*Lisa pov.*
Atmerkiau akys ir iškart pridėjau rankas prie galvos, nes ją beprotiškai skaudėjo.- Ahhhhh,- atsisėdau ir iškart pasigailėjau. Nieko iš vakar neprisimenu, išskirus tai, kad gėriau. Nereikėjo tiek gerti. Štai ir mano pažadas niekada negerti jau yra sulaužytas, kokį tūkstantajį karta. Atsidusau.
Apsidairiau esu nesavo kambaryje ir net ne savo namuose, bet esu su rūbais. O tai jau pliusas.
Išgirdau žingsnius ir į kambarį įžengė vaikinas. Jis buvo tik apsijuosęs rankšluostį aplink juosmenį, o nuo jo rudų plaukų varvėjo vanduo. Iškart atpažinau vaikiną - Kun.
Stebėjau ji išpūstomis akimis. Mano žandai paraudo. Jaučiu kaip kaistu. Vaikinas lėtai atsisuko ir pamatę mane - pomidorą, sėdinti ant sofos.- O, tu jau atsikėlus,- jis šyptelėjo, o aš tik linktelėjau. Nemanau, kad man bent žodis, iš burnos išeis.
- Oi, atleisk,- jis nusijuokė ir nuėjo prie spintos.
Supratusi, kad vis dar jį stebiu, greitai užsidengiau akys.
- Viskas, - tarė Kun ir aš atidengiau savo akis. Jis jau buvo su rūbais, tai galėjau lengviau atsikvėpti.
- Kas vakar įvyko? Nieko neprisimenu, - viską ką turiu iš po vakar tai tik galvos skausmą. Nors, skauda ne tik galvą...
- Nieko, tu prisigėrei, o aš tave parsivežiau čia, kad tavo "brolis Jennie" ant tavęs nepyktu,- tarė vaikinas ir tardamas paskutinius žodžius nusijuokė.
Vakar tikriausiai prikalbėjau nesąmonių.
- Ar aš vakar nieko nepridirbau? - paklausiau ir tikėjausi, kad nieko blogo ar kvailo nepadariau.
- Ne,- Kun atsisėdo prie manęs.
- Palauk.... O kaip Hoseok?!- išsigandusi pašokau. Jei jis nežino kur aš, tai pradeda jaudintis. Negerai, negerai, negerai...
- Nusiramink, jis žino kur tu.
***
Ėjau su Kun šaligatviu. Jis mane pasiūlė pavežti, bet atsisakiau kadangi noriu pasivaikščioti ir įkvėpti gryno oro.
Kaip gražu lauke. Paukšteliai čiulba, auga medžiai, eina "super modelis" tai - aš, prieš mane ir Kun eina Jungkook su Jisoo. Gražu.
Pala... Jungkook? Jisoo?
- Labas Lisa,- Jisoo pasisveikino ant jos veido buvo didžiulė šypsena. Ji vaidino lyg nieko nebūtų nutikę. Neatpažįstu jos. Kada ji pavirto į tokią.
- Čia tavo vaikinas? - ji paklausė, ir pažiūrėjo į Kun. Aš vis dar tylėjau, bet sugalvojau sukelti pavydą Jungkook.
- Taip,- šyptelėjau ir paėmiau vaikinui už rankos. Jis pirmą pasimetė, bet už kelių sekundžių prisijungė į vaidinimą.
- Taip, mes su Lisa pora,- jis tarė ir spustelėjo mano ranką. Pažiurėjau į Jungkook. Jis žiūrėjo į mūsų sukabintas rankas ir buvo susiraukęs. - O tu tą kalė, kuri įskaudino ją? - jis nekaltai paklausė. Pažiurėjau į Jisoo veidą.
- Pažėkim ką čia reikia vaidinti kale,- Jisoo pažiūrėjo į mane ir klastingai nusišypsojo. - Greitai susiradai paikatalą.
- Jisoo, baik,- Jungkook paėmė merginai už riešo ir patraukė nuo manęs.
- Jungkook jie mane įžeidinėja,- ji suverkšleno. Man net pasidarė gaila jo, kad turi gyventi su ja. Bet prisidirbo, tai tegu prisiema pasekmes.
- Lalisa, pasikalbėkime,- tarė Jungkook ir nelaukęs mano atsakymo paėmė mane už rankos ir nusivedė toliau nuo Kun ir Jisoo.
- Ko nori? - piktai paklausiau. Lisa ramiai... Neverk... Prisimink ką sakė Jennie su Rose, jis to nevertas.
Jis pridėjo ranką prie savo plaukų. Ir truktelėjo. Ką jis čia daro. Jis ištiesė ranką ir joje pamačiau kelis jo plaukus. Jungkook įviniojo juos į servetėlę. Ir padavė man ją.
- Ką? - nieko nesupratau... Ką jis čia daro?
- Nunešk tai į ligoninę, ten susirasi daktare Minsoo. Paduok jai šitą servetėlę. Ji perdarys tėvystės testą. Aš negalėjau šitaip pasielgti,- sužnabždėjo vaikinas. - Lis, aš myliu tik tave, niekada taip nedaryčiau,- jam tai pasakius, vos valdžiausi. - Imk,- jis padavė man kortelę. - Čia ligoninės adresas ir Minsoo numeris. Tik paskubėk, aš rasiu kaip su tavim susisiekti- jam tai pasakius jis nuėjo ir paliko mane be žado. Kas čia katik buvo?
Aš galiu nueiti į ligoninę ir surasti tą Minsoo arba neeiti ir pradėti naują gyvenimą.
Bet man smalsu ar tėvas tikrai Jungkook. Dar yra vilties, kad tai ne jis. Tuomet tai reikštų, kad jis manęs neišdavinėjo ir, kad Jisoo didesnė kalė negu manau.Manau teks apsilankyti ligoninėje...
***********
Hey :-)
***********
YOU ARE READING
Tai Ji | Likimo 2 sezonas | Baigta
FanfictionPraėjus metams po tragiško įvykio pasikeitė kai kurių žmonių gyvenimas. Tarp jų ir Jungkook. Išgyvenęs, bet praradęs mylimąją, jis kiekviena diena kaltina savę vis labiau. Tačiau ateis diena, kai viskas pasikeis. Bet ar jis galės vėl būti laimingas...