*Lisa pov.*
- Man nelabai smagu, Suzy,- piktai pasakiau, pabrėždama jos vardą.
- Ar kas atsitiko? - ji atrodė pasimetusi arba tik tokia apsimetė.
- Tu girdėjai apie mane ir Jungkook?
- Girdėjau, kad jūs apsipikot,- ji atsistojo ir priėjo arčiau. - Ar kas nutiko? - atrodė, jog jai tikrai rūpėjo.
Bet aš mačiau tabletes jos rankose, tą nakti. Kad ir kaip nenoriu tikėti, tačiau taip yra.- Apsipikom? - nusijuokiau. - Jis veda Jisoo,- nusijuokiau nors buvo visai nejuokinga.
Ji užsidengė burną. Ji tikrai puiki aktorė.
- Aš nežinojau, Lis įsivaizduoju, kaip tau sun...
- Baik,- pertraukiau Suzy, kol ši nebaigė savo žodžių. - Jis buvo apsvaigintas, o tabletes mačiau tavo rankose,- tariau ir žiurėjau tiesiai Suzy į akys.
Mergina atrodė išsigandusi.
- Aš jam nedaviau nieko.
- Vienas iš vaikinų matė, kaip tu Jungkook davei gėrimą, po kurio viskas ir įvyko,- tariau. - Supranti, kad ne man vienai skaudu? - mano akyse jau rinkosi ašaros. - Yoongi patiko Jisoo. Jam ji patiko, o dabar ji laukiasi nuo kito. Ir visa tai dėl tavo kvailų narkotikų!
- Ten ne narkotikai,- Suzy balsas sudrebėjo. - Aš gėrimą jam daviau, bet to manęs paprašė Jisoo. Aš niekada nepadaryčiau tokio dalyko, tu mano sesė,- ji bandė prieiti arčiau ir mane apkabinti, bet aš ją nustumiau.
- Tu man nebeesi sesė daugiau,- pasakiau ir nusivaliau kelias ištriškusias ašaras.
- Lisa!
Išėjau iš kambario, trenkdama jos durimis. Vis jaučiau ašaras krentančias, mano skruostais, bet jas ignoravau, kaip ir tėtį su Jia.
Išėjus iš namų įlipau į mašiną ir išvažiavau. Jaučiau kaip mano skruostai vis labiau šlampa. O mano kukčiojimas užpildė tylą mašinoje. Kodėl man? Ką aš blogo padariau? Ar negaliu būti laiminga?
Privažiavus namus išlipau iš mašinos. Keista, kad esu sveika. Nors slapta turėjau norą užsimušti.
Jei mirčiau nieko nebejausčiau. Vistiek, kam aš reikalinga? Nieko nesugebu, niekam nerūpiu. Niekas net nepastebėtų jeigu dingčiau.
O kodėl to ir nepadarius? Tuomet viskas būti lengviau, ir man, ir kitiems.Tyliai nutipenau į savo kambarį.
Užėjusi į savo vonios kambarį užrakinau durys. Atsidusau. Drebančiomis rankomis atidariau spintelę ir ieškojau kokių vaistų. Pagriebiau pirmą pasitaikiusį buteliuką. Susibėrusi visas tabletes greitai jas įsidėjau į burną.Dabar viskas bus baigta. Nejausiu skausmo, nejausiu nieko.
Mylių tave Jungkook. Ir visada mylėsiu, net ir tada kai manęs nebebus.
Po kiek laiko, pajutau, kaip mano kūną apleidžia jėgos ir susmingu ant šaltų plitelių.
Užmerkiu akys. Čia mano pabaiga.*Jennie pov.*
- Įdomu kur Lisa,- pasakiau. Nerimavau, kad jai kas nors atsitiko, tokioje būsenoje žmogus gali daug ką padaryti. Nekantriai barbenau į stalą nagais.
- Hoseok mašiną jau vietoje apie valandą, tačiau pačios Lisos nėra,- atėjo sunerimęs Jimin.
Greitai griebiau telefoną ir skambinau Lisai. Girdėjau skambanti telefoną. Garsas sklydo iš viršaus. Ji namie? Kaip galėjau nepastebėti, kai ji įėjo?
- Lis?! - surėkiau, bet atsako nesulaukiau. Kartu su Hoseok atsistojom. Ėjome link jos kambario, iš kur ir sklydo garsas.
Atidariau jos kambario durys. Kambaryje jos nebuvo, bet vis dar girdėjau skambanti telefoną. Priėjau prie jos vonios kambario. Iš ten sklynda garsas.
- Lis!- trenkiau į durys. - Lisa!
- Lisa, atsakyk!- surėkė ir Hoseok.
O jeigu jai kažkas atsitiko? Jaučiu, kaip kyla panika.
- Reikia laužti durys.
**************
Taigi, kas čia vyksta?
Tik primenu, jog dar liko 3 dalis.(っ.❛ ᴗ ❛.)っ
**************
YOU ARE READING
Tai Ji | Likimo 2 sezonas | Baigta
FanfictionPraėjus metams po tragiško įvykio pasikeitė kai kurių žmonių gyvenimas. Tarp jų ir Jungkook. Išgyvenęs, bet praradęs mylimąją, jis kiekviena diena kaltina savę vis labiau. Tačiau ateis diena, kai viskas pasikeis. Bet ar jis galės vėl būti laimingas...