*Lisa pov.*
Išgirdau girgždanti garsą. Atsisukau į tą pusę. Pamačiau nepažįstamą žmogų. Tačiau tas žmogus irgi atrodo man matytas. Bet nemanau, kad mane čia atvežė, jog išgertume arbatėlės. Man sukilo baimė ir manau, kad tuoj prasidės koks panykos priepuolis.- Pagaliau pabudai. Manau mums reikia pakalbėti.
Mergina stovėjo vietoje sukryžiavus rankas ir nejudėjo. Jos ilgi tamsiai rudi plaukai buvo žemiau pečių, tamsios akys, putlios raudonai padažytos lūpos, ji taip pat turėjo nuostabią figūrą. Ilgos kojos, lieknas liemuo... Ji atrodė, kaip nulipus nuo žurnalo viršelio, nors buvo apsirengusi paprastus mėlynus aptemptus džinsus ir paprastą juodą maikutę, kurią susikišus į kelnes, mūvėjo juodus aukštakulnius, o įvaizdį užbaigė juoda odine striuke. Tačiau jos išvaizda man rūpėjo mažiausiai.
- Nemanau, jog turim apie ką, kadangi aš tavęs nepąžistu,- susiraukusi pasakiau ir bandžiau neparodyti, jog bijau.
- O mieloji, Lisa,- nusijuokė mergina prieš mane ir priėjo arčiau.
- Ar neprisimeni manęs?- mergina apsimetė liūdna ir dar labiau priartėjo. Ji buvo prie pat lovos, jeigu ją galima tai pavadinti.
Papurčiau galvą. Kodėl dauguma mano sutiktu žmonių, to klausinėja? Praradus atmintį norėjau viską pradėti iš naujo, tačiau iš praeities grįžta vis daugiau žmonių. Net per daug...
- Ai tiesa, gi tu buvai patekusi į avariją,- ji nusijuokė. - Tavo blondiniška galvą prarado atmintį, kaip gaila,- rudaplaukė parodė liūdna veidelį ir pavaidino, kad verkia.
Aš vis dar tylėjau. Nežinau, kas čia vyksta. Ir skausmas tikrai nepadeda. Man baisu, bandau to neparodyti, bet tai ilgai netruks. Tikriausiai jau atrodai, kaip kiškis, kuris įklimpo į vilko spąstus ir tuoj bus suėstas.
- Na kadangi tu nemirus, tai tikriausiai nori sužinoti tiesą. Tiesa apie viską...apie Jungkook, Hoseok, Rowoon, Momo, Sana ir kitus jų draugus. Taip pat apie ir mane, apie avariją ir daug dalykų, kurių nežinai arba tiesiog pamiršai,- mergina visiškai rimtu balsu pasakė, ir pasistatė kėdė prieš lovą, kuri prieš tai buvo prie lovos galo.
Ji juos visus pažįsta. Kas ji, iš kur ji gali kažką žinoti?
- Manau pirmiausia prisistatysiu,- ji šyptelėjo. - Aš Bae Suzy. Viskas ką tai reikia daryti tai tik klausyti ir viskas,- tai jai pasakius aš tik nedrąsiai linktelėjau.
- Paprasta mergina Lalisa Manoban, gimusi Tailande. Tenais ji pažinojo Ten Chittaphon Leechaiyapornkul, su kurio ji dabar pora. Tau išvyus į Daegu, kur gyvenai tik metus, jūsų ryšiai nutrūko. Persikrausčius į Seulą, iš tavęs tyčiojosi mokiniai, buvai skriaudžiama patėvio, bet mes kalbėsime ne apie tai. Aš tau papasakosiu apie tai, kas vyko toliau,- Suzy kalbėjo su pagieža ir pykčiu. Ji tikrai manęs nekentė. Man akyse kaupėsi ašaros, bet ne dėl jos,tai man priminė mano praeities dalį, kurią prisimenu, tačiau kaip tik noriu užmiršti.
- Jungkook nustojo tyčiotis iš tavęs, nes Hoseok pasirodo tavo brolis. Jūs įsimylėjote bla bla bla, meilė seilė,- nusivaipė ji, tačiau jos mina vėl surustėjo. - Aš mylėjau, Jungkook. Vis dar myliu jį. Tačiau tu man sutrukdei. Tu nenumiriai, kas labai gaila, ir iki dabar trukdai. - Suzy žiūrėjo į mane taip lyg tuoj nužudys.
