"you and your fit friends anyway, i'd take them all out any day, you all got boyfriends anyway"
•- O tu daug geri, - taria Jessie atsisėsdama šalia manęs, užverčiu dar vieną stikliuką ir susiraukusi pakratau galvą.
- Sunki diena, - kosteliu laukdama kol deginimas gerklėje baigsis. Jessie kilsteli antakius ir linkteli.
- Ar nori apie tai pasikalbėti?
Pakratau galvą ir užsimerkiu susisukus galvai. Šimtu procentu šiandienos naktį baigsiu vemdama tualete, o rytoj neisiu į paskaitas.
Visada buvau jautri, o dabar jaučiuos kaip patyrus organizuotą socialinį smurtą. Nesugebu nukreipti savo minčių kitur, tas veda iš proto.
Tada pagalvoju apie Mitchel. Pasijuntu dar blogiau.
Šiek tiek pralinksmėjus įsimaišau tarp žmonių, man vis dar sukasi galva. Staiga kažkas padeda rankas man ant liemens, atsimerkiu ir pasižiūriu į žalias vaikino akis.
Jis pradeda kalbėti, nelabai klausausi. Susidomiu tik tada kai jis išsitraukia maišelį su žaliom tabletėm.
- Prisiekiu, jos tokios geros, - taria jis. - Duosiu vieną nemokamai už gražias akis.
- Ar ji padės man pasijusti geriau? - mano girtos smegenis šauna patį kvailiausia klausimą.
- Jausies kaip ne savo kailyje. Prisiekiu, čia geriausias ir stipriausias daiktas kokį turiu.
Sugniaužusi tabletę delne ir prasibraunu prie baro. Nežinau, ar turėčiau ją nuryti. Puikiai gyvenau ir be narkotinių medžiagų, bijau, kad padarysiu kažką kvailo. Bet mano mintys tiesiog varo mane iš proto.
- Žiūrėk ką sutikau, - linksmai taria Jessie tempdama Clinton už rankos.
- Turėjau susitikti su Alissa, - burbteli jis. Staiga jo akys nukrypsta į tabletę tarp mano pirštų. - Maddi, nebandyk jos nuryti, tu nieko nebesuprasi ir...
Ant tų žodžių įsimetu tabletę į burną ir nuryju ją godžiu gurkšniu degtinės.
- Kažką sakei? - paklausiu kilstelėdama antakius.
- Šūdas, - tepasako jis.
Jessie
Su Clinton buvau susitikusi kelis kartus anksčiau, kažkodėl nuo jo buvimo šalia man linksta kojos. Visą vakarą tarp mūsų atmosfera kaista, kad ir kokia girta būčiau vistiek tikiuosi, kad jis parsiveš mane namo.
- Maddi, baik, - taria jis atimdamas iš jos stiklinę.
- Maddi? Kas ta Maddi? - juokiasi ji, galiausiai nustoja ir atsiremia į sofos atlošą. - Šūdas, aš susijaudinus.
- Pala, ką ji vartojo? - paklausiu. - Aš irgi noriu!
Clinton piktai į mane pasižiūri, pradedu juoktis.
Staiga Maddi atsistoja, susvyruoja, bet išsilaiko ant kojų.
- Kur tu eini? - piktai paklausia Clinton.
- Susirasti ko nors nakčiai, - linksmai taria ji.
- Maddi, tu turi vaikiną.
- Ką? - ji susiraukia. - Neturiu aš jokio vaikino.
- Mitchel!
- Kas tas Mitchel? Kas jums negerai? - ji atrodo nuoširdžiai pasimetusi.
- Aš Mitchel, - pakilnoju antakius prikišdama savo veidą prie jos, Maddi nusijuokia užversdama galvą ir suiemusi mano veidą delnais godžiai mane pabučiuoja.
- Dieve mano, - dar girdžiu fone burbantį Clinton.
Mūsų lūpos ir vėl susiliečia. Kikenam valgydamos viena kitos veidus. Apsiviju rankomis jos kaklą, Maddi ir vėl juokiasi užvertus galvą.
Galvoju iš kur ir man gauti žalių tablečių.
Clinton
Maddi su Jessie akivaizdžiai jaučiasi kaip pornografiniam filme. Meluočiau, jei sakyčiau, kad vaizdas manęs neužveda. Parsiveščiau jas abi namo nakčiai, jei ne kelios kliūtys.
Jos abi turi vaikinus, kas be ko.
Nieko nuostabaus, pagalvoju. Beveik visos merginos su kuriom miegojom turėjo vaikinus. Taip pat jos buvo tokios pačios kaip ir šios dvi - su aptemptais džinsais, sudaužytom širdimis ir svaigalais savo organizme.
Nors, Jessie gal ir neturi vaikino. Nežinau apie ją tiek daug. Ji dažnai leidžia laiką su Maddi draugu Theo, nežinau, ar jis vis dar jos buvęs vaikinas.
Ar galėčiau taip pasilegti su savo broliu?Žinoma. Tas šūdo gabalas nusipelnė to.
Ar galėčiau taip pasielgti su Maddi? Ji nieko net neprisimins. Ji nori to. Tabletė kurią ji suvartojo prieš tai jausis dar ilgai.
- Manau, kad mes važiuojam namo, - tariu liežuviu sudrekindamas savo viršutinę lūpą.
•••
- Šūdas, - taria Maddi nusivilkusi suknelę ir susigriebia už galvos. - Man bloga.
- Tu juokauji? - suinkščia Jessie.
- Aš tik sekundei... prigulsiu, - taria ji atsiguldama ant sofos, nemanau, kad ji dar atsikels.
Man kažkiek palengvėja. Tiksliau, smarkiai palengvėja.
- Likom dviese, - trūkteli pečiais Jessie nustumdama mane į lovą.
- Palauk, o jeigu jai...
- Jai viskas bus gerai, - pavarto akis Jessie. - Dabar geriau užsiimkim svarbesniais dalykais kol namai visiškai tušti.
Ji man patinka.
Mitchel
- Clinton grįžo su dviom merginom, - prunkšteli Christian nusileisdamas laiptais žemyn.
- Rimtai? - nusijuokiu. - Meluoji.
Per ilgai užsisedėjom studijoj, tik dabar grįžom namo. Maddi akivaizdžiai nenorėjo leisti laiko su manimi, todėl tiesiog skyriau jį kažkiek svarbesniems dalykams.
- Ne, pats pažiūrėk, - Christian pasitraukia nuo durų, dirsteliu į kambarį.
Clinton su šviesaplauke miega lovoj, ant sofos kita mergina. Ji guli ant nugaros, plaukai išsidarkę į visas puses.
Tada pamatau rožę ant jos klubo.
Mano širdis sustoja keliom sekundėm.
- Pažiūrėsim ką jis pasakys, kai atsikels, - priverstinai nusijuokiu uždarydamas duris.