50

291 26 12
                                    

*?????? pov.*

- Turi tabletes?

- Žinoma,- vaikinas ištiesė man maišelį, kuriame buvo kelios tabletės.

- Puiku,- nusijuokiau. - Tai gausi ją, o aš gausiu jį,- tai pasakiusi dar labiau nusišypsojau. - Ji jo neturės.

- Manai viskas pavyks? - vaikinas sėdintis prieš mane paklausė.

- Aš tuom įsitikinus. Greitai būsim su žmonėmis, su kuriais norime būti,- mano veide buvo didžiulė šypsena, pagalvojus apie tai.

- O kaip tas jo draugelis, kuriam tu patinki?

- Tai jau nebe mano bėdos,- tariau. Nors kažkur gyliai širdyje, žinojau, kad darau blogai ir norisi viską baigti. - Man jau laikas eiti, reikia veikti,- tai tarusi atsistojau ir pasišalinau iš kavinės.

*Jungkook pov.*
Apčiuopęs šviesos jungiklį įjungiau šviesą. Patalpa tapo šviesesnė ir tada...

- Staigmena! - išgirdau šaukiant grupelė žmonių. Aplink mane pabiro konfeti ir aš nesupratau, kas čia vyksta.

Čia mačiau visus savo draugus. Aš greitai bandžiau surasti Lisą ir man tai pavyko. Ji stovėjo per vidurį tarp Hoseok su Jennie.
Ji greitai priėjo prie manęs ir apsikabino.

- Sveikinu, su tavo dvidešimt antru gimtadieniu,- Lisa pasistiebė ir pabučiavo mane, greitai atsakiau į bučinį.

Šiandien mano gimtadienis? O aš maniau, kad jis rytoj...

- Aš pakeičiau datą tavo telefone,- sukikeno mergina, lyg perskaičius mano mintis. - O visa kita vaidyba.

- Tai tu nepiksti ant manęs? - paklausiau.
Lalisa linktelėjo. - Tai Rose su Tae pyktis irgi netikras?

- Na...Tai jau nebe vaidyba,- mergina atsiduso. - Bet šitą diena skirta tau, tad pasilinksmink,- ji paėmė mane už rankos ir nuvedė prie draugų, kurie mane pradėjo sveikinti.

- Daugiau!- sušuko Lisa ir kartu su Rose ir Suzy užsivertė dar viena stikliuką.

- Jk, ateik pas prie mūsų, leisk joms gerti tryse,- prie manęs priėjo Jimin. Pažiurėjau į Lisa kuri juokėsi su Rose. Nenoriu jos palikti vienos čia. - Nagi, joms nieko nenutiks,- tarė blondinas.

Atsitojes nusekiau paskui jį. Mes priėjom prie staliuko kur sėdėjo keletas draugų. Tai buvo Tae, Yoongi, Jisoo ir Hoseok su Jennie.

- Ooooooo ką atvedei,- nusišypsojo Jisoo ir pasislinko arčiau manęs. - Išgerk.

Paėmęs gėrimą iš merginos greitai jį užsiverčiau. Išgirdau jos kikenimą, o po to sekė dar vienas gėrimas.

Išgėręs, jau nebežinau kelintą gėrimą, užsiverčiau dar vieną. Vaizdas sukosi ir liejosi. Smegenis nebefunkcionavo ir manau, kad jos tuoj sprogs.
Tačiau supratau viena - man reikia mano mergaitės. Atsistojau su tikslu rasti Lisa. Vos nuėjęs kelis žingsnius, prieš save pamačiau merginos siluetą.

- Lisa? - paklausiau nesuprasdamas ar tai ji ar ne. Vaizdas buvo susiliejęs į vieną spalvota masę.

- Aš Lisa, mažiuk. O, koks tu girtas. Einam į viršų, tau reikia pailsėti,- mergina suėmė mano ranką ir vedė mane.

- Ašš, tttaaip tavee myyliu,- tariau, vos ištardamas tuos keturis žodžius.

- Žinau, Kookie.

Mergina atidarė duris ir mes įžengėm į kambarį. Aš su jos pagalba nuėjau iki lovos ir atsisėdau. Pajaučiau, kaip nuo manęs dingsta vienas po kito rūbai.

- Eik miegoti,- tarė Lisa ir mane paguldė. Tada pajaučiau, kaip ji atsigulė šalia manes ir apsikabino.

- Aš dar noriu šokti,- tariau ir atsisėdau. Bandžiau suprasti savo rūbus, tačiau vaizdas labai liejosi. - Ai velniop, eisiu taip.

*Lisa pov.*
Sėdėjau prie baro su Suzy ir Rose.

- Daugiau! - sušukau ir užsiverčiau dar vieną stikliuką. Gėrimas degindamas gerklę, nuslido ja.

- Aš tuoj ateisiu, - tarė Suzy ir atsistojo. Jos rankose pamačiau keletą baltų tablečių. Norėjau paklausti, kas tai, bet ji nuėjo greičiau nei spėjau kažką pasakyti.

- Dar viena!- sušuko Rose ir padavė gėrimą.

Greitai viską išgėriau. Man dabar nerūpėjo niekas, kadangi buvau prisigėrusi tiek, kiek per visą gyvenimas nesu gėrusi.

Ji net neisivaizduoja, kas jos dar laukia...

Tai Ji | Likimo 2 sezonas | BaigtaWhere stories live. Discover now