Bet vis dar nesuprantu, kodėl aš čia.- Aš nesu su Jungkook, tai kodėl aš čia?- drebančiu balsu paklausiau.
- Dabar linksmiausia dalis. Stebiesi, kad Ten nepasakė apie tavo pirmąją meilę Jungkook ir broliuką Hoseok? O nereiktu. Chittaphon buvo tave įsimylėjęs jau nuo senų laikų, o jei būtum sužinojus, apie Hoseok būtų buvus galimybė, kad tu griši pas Jungkook. Tai jam nėra naudinga,- mergina nusišypsojo, bet matėsi, kad šypsena netikra. - Jis papirko daktarus, jog jie pasakytų, kad tu mirei, tavo netikri palaikai buvo palaidoti, tą patį vakara. Tą nakti tu pabudai, Ten buvo prie tavęs. Tu praradai atmintį, iki tos vietos, kai atsikraustei į Seulą. Visa tai žino tavo ir Ten artimi draugai Mark, Jaemin ir kiti,- tamsiaplaukė trumpam sustojo kalbėti, bet tuojau vėl pradėjo.
- O dabar apie Rowoon ir jo draugus. Rowoon tu sutikai parke, kai vedžiojai savo šunelį Bagu. Tu manei, kad jis geras vaikinukas, tačiau jis turi keletą negeru savybių, tu jas pamatei kai jis buvo išgėręs. Jis vos tavęs neišprievartavo klube. Jame taip pat buvo jo keli draugai. Dar prieš jam tai bandant padaryti garbanius davė tau tablečių, kurių poveikis tau neleido normaliai mąstyti ir valdyti kūno, kas buvo palanku Rowoon, kiti jo nestabdė. Ten buvo visi jo draugai, kuriuos jau pažįsti. Tau nepadėjo, net Jaeyoon, Taeyang ar Hwiyoung, kuriuose laikei draugais. Tave išgelbėjo Jungkook, kitą diena tapot pora, bet dar kitą išsiskyrėt,- baigusi pasakojimą Suzy atsistojo. O mano akyse jau kaupėsi ašaros. Tiek daug dalykų, kurių sužinojau, kuriuos galbūt norėjau pamiršti.
Ji viską man pasakė, ašaros nesuvaldomai riedėjo. Pasirodo negaliu tikėti žmonėmis, kuriais vadinamų draugais. Esu tokia naivi. O Jungkook...Mes buvom kartu... Tai paaiškina jo elgesį. Ar gali būti, jog jis dar turi jausmų man?
- Žinai iš kur visa tai žinau? Nuo pat pirmos dienos, kai pastebėjau tavę su Jungkook, pradėjau tave sekti, stebėti ir rinkti informaciją, - kai ji tai pasakė man pasidarė baugu. Visąlaika buvau stebima ir to net nežinojau.
- Štai ir tavo istorija. Tikiuosiu atsakiau į visus tavo klausimus,- ji šyptelėjo ir vėl atsisėdo. - Dar viena pribloškianti naujiena. Berinkdama informacija kaiką sužinojau, kai tu buvai atskirta nuo Hoseok, pasirodo šeimoje buvo dar viena mergaitė. Tu turi sese. Ir niekada neatspėsi kas ji,- mergina dar labiau išsišiepė.
- Tai aš,- mergina garsiai pasakė ir atsitojus priėjo prie manęs. - Labas, sesut.
****************************
Šioje dalyje bandžiau viską paaiškinti.
Tikiuosi patiko dalis 😊Taip pat palikite nuomonę apie istoriją, jei nesunku 🦄
Taip pat dėkoju už 1k peržiūrų!
*****************************
YOU ARE READING
Tai Ji | Likimo 2 sezonas | Baigta
FanfictionPraėjus metams po tragiško įvykio pasikeitė kai kurių žmonių gyvenimas. Tarp jų ir Jungkook. Išgyvenęs, bet praradęs mylimąją, jis kiekviena diena kaltina savę vis labiau. Tačiau ateis diena, kai viskas pasikeis. Bet ar jis galės vėl būti laimingas...