*Jungkook pov.*
Kaip ir Nayeon sakė, einu pas bosą. Įdomu ko jam reikia. Tikiuosi jis nenori manęs atleisti, o gal kaip tik pakilsiu pareigose? Po kelių minučių pasiekiau reikiamo kabineto duris.
Pabeldžiau į pono Kim kabineto duris. Po kelių sekundžių išgirdau tylu "užeikit". Atidariau duris ir pamačiau sėdinti prie stalo, jau daugiau negu keturiasdešimt metų turinti vyrą.- Sveiki, pone Kim,- įėjas į kabinetą pasisveikinau ir nusilenkiau.
Vyras šyptelėjo ir linktelėjas parodė man atsisėsti. Atsisėdau ant kėdės prieš vyrą. Laukiau kol jis prabyls ir pasakys, kokiu tikslu esu pakviestas.
- Net nežinau, kaip pradėti,- boso veidas vėl tapo rimtas. Tikriausiai reikalas rimtas ir nemanau, kad aš pakilsiu pareigose ar busiu atleistas. Tai kažkas rimtesnio, tačiau kas?
- Jungkook, tu mano kompanijoje dirbi tik metus, tačiau tu esi vienas iš darbuotojų, kuriuo pasitikiu labiausiai,- tie jo žodžiai mane nustebino. Ir atrodo jog jie nereiškia nieko gero.
- Jūs norėjote tai pasakyti?- kiek nustebęs paklausiau. Negi tai yra viskas, ką jis nori man pasakyti?
- Tai ką aš turiu tau pranešti, nėra tai,- ponas Kim atidarė stalčių ir ištraukė kažkokiu popierius.
- Tai ką jūs turite man pranešti?- nekantraudamas paklausiau ir pasimuišciau kėdėje. Jaučiausi nejaukiai ir nujaučiu, kad dabar nutiks kažkas blogo ar keisto, ar kažkas kas pakeis mano gyvenimą.
Nežinau, kodėl taip jaučiuosi.. Tiesiog nuojauta man taip sako, o ją dažnai galima pasikliauti.- Prieš dešimt metu, netikėtai sužinojau, jog turiu vaikų. Mano buvusi žmona, man nieko nesakė apie nėštumą ir kai išsiskyrėm, išvyko. Tuomet turėjome sūnų tačiau, tačiau ji išvykdama ji pasiėmė, - vyras atsiduso.
- Kaip tai susiję su manimi?- vis dar nesupratau, ką jis nori man pasakyti. Kaip aš susijęs su žinia, kad jis turi vaikų? Šiek tiek suraukiau antakius ir stebėjau vyrą.
Jis paėmė tuos popierius ir juo atsuko į manę. Kas tai?
- Po daug laiko ir ieškojimo, suradau informacijos. Ką jie veikia, kur gyvena ir panašiai. Turiu dvi dukras ir sūnų. Man reikia tavo pagalbos,- jis pasakė ir aš pažiurėjau į popierius.
Ten buvo dokumentai ir prie jų prisegtos nuotraukos. Negalėjau patikėti, jog vienoje iš nuotraukų buvo Lisa. Jis jos tėtis? Dokumentuose buvo visą informacija apie ja. Greitai verčiau lapus.
Vienoje iš teksto vietų buvo paminėta jos dabartinė gyvenamoji vieta - Kinija. Ji dabar Kinijoje. Dar kituose poperiuose buvo Hoseok. O dar kituose Suzy. Negi ji Lisos sesuo? Sumišęs pažiurėjau į visą Kim.- Suprantu, kad skamba keistai, bet man reiktu tavo pagalbos. Norėčiau jog vyktum į Kiniją, nurodytu adresu ir rastum Lalisa, viena iš mano dukru. Žinojau, jog lanketė mokykla kartu,- bosas Kim pasakė ir rimtai į mane pažiūrėjo. O, kad jis žinotų, kas mus sieja su Lisa. - Visa kelionė žinoma bus apmokėta. Tačiau pats keliauti negaliu.
- Gerai,- tvirtu balsu pasakiau. - Keliausi į Kiniją,- tai puikus šansas vėl susitikti su Lisa po tiek laiko. Širdys pradėjo plakti greičiau ir supratau, kad aš vėl pamatysiu. Aš ją surasiu ir pasakysiu viską ką jai jaučiu ir nesvarbu ar ji man dar ką nors jaučia. Aš noriu ją turėti šalia, o tai puiki proga. Ant mano veido atsirado maža šypsenėlė, nes žinojau jog netrukus pamatysiu Lisa.
Mes susitiksime. Lisa, atvysktu pas tave.
*Lisa pov. *
Gulėjau ligoninės lovoje ir galvojau. Galvojau ir svarsčiau ar tikrai reiktu bandyti susigrąžinti prisiminimus. Pirmiau nekantravau, kai tai sužinojau. Bet viską apgalvojus pradėjau abejoti. Juk sugrįžtų ir visi atsiminimai su Jungkook. O aš bandau jį pamiršti. Skruostu nusirito ašara, bet greitai ją nuvaliau.Aš jo nemyliu. Aš jo nemyliu. Aš jo nemyliu. Aš jo nemyliu. Aš jo nemyliu. Aš jo nemyliu. Aš jo nemyliu. Aš jo nemyliu. Aš jo nemyliu. Aš jo nemyliu. Aš jo nemyliu. Aš jo nemyliu.
Vis bandžiusi save įtikinti ir nusiraminti, tačiau jis mano minčių vistiek nepaliko. Kodėl tas keistas rudaplaukis man lyg įklituojas į širdį. Jis turi kitą, jam manęs nereikia. Širdį nudiega skausmas.
Kodėl taip yra jeigu aš jo nemyliu?
Tačiau, kad ir kaip bandyčiau save įtikinti žinau, kad aš turiu jausmų jam ir man reikia kuo greičiau jais atsikratyti.Palatos duris atsidaro, nutraukdamos mano mintis ir pamatau tai ko nesitikėjau ir tikrai nenorėjau - Suzy.
- Labas, sesut.
***************************
Atsiprašau, jog vakar neįkėliau dalies. Mano brolis serga...
Nežinau ar pavyks įkelti rytoj, bet pasistengsiu.
Ačiū, kad skaitot ❤️
***************************
YOU ARE READING
Tai Ji | Likimo 2 sezonas | Baigta
FanfictionPraėjus metams po tragiško įvykio pasikeitė kai kurių žmonių gyvenimas. Tarp jų ir Jungkook. Išgyvenęs, bet praradęs mylimąją, jis kiekviena diena kaltina savę vis labiau. Tačiau ateis diena, kai viskas pasikeis. Bet ar jis galės vėl būti laimingas...