"when you watch me like that, i forget ive been lonely"
•Maddi
Svetimo klubo šviesos man primena ne tokius senus laikus. Tik dabar Mitchel su manimi. Jis atėjo su manimi, o išeis taip pat tik su manimi.
Prieš valandą dalinomės meile miegamajame, mano širdis vis dar šokinėja. Negaliu apsakyti kaip gera buvo vėl justi jo prisilietimą po tiek laiko. Mitchel vėl privertė mane jaustis vienintele mergina pasaulyje.
Pradedu šokti, Mitchel žiūri į mane. Nusišypsau jam, jis šypteli.
Kai jis taip žiūri į mane, aš pamirštu, kad kažkada buvau vieniša ir jaučiaus nereikalinga. Suvokiu, kad dabar man pilnai užtenka vien jo žvilgsnio.
- Man čia patinka, - tariu rankomis apsivydama jo kaklą, jis nusišypso apsikabindamas mane.
- Siūliau tau ramesnę vietą, - taria jis, linksmai žiūriu jam į akis.
- Nenorėjau ramesnės vietos, - tariu paleisdama jį.
Jaučiuosi kaip išėjusi atostogų, panašiai ir yra. Nejaučiu potraukio alkoholiui ar tabletėms, kai Mitchel su manimi, lengva linksmintis be svaigalų.
Išsitraukiu telefoną, trečia ryto. Pradedu brautis pro žmones link išėjimo, pasiekusi lauką atsiremiu į sieną ir giliai įkvėpiu.
Keista.
- Nori važiuoti atgal? - paklausia Mitchel užsidegdamas cigaretę.
Pakratau galvą. Mes pradedam kalbėtis, juoktis ir ginčytis kaip paprastai. Keistas jausmas po truputį dingsta, mintys apie visus kuriuos palikom ir dabar skaudinam taip pat.
Ne pirmas kartas kai tai vyksta. Kažkada pažadėjau sau, kad niekada jo neįsimylėsiu, bet štai ir mes - juokiamės trečią ryto ir aš suprantu, kad gyvenime dar nebuvau tokia laiminga.
Sonny
- Kas per šūdas, - burbteliu kai mano telefonas pradeda rėkti, kad su Maddi nėra galimybės susisiekti.
- Kas nutiko? - paklausia apsimiegojęs Christian, atsisuku į vaikiną gulintį šalią manęs.
- Labas rytas, - tariu, jis nusišypso pasirąžydamas. - Maddi ne ryšio zonoj.
- Kiek laiko?
- Skambinau jai dar vakar, - atsidūstu.
- Nesąmonė, - burbteli Christian. - Ji nepaleidžia savo telefono iš rankos.
Staiga man į galvą šauna kvaila idėja, pradedu skambinti Mitchel. Jis irgi ne ryšio zonoj.
- Šūdas, - taria Christian. - Jeigu jie kartu pabėgo iš šalies ir elgsis kaip Alissa, aš juos užmušiu.
- Gal jiems tiesiog vienu metu sugedo telefonai, - numykiu.
- Arba jie susitiko, juos išjungė ir dabar daro velnias žino ką, - Christian reikšmingai į mane pasižiūri.
- Gerai... Jeigu ką, Maddi lanko tėvus, - susižvalgom, jis linkteli. - Idiotai suuostų, kad jie kartu.
- Tu nesuudei.
- Christian, - tariu įsižeidęs, jis nusijuokia sugriebdamas mano ranką ir pritraukdamas mane prie savęs.
- Rytiniai bučiniai šlykštūs, - tariu jam atsitraukus.
- Ar nori, kad išsivalyčiau dantis kaip filmuose? - paklausia Christian.
Nusijuokiu ir pakratau galvą.
- Tau nieko nereikia daryti, kad būtum geresnis, - tariu vėl jį pabučiuodamas.
Galiausiai prisiverčiam išlipti iš lovos, Christian pasikelia nuo žemės savo džinsus. Palikęs jį nusileidžiu laiptais į apačią.
- Labas ryt... O šūdas.
Spoksau į Alissa ir negaliu patikėti, kad ji čia. Iš vis, klausimas, ką ji veikia šituose namuose.
- Sutikau ją vakar mieste, - taria Clinton. - Grįžo aplankyti šeimos.
- Sveikas, Sonny, dulkinai mano seserį? - Alissa kilsteli antakį pasižiūrėdama į mano plaukus.
- Ar aš tau panašus į tavo sušiktą seserį? - kandžiai paklausia laiptais besileidžiantis Christian, tirštai išraustu.
Alissa kilsteli antakius ir pasižiūri į mane.
- Tu juokauji.
- Aš irgi tai sakiau, kai pirmą kartą sužinojau, - Clinton pavarto akis. Christian meta į jį obuolį, Clinton vos jį sugauna ir piktai į jį pasižiūri.
- Ką pametei čia? - paklausia Christian. - Keista tave matyti čia kai akivaizdžiai dėjai ant mūsų visų ir išskridai.
- Pasiilgau jūsų, - ji nusišypso.
Alissa yra prakeikta gyvatė. Viskas ką galiu pasakyti apie ją. Galėčiau jai trenkti vien už visą tą skausmą kurį ji sukėlė Maddi dingdama. Jai nerūpi nei vienas iš mūsų, liepčiau jai išeiti jeigu čia būtų mano namai.
- Tai dabar tu gėjūkštis? - kandžiai paklausia Alissa. - Ir tu? - ji pasižiūri į Christian.
- Susimeskit su Clinton, būsit puiki homofobų porelė, - atšauna Christian.
- Aš pasikeičiau! - surėkia Clinton.
- Ne, tu tik pripratai prie mūsų, - pavartau akis.
- O, tu kalbi! - Alissa džiaugsmingai suploja delnais.
Ta kalė.
- Aš grįžtu į viršų, - pakratau galvą ir pradedu lipti laiptais į viršų. Išsitraukiu telefoną ir dar kartą bandau skambinti Maddi.
Nieko.
Galvoju, ar ji žino, kad Alissa grįžo. Jei žinotų, senai būtų čia su ilga dramatiška kalba apie toksišką seserišką meilę. Paspaudžiu ant adresato ir parašau jai žinutę.
Aš: labas, su christian iš kart supratom kas darosi, jeigu ką, tu lankai šeimą. tikiuosi gerai leidi laiką
Aš: dar vienas dalykas...
Aš: alissa grįžo ir yra bjauresnė nei buvo.