52

269 23 10
                                    

*Lisa pov.*
*Po 3-jų savaičių*

Gulėjau, padėjusi galvą ant Jungkook kelių. Buvo sekmadienis, tad jam į darbą nereikėjo. Jo keistas elgesys vis dar neišniko, kas man pačiai keista. Bet Jungkook yra Jungkook ir aš jį myliu. Jo kambaryje buvo tyla, kurią nutraukė mano skambantis telefonas.

Pamačiusi Jennie vardą šyptelėjau. Atsiliepiau ir pridėjau telefoną prie ausies.

- Klau...- jau norėjau pradėti kalbėti, tačiau mane nutraukė Jennie rėkimas.

- Jenn, ar viskas gerai? - paklausiau sunerimusi.

Po jos rėkimo ir klykimo, ėjo verkimas. Sunerimau, kas jai atsitiko.

- Jennie?

- O Dieve!!! Dieve Dieve Dieve!!!- mergina rėkė

- Jennie?- pakartojau. Buvau sunerimusi.

- Duok, aš su ja pakalbėsiu, - išgirdau Hoseok balsą.

- Nedrįsk! Aš patį!

- Jennie, kas atsitiko? Man neramu,- tariau ir laukiau kol Jennie prakalbės.

- Man Hoseok pasipiršo! - ji pradėjo rėkti ir šypsena ant mano veido praplatėjo.

- O Dieve! - nušokau nuo lovos ir pradėjau šokinėti.

***

- Parodyk!- pribėgau prie Jennie ir ji atkišo man ranką. Ant jos piršto puikavosi paprastas, bet labai gražus žiedas.

- Aš taip nustebau,- Jenn neslėpė džiaugsmo. - Aš taip džiaugiuosi,- rudaplaukė apsiašarojo.

Aš ją apkabinau. Džiaugiausi dėl jos. Jie jau apie du metus buvo pora ir šiandien buvo jų metinės ir jis jai pasipiršo.
Norėčiau, kad viskas taip nuostabu būti visąlaika. Visi laimingi... Aš su Jungkook, Jennie su Hoseok, Rose su Tae...

Keturiese nuėjom į svetainę.
Susėdom. Žiurėjau į Hoseok su šypsena. Jis laikė apsikabinęs Jennie. Jie pati mieliausia pora, kurią žinau.

- Ateik čia, tu mažas kake! - kaip ir kiekviena diena išgirstu Rose rėkimus. Niekas net nežino, kodėl jie tarpsusavi pikstasi.

- Rose, aš nieko nepadariau! Lisa gelbėk! - Tae bandė šauktis mano pagalbos, tačiau aš nenoriu kištis.

- Tau Lisa nepadės! Kad tave... - toliau nebegirdėjau ką ji sakė, bet man ir nelabai nerūpėjo.

Mūsų linksma popietę nutraukė į kambarį įėjusi Jisoo. Ji buvo perbalusi ir atrodė išsigandusi. Vos jai įžengusi į kambarį Jungkook kūnas įsitempė. Jie abu elgiasi keistai. Jisoo vis kažkur dingsta, beveik niekad jos nematau, o prie Jungkook ji visąlaika keistai elgiasi. Nesuprantu, kas jai yra. Man atrodo, kad yra kažkas ko aš nežinau. Tačiau jie abu tai žino.

- Jungkook mums reikia labai rimtai pakalbėti,- Jisoo pasakė ir visų žvilgsniai nukrypo į ją. Net Rose sustojo vytis Taehyung.

Vaikinas nejaukiai pasimuistė ir pažiūrėjo į ją. Ji jam ištiesė nemaža vokelį. Vaikinas paėmė jį ir atplėšė. Jam pradėjus skaityti kažkokius popierius, kurie buvo ten įdėti, jo veidas pabalo. Jis numetė visą tai ant žemės ir atsistojo.

- Tai netiesa. Tai negali būti mano,- Jungkook tvardėsi, kad nerėktu. Jis atrodė piktas. Retai tokį jį matau.

Kas vyksta? Man baisu.
Jennie paėmė popierius ir juos perskaičius, jos šypseną pakeitė pyktis.

- Tu!- ji atsistojo ir priėjo prie Jungkook. Jennie suspaudė kumščius ir juos paleido tiesiai vaikinui į veidą.
Jis susvyravo ir ji trenkė dar kartą.

- Jennie! - pribėgau prie merginos ir bandžiau ją atitraukti nuo bruneto, bet ji buvo stipresnė ir toliau ji trankė.

- Jennie, pabaik,- įsiterpė ir Hoseok.

- Jis užstatė jai vaiką! - ji suklykė.

Kas kam užstatė vaiką? Nebesuprantu situacijos... Negali būti, kad Jungkook ir Jisoo... Ne, aš kažką ne taip supratau...

- Mieloji, tu per silpnai trenki. Reikia taip,- tai pasakęs Hobi trenkė Jungkook ir brunetas nukrito.

Rose paėmė popierius, aš drebančiom rankom paėmiau juos iš jos.

Negalėjau patikėti kas ten parašyta.
Jisoo turės vaiką... O tėvas Jungkook.

Pajaučiau skausmą ties krūtine. Užsidengiau burną su delnu ir pradėjau kukčioti.

- Lisa...- Rose buvo pasimetusi. Ji greitai mane apkabino ir pradėjo guosti tačiau skausmo krūtinėje, tai nesumažino.

Jis turės vaiką... Vaiką su Jisoo...

******************
Aš nesu blogas žmogus
Tai va
Tiesiog taip gavosi
******************

Tai Ji | Likimo 2 sezonas | BaigtaWhere stories live. Discover now