"call me friend but keep me closer"
•Jordan
Mano telefonas žybsi nuo žinučių. Tvirčiau suspaudžiu lagamino rankeną atsilošiu kedėje.
Iki skrydžio kelios valandos. Mano galva ūžia. Sprendimas buvo per daug skubotas ir netikėtas, net nepagalvojau apie tai kur gyvensiu.
Man užsisakant vietą viešbutyje kelioms dienoms, ateina kelios žinutės nuo to pačio nepažįstamo numerio. Atsidūstu ir pirmą kartą pradedu rašyti atsakymą. Mane persėkiojanti dėl Mitchel išprotėjusi mergaitė yra paskutinis dalykas kurio man reikia šitam jovale.
Aš: kas tu?
Nežinomas: Tai nėra svarbu.
Aš: pasiimk Mitchel jeigu tau reikia, mes nebesam kartu. Sėkmės.
Nežinomas: Žinau! Tave labiau sudomino ta laibo liemens Maddi? Kaip liūdna.
Aš: rūpinkis savo reikalais.Užblokuoju numerį, nesuprantu, kodėl to nepadariau anksčiau. Gal dėl to, kad jai bus paprasta nusipirkti naują kortelę ir vėl man parašyti.
Atskridusi nusipirksiu naują kortelę. Viską kas yra susiję su Chase Atlantic grupe, Maddi ir jos draugais noriu palikti čia. Tai kenkia mano sveikatai.
Jie nieko blogo nepadarė. Čia aš susimoviau ir be reikalo įsikišau į jų gyvenimus dar labiau viską sumaišydama. Žinau, kad skaudinau Maddi, bet skaudinau ir save. Jie su Mitchel pagaliau galės būti kartu, nes manęs nebebus.
Įsijungiu fotoaparatą ir lėtai pradedu trinti nuotraukas. Akimirkų iš savo galvos taip lengvai neištrinsiu.
Pradėjus skambėti telefonui, akimirksniu atsiliepiu.
- Labas, Jordan! - pasigirsta žvalus balsas. - Girdėjau greitai būsi Sidnėjuje?
- Taip, - nusišypsau.
Jis pradeda kalbėti apie fotosesiją, vis pritariu nelabai suprasdama apie ką eina kalba. Negaliu nustot galvot apie Maddi, Mitchel, Christian, Clinton ir visus kitus. Tie žmonės iš dalies buvo tapę mano šeima.
- Taip, žinoma, - tariu. - Paskambinsiu kai nusileisiu.
Maddi
- Mes galėtumėm persikraustyti čia, - taria Vienna išsidrėbdama ant Clinton sofos.
- Tik ne tu, - Jesse piktai į ją debteli.
- Užsikrušk, prašau, - atšauna Vienna apsikabindama pagalvę.
- Mes tikrai leidžiam čia daug laiko, - numykiu. - Bet, Vienna, nieks nenori gyventi su tavimi. Tu per daug netvarkinga.
- Tu nori, - ji piktai prunkšteli.
- Aš tik pakenčiu tave.
- Aha! - piktai surėkia ji sunerdama rankas sau ant krūtinės.
- Broliai šaunuoliai! - surėkia Jesse, atsisuku ir pamatau įeinančius Mitchel su Clinton.
- Dar kartą taip pasakysi ir aš tau trenksiu, - Clinton keistai pasižiūri į Jesse, Mitchel pavarto akis. - Maddi, turim reikalų.
- Tiksliau, labai didelį prašymą, - atsidūsta Mitchel susiimdamas už smilkinių.
- Kas daros? - keistai į juos pasižiūriu.
- Mitchel, tu su ja pasikalbėk, - Clinton dirsteli į Mitchel, jis mosteli galva link laiptų vedančių į antrą aukštą.
- O Dieve, - taria Vienna. - Jie nori tave paaukoti satanistiškam ritualui, kad gautų šlovės savo grupei kaip padarė tie vaikinukai Dženiferės Kūne.
- Tu trenkta, - pavarto akis Jesse, Vienna išmeta jam vidurinį pirštą.
Įtariai pasižiūriu į Mitchel, tada į Clinton.
- Net negalvok apie tai, - piktai prunkšteli Mitchel. - Einam su manim.
Užlipu paskui jį į antrą aukštą, Mitchel atidaro savo kambario duris ir įleidžia mane vidun pirmą. Atsisėdu ant jo lovos ir pasižiūriu į Mitchel, jis kažką žiūri savo telefone.
- Mitchel? - kilsteliu antakius.
- O taip, - jis atsikrenkščia. - Kadangi Jordan staiga dingo, mūsų vadybininkas Gerald nori, kad viskas atrodytų su priežastim. Kitaip tariant, jis nori, kad tu apsimestum mano mergina kurį laiką.
Žiūriu į jį kelias minutes. Mano galvoje sukasi milijonas minčių.
- Kas per šūdas, - galiausiai tariu. - Tu nesugebi padaryti manęs savo normalia mergina, bet kai viskas sukasi aplink netikrą draugystę tu staiga pasirašai?
- Tau sumokės, - jis užverčia akis. - Nagi, Maddi, neilgai. Prašau. Jeigu ir siūlyčiau tau būti tikra mano mergina, tu nesutiktum.
- Kodėl taip manai? - atšaunu.
- Nes tu įsisvaigusi mano brolį ir Jordan.
- O Dieve, kaip tu nusišneki! - surėkiu susiimdama sau už smilkinių, jis pradeda juoktis. - Tai tipo, tu ją išdavinėjai su manimi, mes pavaikščiosim kelias savaites susikibę rankomis ir viskas?
- Panašiai, - numykia jis. - Turėsi važiuoti su manimi į mėnesio trukmės turą. Juk nereikės daug vaidinti, tiesa? - jis vypteli rankomis apsivydamas mano liemenį, atsidūstu atremdama savo kaktą jam į krūtinę. - Čia bus kaip maža... repeticija.
- Nekenčiu tavęs, - burbteliu. - Gerai. Bet ne dėl to, kad alpstu kaip noriu pabūti tavo mergina, bet dėl to, kad man reikia pinigų.
- Tu tikra bjaurybė, - taria jis.
- Ne, tu, - atšaunu. - Nesityčiok iš manęs. Dabar aš tavo mergina.
- Gerai. Pasimylim?
- Eik velniop, Mitchel! - surėkiu atsitraukdama nuo jo ir išeinu iš kambario.
- Ji sutiko? - paklausia Clinton man besileidžiant laiptais žemyn.
Nesuprantu, kaip jis galėjo pritarti tokiai nesąmonei. O aš visiškai nesuprantu, kodėl sutikau.
- Sutiko, - vypteli Mitchel. - Bus taip smagu.
_________
#JORDANSPARTYISOVERDARAU Q&A HAHAHAH PALIKIT KLAUSIMUS ČIA
do not forget to comment & vote. enjoy this rare pic of shook sister mitchel, love u all