45

323 27 5
                                    

*Jungkook pov.*
Suzy laikė Lalisos ranką ir kažką tyliai kalbėjo. O aš žiurėjau į angelišką Lis veidą, kol mano ranka ilsėjosi netoli jos galvos.

- Nemaniau, kad tai vėl pasikartos,- Suzy prakalbo nutraukdama tylą, kuri tvyrojo palatoje. - Ir, kad taip rimtai.

Tai čia nepirmas kartas? Kodėl man Lisa apie tai nieko nesakė? Dabar jaučiuosi dar blogiau, kad nieko apie tai nežinojau. 

- Pirmas kartas, apie kuri žinau tai įvyko Kinijoje. Aš ją aplankiau ligoninėje, mes tada ir susitaikėm,- toliau kalbėjo mergina. - Jai pradeda grįžti atmintis, bet su atsiminimais ateina ir galvos skausmas, ji nualpsta. Daktaras negalėjo paaiškinti kodėl ir tai vyksta. Bet manau, kad ji stengiasi iš visų jėgų atgaivinti prisiminimus apie vieną žmogų,- rudaplaukė pasakius tai nutylo, tačiau tą tyla truko neilgai. - Ir tas žmogus esi tu.

Nieko nesakiau, tik galvojau apie Suzy pasakytus žodžius. Ar tai tikrai viskas dėl to? Kodėl viskas taip sunku... Svarbiausia, kad Lisai nieko neatsitiktu. Bet jeigu jai grįžta atmintis, tai ji gali prisiminti, kas įvyko mokykloje. O jeigu ji su manimi tada nenorės turėti nieko bendro? Jei ji mane paliks? Nenoriu jos prarasti.

- Ji tave myli, visada mylėjo. Nesvarbu, kad tuos metus, po avarijos, ji buvo su Chittaphon. Jos širdys visąlaika priklausė tau. Kad ir kas atsitiktu jūs abu turite išlikti stiprus ir būti kartu, nevisada bus lengva, tačiau kai jūs kartu viskas įmanoma,- rudaplaukė šiek tiek šyptelėjo.

Supratau, kad ji sako tiesą. Mes visąlaika turim būti stiprus, o tokie mes būsim, kai būsime kartu.
Kad ir kokią Suzy buvo seniau, tikiu jog ji pasikeitė. Kiekvienas nusipelnė antro šanso, aš jį jai suteiksiu. Mergina stengiasi bendrauti su vaikinais ir merginomis. Ji visada draugiška ir maloni. Matosi, kaip ji stengiasi. Aš džiaugiuosi, jog mergina keičiasi.

Nors nieko ir nesakiau, bet žinau jog mergina suprato, jog aš supratau ją ir jos žodžių reikšmę.
Lisa man visas pasaulis. Mano širdys priklauso jai, o jos man.

Bet Jungkook nežinojo, kad viskas gali pasikeisti ir tada jo širdys sutrupės į milijoną gabaliukų, kartu su savimi nusitempdamas ir merginos širdį.


*Po mėnesio*
Sėdžiu. Bet ne vienas, o su man brangiausiu žmogumi - Lisa. Jos sveikata pagerėjo ir dėl to džiaugiuosi. Bet manęs vis neramino mintys, dėl jos prisiminimų. Neištverciau jei ji mane paliktu.

- Lis?- kreipiausi į mergina, kuri įdėmiai žiūrėjo į vaizdą prieš ją. Tai buvo skaidrus ežero vanduo, kitame krante buvo daug medžių ir įvairiaspalvių žydančių gėlių. Lisai visada patiko gamta, tai ši mėnesį, dažnai ją atsivedu į ši nedidelį rojaus kampelį.

- Ką? - mergina neatitraukdama akių nuo vaizdo, paklausė. 

Galvojau, kaip tinkamai suformuluoti klausymą ir ką turėčiau pasakyti. Nebuvau paruošęs kalbos. Nemaniau, kad bus taip sunku.

- Aš...na.. noriu... kaiko paklausti...- mano balsas striginėjo. Negalėjau normaliai nė žodžio ištarti. Aš taip jaudinuosi!

- Kas yra Jungkook? - šįkart Lisos balsas skambėjo rūpestingai. Ji atsisuko į mane ir žiūrėjo tiesiai į akys.

- Na...tiesiog norėjau...pasakyti...kad...- vėl balsas pradėjo striginėti balsas ir negalėjau pasakyti kelių žodelių, kurie gali nulemti mano tolimesnį gyvenimą. - Labai gražus oras, nemanai?- greitai pasakiau ir mintyse trenkiau sau per pakaušį. Kodėl aš toks mižnius?

Lisa atrodė...nusiminusi? Tačiau to per daug neparodė.

- Taip... Gražus,- mergina nusisuko atgal į upelį.

- Lisa. Ar tu sutinki būti mano mergina? - greitai išbėriau žodžius ir laukiau merginos atsakymo.

Prašau, sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik sutik. Mintyse meldžiausi, kad ji sutiktu.

Mergina atsisuko į mane, tačiau nieko nepasakė.
Ji pasilenkė ir įsisiurbė į mano lūpas. Priimsiu tai kaip teigiamą atsakymą. Mano kūnas iškart atsipalaidavo.

- Žinoma, kad sutinku,- ji pasakė vos atsitraukė.
Aš dar kartą pakštelėjau jai į lūpas.

- Amžinai kartu,- pasakiau ir sunėriau mūsų pirštus.

- Amžinai kartu,- pakartojo Lisa. Ji šypsojosi, kaip ir aš. Dabar atėjo mūsų laikas džiaugtis ir to niekas nepakeis.

Aš myliu Lisa, o ji myli mane. Nesvarbu, kad ir kas atsitiktu mes išliks kartu amžinai.

Tik gaila, kad jų amžinybė netruks ilgai ir jiems abiems teks nusivilti...


************
Istorija artėja link pabaigos :-)
Pagal mano skaičiavimus, turėtų būti dar 14 dalių :-)
************

Tai Ji | Likimo 2 sezonas | BaigtaWhere stories live. Discover now