29

372 39 12
                                    

*Lisa pov.*
Jau pirmadienis, tai reiškia jog man reikia į darbą, kur dabar ir esu. Stoviu atsirėmusi į barą ir akimis nuskenuoju patalpą. Šiandien žmonių buvo daug atsižvelgiant į tai, jog šiandien pirmadienis. Likusios vos kelios laisvos vietos, kurios greitai buvo užimtos. Viena bendradarbė nuėjo aptarnautų jų, o aš likau stovėti savo vietoje ir stebėti aplinką.

- Nuobodžiauji? - išgirdau linksmą bendradarbio balsą.

Pažiurėjau į Kun. Jis kaip niekad laimingas. Nors jis dažnai šypsosi ir yra laimingas, tačiau supratau jog šiandien kažkas yra ne taip.

- Tu kažkoks įtartinas,- primerkiau akys. Pastebėjau, kad jis dažnai dairosi lyg kažko lauktu.

- Šiandien atvyksta mano draugas. Turiu du gerus draugus, jie gyveno Kinijoje, tačiau išvyko ir vienas iš jų atvyksta čia,- bekalbėdamas jis šypsojosi.
Aš taip pat šyptelėjau. Norėčiau būti tokia kaip jis. Nei vienas iš mano draugų tikriausiai manęs net neprisimena. Jie gyvena savo gyvenimus. Atsidusau ir toliau stebėjau aplinką.

- O štai ir jis,- Kun pasakė ir pažiurejau į tą pusę, kur žiūrėjo vaikinas.

Išpučiau akys. O Dieve! Greitai pasislėpiau už baro ir susiėmiau už širdies.

- Manęs nėra,- pasakiau tyliai. Vaikinas į mane pažiūrėjo keistu žvilgsniu. Negaliu patikėti, kad Kun draugas būtent tas vaikinas. Kodėl iš visų žmonių būtent jis?

- Jis su žaliais plaukais, tačiau dėl to nereikia slėptis,- nusijuokė bendradarbis.

- Chenle,- po kelių akimirkų išgirdau Kun balsą. Chenle su Kun pažįstami, tiesiog puiku.

Supratau, kad vis laiką negalėsiu slėptis. Išsileidau plaukus ir užsimečiau juos į priekį, kad nesimatytų mano veido. Išlindau iš po baro.

- Čia mano bendradarbė Li...- Kun norėjo mane pristatyti, tačiau negali Chenle sužinoti, kur aš ir kur dirbu. Jis negali nieko apie mane žinoti. Aš išvykau į Kiniją, kad apsisaugoti draugus ir pabėgti nuo priešų.

- Lee Jihee,- atsakiau greičiau už Kun, pakeisdama savo balsą, kad manęs neatpažintu. Per plaukus nieko nemačiau, tad buvo sunku suvokti apie ką galvojo vaikinai.

- Taip... Lee Jihee,- Kun keistai pasakė.

- Kaip sekasi? - žaliaplaukis pakeitė tema, dėl ko nudžiugau, tada jo dėmėsis nebus sutelktas į mane.

Vaikinai kalbėjosi, bet nekreipiau į juos labai dėmesio, svarbiausia išlikti "nematomai", kad jis neišsiaiškintu. 
Tačiau vienas sakinys privertė mane suklusti.

- Chittaphon irgi atvykęs į Kiniją, jis išsiaiškino, jog jo buvusi tikriausiai Kinijoje gyvena. Nors nėra šimtų procentų įsitikinęs,- nežinojau kaip reaguoti dėl Chenles žodžių. Esu sunerimusi, kodėl Ten manęs ieško, kaip jis išsiaiškino.

- Chittaphon? Tas draugas, tailandietis? Kam jam ieškoti kažkokios buvusios? - Kun užpuolė klausimais jaunesnįjį vaikiną.

- Manau apie tai čia nekalbėkim,- sužnabždėjo žaliaplaukis ir pajaučiau žvilgsnį nukreiptą į mane. Įtariu, jog Chenle žiūri į mane.

Vaikinai dar pakalbėjo apie nereikšmingus dalykus, prisiminė jaunystę ir tada atsisveikino.

Vos jaunesniajam pasišalinus, aš pasitaisiau plaukus ir prie manęs prisistatė Kun.

- Tuoj pat man paaiškink, kas čia vyksta.

*Jungkook pov.*

- Ar tau būtina išvykti? - jau kokį tūkstantaji kartą paklausė Jisoo, būdama mano kambaryje, kol aš kroviausi daiktus.

Aš jiems nieko nesakiau apie Lisą. Tiesiog pasakiau, kad išvykstu darbo reikalais. Juk aš nemeluoju, tiesiog nepasakiau visos tiesos.

- Taip Jisoo. Darbo reikalais turiu vykti į Kiniją. Ten ilgai neturėčiau būtų, greitai grįšiu,- menkai šyptelėjau pažiurėdamas į merginą. Ji taip pat šiek tiek pakėlė lūpų kampučius bežiūrėdama į mane.

Kai Lisa išvyko su Jisoo pradėjau daugiau bendrauti. Visai, kaip ir po tariamos Lisos mirties. Kartais Jisoo elgesis keistas, tačiau manau, tai dėl to, jog ji tiesiog šiek tiek savotiška. Kito paaiškinimo nežinau.

Atsidusau ir uždariau lagaminą. Nusišypsojau prisiminęs, kad pamatysiu Lisa, bet bijau ką galiu pamatyti. Jei ji manęs net nepastebėjau ar nieko nejaučia, o gal ji jau turi vaikiną.

- Man metas,- tariau ir išėjau su lagaminu iš kambario.

Praeidamas pamačiau apsikabinusius Tae ir Rose. Visi supranta, kad jie myli vienas kitą. Aišku, jie to neneigia, bet oficialiai jie nėra pora. Bet tikiuosi, jog artimiausiu metu Taehyung susiims ir pasiulis jai tapti jo mergina. Nuoširdžiai džiaugiuosi, jog jie juda į priekį. Jimin irgi turi kažkokią paslaptinga merginą, Hoseok turi Jennie, įtariu jog Jin su Namjoon turi simptatijas. Pastebiu visus Yoongi žvilgsnius į Jisoo ir puikiai suprantu ką jie reiškia. O aš netekau savo mylimosios antrą kartą ir dabar vykstu į Kiniją gelbėti savo meilės.

Tai Ji | Likimo 2 sezonas | BaigtaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora