*Lisa pov.*
Kai mašiną sustojo, už lango pamačiau atrakcijonų parką. Mano akys išsipūtė. Aš tiesiog dievinu atrakcijonus, cukraus vatą ir tuos mielus žaisliukus. Aišku kaikur netenka nueiti dėl aukščio baimės. Bet man tai netrukdo linksmintis. Jungkook žino kas man patinka.Durys atsidarė ir prieš save pamačiau besišypsanti Jungkook. Jis man ištiesė ranką ir aš greitai atsisegusi diržą paėmiau už jo rankos. Kai išlipau jis stipriau suspaudė mūsų rankas. Pažiurėjau į jas ir nusišypsojau dar labiau. Jau skaudėjo žandikaulį, bet man nerūpėjo.
- Pagalvojau, kad tau patiks čia...
- Patiks? Aš dievinu atrakcijonus! - sušukau, nutraukdama jo žodžius. Keli žmonės pasižiūrėjo į mūs. Nuleidau galvą. Išgirdau tylų rudaplaukio kikenimą.
- Kur pirmiausia norėtum nueiti?- vaikinas paklausė.
- Į šitą,- pirštų parodžiau į karuselę su arkliukais, kuri skirta mažiems vaikams.
- Bet Lisa, ji skirta mažiems vaikams,- Jungkook nusijuokė.
- Bet aš nenoriu, kitur nes bijau aukščio,- tyliai pasakiau ir nuleidau galvą.
- Žinau, kur galim nueiti,- Jungkook nusišypsojo ir pradėjo mane vestis, link tos vietos.
Priėjom palapinę. Mačiau skardinės, kurios stovėjo, kaip taikiniai ir šautuvą. Palapinės šone buvo sukabinti įvairūs žaislai, tarp jų pamačiau didžiulį vienaragį. Ar aš minėjau, kaip dievinu vienaragius?Jungkook pastebėjas mano žvilgsnį į tą žaisliuką, pasilenkė.
- Nori jo?- tyliai paklausė ir aš linktelėjau. - Tuomet aš tau jį gausiu,- Jungkook padavė pinigus vyrui. Tas vyras padavė Jungkook šautuvą. Brunetas atrodė susikaupęs ir bandė nusitaikyti.
- Jei pataikysite į visus penkis taikinius, tai gausite pagrindinį prizą - pliušinį vienaragį,- vyras pasakė.
- Jungkook tu gali,- padrąsinau vaikiną ir laukiau kol jis šaus.
Išgirdau šūvio garsą. Pirmasis kartas sėkmingas. Jei jis pataikys į dar keturias skardines, tai laimės vienaragį.
Antras šūvis, kaip ir pirmasis, buvo sėkmingas.- Jungkook tu gali,- dar kartą pasakiau ir su šypsena stebėjau susikaupusi vaikiną.
Trečias ir ketvirtas smūgiai taip pat sėkmingi. Liko paskutinis, penktas taikinys.
Brunetas gyliai įkvėpė ir nuspaudė šautuvo gaiduką. Atidžiai stebėjau skardinę tačiau ji nepajudėjo. Jis nepataikė...
Vyras nukabino pliušinį zuikį ir padavė ji mums.
Jungkook atrodė nusiviles savimi.- Šaunuolis, pataikei į beveik visas skardines,- linksmai pasakiau, norėdama jį pralinksminti, tačiau pati šiek tiek liūdėjau. Aš labai norėjau to vienaragio.
- Žaisiu dar kartą,- Jungkook padėjo kelis banknotus ant prekystalio ir padavė zuikį man. - Aš tau laimėsiu tą vienaragį.
Jau stovim pusvalandį prie tos palapinės, tačiau vienaragio taip ir negavau. Jau turiu ir kačiuką, ir šuniuką, ir daugybė įvairių žaislu, bet niekaip negaunu vienaragio. Vaikinui vis trukdo ta paskutinė skardinė.
- Jungkook man užteks ir šių,- nusijuokiau, nužvelgus visą krūvą žaislų, kuri vos tilpo mano rankose.
- Aš gausiu tau tą vienaragį,- jis pasakė nušaudamas trečią skardinė.
Atsidusau supratusi, kad man vistiek nepavyks jo perkalbėti.
Vaikinas nušovė ketvirtą skardinę, o tada bandė nusitaikyti į penktąją. Mačiau, kaip jis nervinosi. Jo pirštai lėtai paspaudė gaiduką.Pažiurėjau į taikinį, ten skardinės nebuvo.
- Taip!- surėkiau garsiai ir pradėjau šokinėti iš džiaugsmo.
Vyras nukabino mano išsvajotąjį vienaragį ir padavė jį Jungkook. Vaikinas paėmė žaislą ir perdavė jį man.
- Ačiū,- tariau, paėmusi žaislą. Paėmusi milžinišką vienaragį, man iškrito kito žaislai. - Oij krenta viskas,- nusijuokiau.
- Aš juos nunešiu į mašiną, palauk šiek tiek čia,- Jungkook surinko visus žaislus ir nuėjo. Stovėjau prie palapinės su dideliu vienaragiu rankose. Jungkook laimėjo jį dėl manęs. Jis dėl to žaisliuko visą pusvalandį kankinosi su tom skardinėmis. Jaučiausi ypatinga, nes jis tai padarė dėl manęs.
Tolėliau pamačiau vaikiną su rudais, gan ilgais plaukais plaukais. Pirmą į jį nekreipiau dėmesio, bet vėliau supratau, kad tai Hwiyoung (jei kas neprisimena, tai yra vaikinas, kuri Lisa vadino guminukų maniaku). Pakėliau vienaragį aukščiau, kad jis uždengtu mano veidą.
- Ką tu darai? - paklausė sugrįžęs Jungkook.
- Nieko,- nuleidau žaisliuką ir nusišypsojau. Apsidairiau aplink ar nėra Hwiyoung. Aplinka švari. Tikiuosiu, kad jų daugiau nėra.
- Nori cukraus vatos? - vaikinas paklausė.
- Cukraus vata? Skamba nuostabiai,- nusijuokiau ir vėl leidausi tempiama Jungkook.
**************
Trumpoka dalis, bet dabar bandysiu kelti jas dažniau, kadangi jau daug ką atsiskaičiau :-)
Ačiū, kad skaitot ❤️
**************
YOU ARE READING
Tai Ji | Likimo 2 sezonas | Baigta
FanfictionPraėjus metams po tragiško įvykio pasikeitė kai kurių žmonių gyvenimas. Tarp jų ir Jungkook. Išgyvenęs, bet praradęs mylimąją, jis kiekviena diena kaltina savę vis labiau. Tačiau ateis diena, kai viskas pasikeis. Bet ar jis galės vėl būti laimingas...