1

750 68 20
                                    

*Jungkook pov. *

Mergina pasuko į šoną ir ėjo per gatvę. Staigiai lyg iš niekur išdygo mašiną.

- Lisa! - sušukau ir pradėjau bėgti link merginos. Tačiau jau buvo per vėlu. Mergina gulėjo gatvėje, užmerktomis akymis, tarp kraujo.

Iš akių pabyro ašaros. Nenoriu jos prarasti, ji visas mano gyvenimas...

Tuomet pabundu išpiltas prakaito. Širdys plakė greitai, o akyse formuojasi ašaros. Vėl tas košmaras. Kiekviena naktį sapnuoju ją... Aš niekaip negaliu jos užmiršti. Lisa buvo visas mano gyvenimas.

Tą dieną, kai nušokau nuo tilto buvau išgelbėtas. Mergina netoliese viską mačiusi paskambino pagalbai. Tą mergina - Momo. Visi nori jog su ja daug bendraučiau, kad pamirščiau Lisą.
Tačiau negaliu. Aš negaliu jos pamiršti. Ji man viskas...

Visi jau susitaikė su jos mirtimi, bet tik ne aš. Kai tik bus rastas tas vairuotojas, aš pasirupinsiu, jog jis nebevaikščiotu šitą žemę. Aš atkeršysiu visiems kas susije su jos mirtimi.

Žinodamas, kad nebeužmigsiu tiesiog atsiguliau ir leidau ašaroms ristis mano skruostais.

Man jos taip reikia...

*******************************
Sveiki! Taigi, atsirado keletas minčių 2-am sezonui. Tikiuosi jums jis patiks, kaip ir pirmasis :-)
Pirmoji dalis trumpa, bet kitos bus ilgesnės.
********************************

Tai Ji | Likimo 2 sezonas | BaigtaWhere stories live. Discover now