37

347 34 12
                                    

*Lisa pov.*
Pasitaisau savo juodą suknelę ir nusišypsau. Jaudinuosi, nes pagaliau pamatysiu savo tėtį. Tiek metų gyvenau su negeru žmogum, o po to maniau, kad mano tėtis miręs. Bet iš tikro jis gyvas ir dabar stoviu prieš jo namų durys.

- Nesijaudink,- man iš kairės sužnabžda Hoseok.
Suzy yra viduje, kadangi ji visąlaika gyveno su tėčiu. Man iš kitos pusės Jungkook.
Jis suneria mūsų rankų pirštus. Silpnai nusišypsau. Gi negaliu amžinai pykti, be to jis man paaiškino kad atsitiko.

Atsidarius durims greitai paleidau vaikino ranką. Vyras atidaręs durys pasisveikino ir pasitraukęs į šoną praleido mūs.

- Sveiki, nuvesiu jūs pas poną Kim, - prie mūsų priėjo maloni moteris ir nusišypsojo.

Mes ėjome jai iš paskos. Tas namas toks didžiulis, kad pati čia pasiklisčiau per pirmąsias dešimt sekundžių.

- Tuoj ponas Kim ateis, o dabar sėskites,- tą patį moteris pasakė ir išėjo iš valgomojo.

- Lisa!- išgirdau savo vardą ir atsisukusi pamačiau Suzy. Nusišypsojau dar labiau. Mergina priėjus apkabino mane. - Seniai tave mačiau. Tada tą kartą Kinijoje. Nepraėjo daug laiko tačiau vistiek tavęs pasiilgau,- mergina vis kalbėjo neužsikišdama. Nusijuokiau.

- Tu žinojai?- išgirdau nelabai malonu Jungkook balsą. Suzy linktelėjo, bet nekalbėjo su Jungkook.

Jungkook ir Hoseok nustebę stebėjo mane ir Suzy. Jie dar nieko nežino.

- Papasakosiu vėliau,- pasakiau.

Išgirdau žingsnius ir supratau, kad ateina tėtis. Širdys pradėjo plakti taip greitai jog atrodė, kad tuoj iššoks iš krūtinės.

Į valgomąjį įžengė aukštas vyras, o prie jo stovėjo juodaplaukė moteris. Kas ji?
Prie manęs priėjo Hoseok, o iš šono stovėjo Suzy.
Vyras kelias akimirkas žiūrėjo į mane, o tada galiausiai priėjo arčiau. Jis šiltai šypsojosi.
Ilgai nelaukęs jis apkabino mane ir Hobį. Kaip buvo gera būti tikro tėvo glėbyje. Neįsivaizdavau, kaip man trūksta tos tėviškos meilės.

Jam atsitraukus dar labiau nusišypsojau.

- Tėti, čia Lisa ir Hoseok. Nors tu ir taip žinai,- sukikeno Suzy.

- Džiaugiuosi, pagaliau jūs matydamas,- vyriškis nusišypsojo. - Po tiek laiko jūs pamatyti tikra laimė,- tėtis neslėpė džiaugsmo ir plačiai šypsojosi.

- Aš taip pat labai laiminga,- jaučiau kaip akyse kaupiasi laimės ašaros.

- Manau, kad galime visi atsisėsti ir pasikalbėti,- jis pasakė ir parodė į stalą. Visi sutikom ir atsisėdom prie didelio stalo. Dar kartą pažiurėjau į tą juodaplaukę merginą. Ji atrodė labai jauna, jai gal koks trisdešimt metų, nedaugiau.

- Aš tikrai laimingas, kad pagaliau jūs čia. Gailiuosi, kad nesužinojau, jog jūsų mama nuo manęs slėpė tokį svarbų dalyką. Dešimt metų jūsų ieškojau, ilgai svajojau, kad visa mūsų šeima būtų kartu. Bet pamirškim blogą praeitį,- tėtis atsiduso.
- Jūs jau tokie dideli, džiaugiuosi, jog užaugote gerais žmonėmis.

- Mums taip pat labai malonu, tėti,- Hoseok nusišypsojo.

- Ach... Taip pat noriu pristatyti savo sužadėtinė Jia Min, - vyras nusišypsojo ir parodė į besišypsančia moterį. Sužadėtinė?

- Sveiki, malonu susipažinti su Sangchul vaikais, - moteris maloniai nusišypsojo.

- Jia labai šauni, - pasakė Suzy ir plačiai nusišypsojo, o Jia Min nusišypsojo.

- Mums taip pat malonu,- Hobi maloniai jai nusišypsojo ir pažiūrėjo į mane. Aš nežinojau ką pasakyti, tai tiesiog tylėjau ir šypsojausi.

***

Pasibaigus vakarienei tėtis mums pasiūlė pasilikti pas jį namuose. Aišku po ilgų įkalbinėjimų mes sutikome.

Pasakojom tėčiui apie save, o jis mums apie save. Sužinojome daugiau vienas apie kitą. Iki šiol tai atrodo neįtikėtina ir netikra.

- Tai aš gal jau važiuosiu, pone Kim- išgirstu rimtą Jungkook balsą. Atsisuku į jį ir pamatau rimta jo veidą.

- Jungkook jau vėlu, gali likti pas mus. Namas didžiulis turim daug laisvų kambarių,- tėtis maloniai šyptelėjo. - Gyuri, parodykit Jeon jo kambarį,- jam nespėjus nieko atsakyti tėtis pasakė ir Jungkook nebeliko nieko kito, kaip pasilikti.

Ėjau su Suzy iki kambario, kuriame miegosiu šiąnakt.

- Turiu puikia idėją! - sušuko rudaplaukė prie pat kambario durų.

Pažiurėjau į ją klausiamu žvilgsniu. Įdomu ką ji tokio sugalvojo.

- Šiandien bus mergaičių vakaras, galėsime pasikviesti ir Jia Min,- nusišypsojo ji ir laukė mano atsakymo.

- Ummmm... Gerai,- atsakiau šiek tiek pagalvojusi.

- Puiku!

Tai Ji | Likimo 2 sezonas | BaigtaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon