9

482 53 33
                                    

*Jungkook pov.*
Mergina pasistiebė ir pakštelėjo man į žandą. Nustebau nuo tokio jos veiksmo.
Mergina atsitraukus nuo manęs dar labiau suspaudė mano ranką.

- Manau jau reiktu grįžti namo,- Momo tarė pažiurėdama į dangų. Ji teisi mums reiktu grįžti.

- Aš tave palydėsiu,- pasakiau. Dabar tamsu ir nežinia, kas gali jai nutikti, jeigu ji eis viena. Su manim jai bus saugiau.

Merginai linktelėjus apsisukom ir ėjom iš paplūdimio.

Ėjom tik žibintų šviesomis apšviesta gatve, danguje jau žibėjo milijonai žvaigždžių ir mėnulis puikiai matėsi.

Net nepastebėjau, kaip priėjom jos namus. Momo paleido mano ranką. Ji atsisuko į mane ir apsikabino. Per kūną perėjo šiurpuliukai ir pajutau šilumą apgaubiant mano kūną.

- Ačiū,- mergina pasakė, kol dar buvo mano glėbyje.

Aš sutrikau, bet irgi ją apkabinau. Taip prastovėjom kelias minutes.

Jai atsitraukus visa šiluma dingo.

- Ate,- Momo pamojavo man ir įlėkė į namą. Pats nepajusdamas nusišypsojau ir taip pat jai pamojavau.

*Momo pov.*
Įbėgau į namą. Vos uždariau durys nuslydau jomis.
Uždėjau ranką ant širdies, kuri plakė, kaip pašėlusi. Kas man darosi?
Kai tik vos pamatau tą mielą rudaplaukį mano širdis plaka, kaip išprotėjusi ir prie jo pradedu jaudintis, atrodo, kad tuoj išprotėsiu.

- Ko čia sėdi išsisiepusi?- mano mintys nutraukė Sanos balsas.

Pakėliau akys į merginą. Jos rudi plaukai buvo susukti į netvarkingą kuoduką ir buvo apsirengusi pižama su mikimauzu. Tačiau ji vistiek atrodė nuostabiai.

- Mes su merginomis žiūrim filmą. Prisijungsi?- paklausė, kai negavo atsakymo iš manęs.

Palinksėjau ir su jos pagalba atsistojau.

*Kita diena*
*Jungkook pov.*

- Jungkook! - prie manęs pribėgo Hoseok. Kaip visąlaika išsišiepes. Po to kai į mūsų gyvenimus sugrįžo Lisa jis vėl tapo mūsų namų spindulėlis.

- Lisa nori susitikti ir pamaniau, kad galėtum eiti kartu,- jis pasakė ir laukė mano reakcijos.

Išgirdus jos vardą man širdyje kažkas suspurdėjo. Atsidusau ir pažiurejau į vaikiną.

- Nemanau, kad tai gera idėja,- pakračiau galvą. Tikriausiai ji ateis su savo juodaplaukiu, o dar vieno nusivylimo man nereikia. Man ir taip skaudu, kad negaliu su ja būti.

- Nagi eik gali atsivesti ir Momo, - bandė mane įtikinti.
Jis tikrai kvailas ar apsimeta. Eiti susitikti su mano ex, kuriai vis dar turiu jausmų ir dar atsivesti mergina, kuri dėl neaiškių priežasčių man sukelia šypseną? Ačiū, bet ne.

Papurčiau galvą duodamas neigiamą atsakymą.

- Jungkook, prašau,- Hoseok sudėjo rankas taip lyg maldautu. - Ji norėjo, kad ir tu ateitum.

- Maldauju!!- jis surėkė ir atsiklaupes ant kelių apsimetė, kad verkia.

- Gerai, gerai tik baigė daryti nesąmones,- pasidaviau ir išvydau jo šypseną.

- Po 10 minučių būk pasiruošęs,- jis nubėgo laimingas, kaip koks mažas vaikas.

10 minučių? Anksčiau negalėjo pranešti? Burbėdamas ir nepatenkintas nuėjau į kambarį susiruošti.

*Lisa pov. *
Stovėjau prieš veidrodį ir pažiurejau į savo atvaizdą. Buvau apsirengusi paprasta gėlėtą suknelę iki kelių ir juodus batelius. Šiek tiek pasidažiau, o plaukus palikau palaidus.

- Pasiruošus?- Chittaphon mane apsikabino iš už nugaros.

Nusišypsojau ir linktelėjau. Nekantrauju susitikti su broliu. Taip pat paprašiau jo, kad atsivestu tą keistą rudaplaukį. Nežinau, kodėl tiesiog man netyčiom išsprūdo.

- Atrodai nuostabiai,- pagyrė ir pakštelėjo į žandą.

- Ačiū,- nuraudusi padėkojau.

- Tai galim eiti,- Ten paėmė mano ranką ir mes išėjom. Kadangi oras labai gražus ir yra šiltą, tai norėjau nevažiuoti su mašina, bet nueiti peščiomis, o vaikinas man pritarė.

Eidami link kavinės, kurioje turėjau susitikti su jais pradėjau nerimauti. Nežinau, kodėl bet mano minčių vis nepaliko tas rudaplaukis. Nežinau, kokie mano santykiai buvo su juo, bet jaučiu, kad man jis buvo svarbus.

Net nepastebėjau, kaip priėjom kavinę. Taip dažnai būna kai užsigalvoju, nuklystu į savo maža pasaulėlį iš kurio man sunkiai sekasi išeiti. Stipriau suspaudžiau Ten ranką ir įėjau su juo į patalpą.
Mano akys greitai peržiūrėjo kavinės vidų. Tada sutikau rudas akys, ties kuriomis mano žvilgsnis ir sustojo.

********************
Būtu įdomu sužinoti, ką matote apie 2 sezoną, nes aš manau, kad nusivažiuoju.
********************

Tai Ji | Likimo 2 sezonas | BaigtaWhere stories live. Discover now