*Jungkook pov.*
Sėdžiu susiėmes už galvos. Mano minčių niekaip nepalieka Lisa.- Nusiramink, Kook,- Momo uždeda ranką ant peties.
Nusikratau jos ranką ir atsistoju. Išvaryčiau ją iš kambario, bet negaliu. Prieš savaitę paprašiau jos būti mano mergina. Nežinau, kodėl. Gal dėl to, jog maniau, kad taip bus paprasčiau paleisti Lisą. Ji dingusi jau mėnesį. Policija nieko negali padaryti.
Hoseok vėl liūdnas ir paniures.Momo visąlaika prie manęs prilipus ir neatsikimba. Pripažinsiu jog kažkokius silpnus jausmus jai jaučiu, bet jausmai Lisai daug stipresni. O ši rudaplaukė mane jau pradeda erzinti.
Chittaphon jau paleistas iš ligoninės, tačiau nuo to karto su juo nekalbėjom. Jam irgi sunku...
- Jungkook man nepatinka, kaip su manimi elgiesi,- Momo taip pat atsistojo.
- Tau viskas netinka,- sumurmėjau nepatenkintas. Man jau atsibodo jos nuolatiniai skundai. Tai tas blogai, tai anas... Kai pasiūliau jai būti mano mergina praėjo tik savaitė, o pikstames vos ne kiekvieną diena.
- Pamiršk ją ir gyvenk toliau! Tu su manimi, ne su ja!- ji piktai surėkė ir priėjo arčiau.
Norėčiau būti su Lisa, o ne su ja.
- Jei tau taip blogai tai išsiskirkim!- aš taip pat surėkiau.
Man nuo jos bloga. Nuolatiniai skundai ir ginčai. Žinau, kad mes kartu ir nereiktų galvoti apie kitas, bet kitaip negaliu. Aš negaliu taip paprastai išmesti Lisos iš galvos ir ištrinti iš širdies.
- K-ką?- mergina sumikčiojo ir jau galėjau matyti ašaras jos akyse. Ji bandė paliesti mano ranką, bet aš atsitraukiau.
- Išsiskyrkim.
*Lisa pov. *
- Kada galėsiu grįšti namo?- paklausiau Taeyong, kuris sėdėjo prie manęs ant lovos.
- Greitai,- trumpai atsakė nė nežvilgtelėjas į mane. Aš čia jau kelias dienas ir noriu namo, tačiau vaikinai sako, kad dar nelaikas. Jie man sako, kad dar tai pavojinga, tad kantriai laukiu, kol galėsiu išeiti.
Čia nėra blogai. Manimi visi rūpinasi. Su kaikurias susibebendravau ir leidžiam laiką namuose kartu, jog nebūtų nobuodu. Tačiau dažnai jie kažkur išeina. O grįžta labai vėlai. Jie visada atsako, kad dirba, tad aš nebeklausinėju.
Labiausiai susibendravau su Jaehyun, Sicheng ir Yuta. Taeyong man visada šaltas, o tylenis Taeil labai drovus ir dažniausiai nekalba su manimi arba prataria vos kelis žodžius. Čia yra ir kitų vaikinų, tačiau su jais bendrauju mažiau.
- Aš jau noriu namo,- tyliai pasakiau ir nuleidau galvą.
- Negi čia taip blogai? - vaikinas sukikeno, ką daro labai retai.
- Ne, man jūs visi patinkant ir manimi rūpinates. Bet aš pasiilgau...kaiko,- pasakiau šiek tiek pagalvojusi. Tas kaikas, tai mano brolis ir draugai, Jungkook... Per ši laiką supratau, jog žmonės, kuriuos laukiau draugais nėra tikri mano draugai. Tačiau brolio draugai, man atrodo labai artimi, nors ir neteko daug bendrauti.
- Kai viskas susitvarkys, galėsi grįžti, bet dar reikia šiek tiek palaukti,- tai pasakęs raudonplaukis pakilo iš savo vietos ir išėjo palikdamas mane viena.
* Ten pov. *
Jau visą mėnesį nerandu sau vietos. Lisa dingusi ir nežinau ką daryti. Žinau, tai jog ji dabar saugi, su keliais mano pažįstamais. Taip pat žinau, kad čia Suzy darbas, tačiau nieko padaryti negaliu. O jau savaitė dingusi, kaip į vandenį. Reikėjo Lisai pasakyti tiesą, bet bijau, kad ji mane paliks. To ir reikia tikėtis. Aš myliu ją ir nenoriu prarasti jos.Nereikėjo įsivelti į šią nesąmonę ir paklausyti kitų.
- Chittaphon, nusiramink ji saugi su jais,- Yukhei pasakė ir kiti esantis kambaryje jam pritarė.
- Viskas per mane,- panardinau galvą rankose. Jai per mane gresia pavojus. Nekenčiu savęs už tai.
- Taip su jais jai tikrai saugu, kai viskas bus sutvarkyta su Suzy, jūs vėl busit laimingi, lyg nieko nebūtų įvykę,- Jaemin bandė nuraminti mane, bet tuo pačiu ir kitus bei save.
- Aš jai pasakysiu visą tiesą,- pasakiau bežiūrėdamas į sieną. Ji tikriausiai mane paliks, tačiau aš jos nepaleisiu ir padarysiu viską, jog būtume kartu.
- Ar tu įsitikinęs?- Renjun nepatikliai į mane pažiūrėjo ir aš linktelėjau. Laikas tiesai...
*********************
Ką aš darau?
*********************
YOU ARE READING
Tai Ji | Likimo 2 sezonas | Baigta
FanfictionPraėjus metams po tragiško įvykio pasikeitė kai kurių žmonių gyvenimas. Tarp jų ir Jungkook. Išgyvenęs, bet praradęs mylimąją, jis kiekviena diena kaltina savę vis labiau. Tačiau ateis diena, kai viskas pasikeis. Bet ar jis galės vėl būti laimingas...