*Jungkook pov.*
Atmerkiau akys, dėl saulės spindulių, besiveržiančių pro langą. Prie manęs gulėjo žmogus. Tai Lisa, kitaip ir būti negali. Prisimenu, kai gulėjau apsikabines Hoseok. Buvo šiurpu ir tada gerai į kaulus gavau, nuo jo.
Pilnai atmerkęs akys norėjau klykti. Prie manęs buvo visai ne Lisa.*Lisa pov.*
Skaudėjo visą kūną. Ypač nugarą ir kaklą. Atmerkiau akys. Pirmiausia ką pamačiau, tai klubo sienos ir lubos. Gulėjau ant kažko kieto. Pasukus galvą pamačiau Hendery veidą.- O Dieve,- sumurmėjau. Tikėjausi, kad tai bus Jungkook. Greitai atsistojau ir nuėjau ieškoti savo nuostabaus, gražaus ir pačio geriausio bruneto - Jungkook.
Pajaučiau dvi rankas apsivejant mano liemenį. Išsisiepiau, nes žinojau kas tai padarė.
- Kaip miegojo gražiausia mergina žemėje? - išgirdau rytinį, šiek tiek prikimusi, Jungkook balsą.
- Nežinau, tu jos ir paklausk,- sukikenau.
- Kaip miegojai?
- Na, neskaitant to, kad skauda kaulus, tai visai gerai,- pasakiau prisiminus kieta Hendery. - O kaip tu miegojai? - apsisukau ir apsivijau vaikino kaklą savo rankomis. Žiurėjau į tas tobulas, tobulo vaikino akys.
- Gerai,- atsakė ir nusijuokė. Keistai nusijuokė. Lyg nervintusi. Keista.
- Viskas gerai? - paklausiau.
- T-taip, - jis sumikčiojo ir jaučiau, kaip jo kunas įsitempė. Kas yra?
***
- Tu mažas šudžiau! Kad tave traktorius suvažinėtu! - išgirdau Rose rėkimą. Jie vėl pikosi. Atsidusau ir nusukau žvilgsnį atgal į televizorių.
Mano mintys buvo ties Jungkook. Jis visą dieną įsitempęs ir kažkoks keistas. Nežinau, kas jam atsitiko.
- Jungkook,- kreipiausi į vaikiną šalia manęs.
- Kas?- jis lėtai paklausė ir jo akys lakstė į šonus. Jis atrodė, kaip beprotis.
- Viskas gerai? - jau kokį tūkstantajį karta paklausiau.
- Viskas puiku,- jo balsas vis dar skambėjo keistai. Kas nutiko tam klube, kad jis toks keistas?
*Jungkook pov.*
*Rytas klube*Pamatęs kas guli prieš mane persigandau. Mergina atmerkė akys ir jas išplėtusi mane stebėjo.
- Jungkook? - Jisoo balsas sudrebėjo.
Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas.
Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas.
Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas.
Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas.
Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas.
Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas.Pažiurėjau po kaldrą, buvau nuogut nuogutėlis, kaip ir rudaplaukė.
Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas.
Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas.
Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas. Šudas.- Kas buvo praeitą nakti?- paklausiau jos, tikėdamasis, kad ji ką nors prisimins. Ir tikėjausi, jog mes tik gulėjome ir nieko neįvyko.
- Mes permiegojom,- Jisoo tyliai tarė ir atrodė, taip, lyg tuoj apsiverks.
To negali būti. Tai netiesa.
Tačiau visos aplinkybės sako ką kita.
To negali sužinoti nei Lisa, nei Yoongi. Aš myliu Lisa, o Yoongi myli Jisoo. Tik Lisa. Ji man viskas. O rudaplaukė šalia manęs man niekas. Tik Lisa. Tiks Lisa. Tik Lisa. Tik Lisa.Gyliai kvėpavau bandydamas nusiraminti. Kaip tai sušiktai galėjo įvykti? Prisimenu iš vakar tik nuotrupas. Bet į kambarį įėjau su Lalisa.
- Po to kaip nuėjau atgal šokti, man Suzy davė gėrimą,- sumurmėjau. Ne. Ji nieko blogo neplanavo. Bet jei planavo? Ne, turiu pasitikėti ja. Ji nieko blogo nenori. Suzy Lisos ir Hobi sesė. Suzy yra geras žmogus.
- Aš atsiprašau,- mergina sukukčiojo, bet manes jos kukčiojimai jaudino mažiausiai. Viskas kas buvo mano galvoje, tai Lisa. Nenoriu nuo jos nieko slėpti, bet ir nenoriu sugriauti mūsų santykių. Taip pat nenoriu skaudinti ir Yoongi.
Koks aš kvailys. Nereikėjo jos palikti ir nereikėjo tiek gerti. Būtų viskas pasibaige puikiai, bet mano kvaila subinė prisigėrė ir pridarė nesąmonių.
- Niekam nebandai sakyti,- piktai tariau ir greitai išlipęs iš lovos pradėjau rengtis. Apsirengęs išbėgau iš kambario palikdamas ten verkiančia merginą. Nuėjau ieškoti Lalisos.
*Dabartis*
Jaučiausi klaikiai. Kaip aš galėjau. Nenusipelniau Lisos. Ji nenusipelnė tokio skausmo. Nieko nesakysiu, bet negaliu net jai į akys pažvelgti.
Merginos galvą ilsėjosi ant mano krūtinės. Aš taip mylėjau savo šviesaplaukę, tačiau taip su ja pasielgiau. Nekenčiu savęs už tai, bet tegu tai būna mano maža paslaptėlė.Bet Jungkook nežinojo, kad tiesa greitai išaiškėja. Kad ir kokia skaudi ji bebūtų...
****************
Primenu, kad pabaiga artėja (60 dalių).
Taip pat man nuostabi nuotaika.
Bet jį pablogėjo.
Kai pamačiau, ką vienas žmogus išdarinėja.
TAI AČIŪ JAM LABAI.
Ačiū, kad skaitot šitą shit ir toliau. MYLIU JŪS VISUS LABAI ILGAI, IŠILGAI IR PLAČIAI❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
BUČKIAI IR HUG'AI VISIEMS ŽMOGUČIAMS, KURIE VIS DAR ČIA!!❤️❤️❤️❤️
*****************
YOU ARE READING
Tai Ji | Likimo 2 sezonas | Baigta
FanfictionPraėjus metams po tragiško įvykio pasikeitė kai kurių žmonių gyvenimas. Tarp jų ir Jungkook. Išgyvenęs, bet praradęs mylimąją, jis kiekviena diena kaltina savę vis labiau. Tačiau ateis diena, kai viskas pasikeis. Bet ar jis galės vėl būti laimingas...