"hard drugs, no trust, fuck love, we can do this shit forever if it's lust"
•- Kaip tau sekasi? - paklausia Theo užversdamas stikliuką.
- Puikiai.
- Kaip tavo roko žvaigždė vaikinas?
- Theo, aš tau trenksiu, - pavartau akis.
Vienna taškosi šokių aikštelėj, ji visada atrodo ten pritampanti. Kažkiek tikiuosi, kad ji sutiks kokį mielą vaikinuką ir bent trumpam pamirš apie Jack.
Sonny su Christian šoka, Clinton su Jesse aršiai dėl kažko ginčyjas. Mitchel kalbasi su Jessie, akimirksniu susinervinu.
Lyg tyčia sutikom juos abudu klube, keista, kad jie aplamai veikia kažką kartu žinant tą visą dramatišką romaną iš mokyklos laikų.
Noriu dingti visiems iš akių ir apsisvaiginti iki sąmonės netekimo. Viskas mane erzina, ypač Mitchel su Jessie. Theo užverčia dar vieną stikliuką, pavartau akis patraukdama kokteilio pro šiaudelį.
- Nežinau kaip tu, bet aš noriu prisigert, - taria Theo taip pat pažiūrėdamas į Jessie.
Mitchel
- Tavo vaikinas ir vėl žiūri, - tariu užsidegdamas cigaretę. - Man atrodo, aš jam patinku.
- Jis mano buvęs vaikinas, - taria Jessie sunerdama rankas sau ant krūtinės.
Nusijuokiu pakratydama galvą ir pasižiūriu į Theo. Mirkteliu jam, jis pavarto akis ir vėl atsisuka į Maddi. Maddi pradeda eiti link manęs, plačiai nusišypsau jai.
- Sveika, princese, - tariu apsivydamas ranka jos pečius. - Pabučiuosi mane?
- Užsikrušk, - atšauna ji atsigerdama.
- Einu, - taria Jessie iškeldama savo gėrimą ir patraukia link Theo.
- Apie ką kalbėjot? - paklausia Maddi rankomis apsivydama mano kaklą, ji lengvai apsvaigus.
Išgėrusi ji visada pasidaro per daug meili. Maddi pradeda lengvai linguoti, viena ranka apsiviju aplink jos liemenį.
- Nieką, - paprastai atsakau, ji atsidūsta.
- Pasistenk, kad Vienna patektų į turo autobusą, - ji pasižiūri į mane.
- Ar tai yra vienintelis dalykas dėl kurio stresuoji? - kilsteliu antakius.
- Taip, - burbteli ji.
Suprantu, kad ji bus toli nuo namų visą mėnesį, bet nesuprantu kodėl ji turėtų jaustis nepatogiai. Ji atrodo pasimetusi dėl to netikros merginos reikalo, akivaizdu, kad abu nebežinom kaip elgtis vienas su kitu. Faktas tas, kad abu nesam pasiruošę rimties santykiams.
Kad ir kaip norėčiau jos tik sau.
- Ar pagalvoji apie tai kur dabar Jack? - staiga paklausia ji žiūrėdama į besilinksminančią Vienna.
- Džiaugias laisvo vaikino gyvenimu.
- Bet jis vis dar mūsų draugas, - ji tai pasako neužtikrintai.
- Žinoma, - atsakau. - Tikiuosi, kad jis parsives šiandien kažką namo.
- Jam tikriausiai smagu, - burbteli Maddi.
Jack
- Jeigu negausi pinigų iki savaitės galo, mes paliesim tavo mergužėlę, - Harry kilsteli antakius.
- Ji nėra mano mergina, - priverstinai nusijuokiu. - Vienna man visiškai nerūpi, - meluoju. - Darykit su ja ką norit.
Viskas prasidėjo prieš maždaug metus. Man reikėjo pinigų, jie jų siūlė už paprastus darbus kaip narkotikų pervėžimas ar pardavimas. Net nepajutau kaip taip įsivėliau, kad nebegalėjau išeiti ir dabar vaikinai kurie man padėjo verstis akimirksniu tapo mano didžiausiais priešais.
- Aš gausiu tuos sušiktus pinigus, - sušnypščiu pajutęs šaltą pistoletą prie savo smilkinio.
- Mes žinom, ką tu darei, - Harry garsiai nusijuokia. - Tu bandei parduoti mūsų informaciją kitai gaujai, kad gautum pinigų. Viskas ne taip veikia, Jack.
- Tu mums skolingas ne tik pinigų, - taria už manęs stovintis Eric.
- Viskas gerai, - stengiuosi išlikti ramus. - Aš gausiu pinigus, atidirbsiu už kelis mėnesius ir nebedarysiu nesąmonių.
- Sakei taip prieš kelis mėnesius, Jack, - Harry šypsosi. - Mes tau ne supistos kekšės. Negali palikti mūsų mus išdulkinęs.
- Ne koks palyginimas, - trūkteliu pečiais, susiraukiu kai pistoletas stipriau įremiamas į mano smilkinį.
- Juokai juokais, Jack! - surėkia Harry kai Eric užlaužia mano ranką. - Gausi pinigus, arba pakasim tave gyvą!
Krentu ant žemės, net nesistengiu gintis. Lyg atsijungiu ir nebejaučiu visų kumščių.
Vistiek artimiausiu metu mano subinė gulės šešios pėdos po žeme.
KAMU SEDANG MEMBACA
hell [church 2] [✔️]
RomansaTikriausiai jo tamsi pusė mane žavėjo labiausiai. [2019]