"man, i don't know what the fuck goin' on lately"
•- Mitchel, - sunkiai nuryju seiles nejučia iškeldamas rankas. - Nuleisk šautuvą.
Jo ranka dreba. Matau smulkius prakaito lašiukus ant jo kaktos. Kažkodėl beveik nieko nebejaučiu. Atrodo, kad viską stebiu iš šono.
Mirsiu nuo savo brolio rankos. Ironiška.
- Gerai, - galiausiai tariu. - Šauk. Aš nusipelniau to.
- Užsičiaupk, Clinton! - surėkia jis, jo kūnas dreba kaip lapas. Žiūriu į jo kančios iškreiptą veidą ir tik dabar suvokiu, kiek skausmo jam sukėliau.
Be Maddi jis nieko nebeturi. Mūsų mama iškirpo mus ir sukūrė naują šeimą su Sabrina'os tėvu. Gal jis nemyli jos, bet jam reikia jos. Ji vienintelė kuriai jis parodė save ir ji vienintelė kuri nuo jo nepabėgo, ne taip kaip kitos merginos.
- Mitchel, aš suprantu, elgiausi kaip šūdas, - nebejaučiu šautuvo šalčio, dabar jis mano kūno temperatūros. - Tu myli ją. Viskas gerai. Ji myli tave. Suprantu. Nuleisk šautuvą.
- Tai kodėl bandai tai pakeisti? Šūdas, Clinton, kas tu per brolis? Ne tokie buvom, ne tokiais turėjom tapt, - jis giliai įkvėpia. Dar daugiau drebulio. - Žiūrėk, ką privertei mane daryti.
Staiga jis nuleidžia šautuvą ir numeta jį ant žemės. Net nežinau, ar jis buvo užtaisytas.
Tada jis pradeda verkti. Suvokiu, kad sumoviau jo gyvenimą, o jis už tai norėjo pasiimti manąjį.
Čia niekam neberūpi, kad mes broliai.
Atsargiai jį apsikabinu, Mitchel įsikniaubia į mane ir gailiai sukukčioja.
Viskas kaip tais laikais, kai jam buvo penkeri.
- Taigi, - jis šniurkšteli nosimi ir atsitraukęs paplekšnoja man per petį. - Angeline, huh?
- Taip... - nustebęs lėtai linkteliu ir dirsteliu į ant žemės gulintį šautuvą.
- Puiku, - jis nervingai nusijuokia ir ranka perbraukia sau per plaukus. - Šūdas... - jis atrodo pats nesupranta, kas įvyko. - Aš... atsiprašau.
- Aš atsiprašau, - sunkiai nuryju seiles. - Tu teisus... ne tokiais turėjome būti.
- Jau važiuosiu...
- Mitchel, - sustabdau jį. - Tau tikrai viskas gerai?
Aišku, kad jam ne viskas gerai.
Jis nežymiai pakrato galvą ir dingsta. Šautuvą palieka. Pakeliu jį nuo žemės.
Visi aplinkui eina iš proto.
Blogąja prasme.
Maddi
- O taip, Čekai, - kilsteli antakius Christian.
- Nekenčiu Liežuvautojos, kodėl mes tai žiūrim? - burbteli Sonny piktai žiūrėdamas į televizorių.
- Nes Neitas karštas, - trūkteliu pečiais.
- Tai jis karštas, - mirkteli Christian parodydamas į Sonny, jie pradeda kikendami kutentis. Pavartau akis.
Durys atsidaro, atsisuku ir nusišypsau.
- Labas, Mitchel! - surėkia Christian, jis ignoruodamas jį įbėga tiesiai į vonią. Akimirksniu pasigirsta vemimo garsai.
- Šūdas, - sumurmu skubiai perlipdama per sofą ir nubėgu į vonią. - Mitchel, kas yra? - pritūpiu prie jo, jis ištraukia savo galvą iš tualeto ir perbraukia sau per veidą delnais.
KAMU SEDANG MEMBACA
hell [church 2] [✔️]
RomansaTikriausiai jo tamsi pusė mane žavėjo labiausiai. [2019]