*Lisos pov. *
- Malonu aš Rowoon,- vaikinas ištiesė ranką ir aš ją paspaudžiau.- Taeyang,- mėlynplaukis keistu balso tonu ir vis dar spoksodamas pasakė.
- Aš Jaeyoon,- blondinas tarė.
- Guminukų mani... Hwiyoung,- nusišypsojo vaikinas su šiek ilgesniais plaukais nei kitų, taip pat viena jo plaukų sruogą buvo surišta, kas jam pridėjo mielumo.
Man patiko visų plaukų spalvos. Aš irgi galvoju, kaip nors nusidažyti.
- Gerai... - Sana nejaukiai pasakė. - Manau, kad galim eiti į paplūdimį,- pasakė ir bandė atmosferą padaryti jaukesne, nes tarp mūsų visų lyg kabojo įtampa.
- Kas paskutinis nubėgs prie vandens tas pirks visiems pietus!- sušuko Dahyun ir pasileido bėgti prie vandens.
Kol susigaudžiau kas čia vyksta praėjo kelios akimirkos. Pradėjau bėgti paskui ją. Keli žmonės buvo įsiveržę į priekį, bet nebuvau paskutinė. Bėgau kiek leido jėgos. Nesu labai gera bėgikė, bet ir nesu labai prasta.
Kai atbėgau prie vandens su Momo sumušėm rankom.
- Taip nesąžininga! - suriko garbanius, kuris atbėgo paskutinis.
- Kas nori guminukų! - sušuko Hwiyoung ir parodė kelis guminukų pakelius, neįsivaizduoju iš kur jie, bet aš dievinu guminukus.
- Dawon moka už maistą,- pasakė Tzuyu ir pažiūrėjo į garbanių.
Jis tik atsiduso ir atsisėdo ant smėlio.
Kažkas palietė mano petį ir aš kruptelėjau. Atsisukusi pamačiau Rowoon. Kur man jis matytas? Atrodo lyg pažinočiau ji, nors tą juodaplaukį matau pirma karta.
Rowoon švelniai paėmė mano ranką ir nusivedė prie vandens. Jis atsisėdo ant smėlio. Tą patį padariau ir aš.
- Aš praeity padariau baisią klaidą,- jis atsiduso. - Bet kaip manai, ar man žmogus, kuris dėl to kentėjo man atleistu?- jo balsas skambėjo keistai ir aš net nenutuokiau apie ką jis kalba.
- Nežinau ką padariai ir kas tas žmogus, bet visi nusipelnė antro šanso,- šyptelėjau norėdama padrasinti jį.
- Turiu tau klausymą. Ar tu apsimeti, kad manęs nepažįsti, ar tu tikrai manęs nežinai?- iš Rowoon lūpų išėjo klausymas, kuris mane privertė atsisukti į jį ir pradangino šypseną man iš veido.
* Sana pov. *
Kol Rowoon ir Lisa nuėję, norėjau pasinaudoti proga ir paklausti Jaeyoon ir Taeyang ar jiems viskas gerai. Jie elgiasi ir atrodo keistai, kai pamatė Lalisa.- Ar jums viskas gerai? - paklausiau prie jų priėjus. - Ar tai dėl Lalisos?
- Tu neprisimeni?- paklausė blondinas.
Pažiurėjau į Jaeyoon su surauktais antakiais.- Ką turi omeni?
- Tą mergina klube, tai ji. Neprisimeni? Tą Rowoon mergina. Dawon jai buvo davęs tas tabletes,- jau kitas vaikinas prakalbo. Tai čia ji? Tą mergina klube? Tą vakarą Rowoon gerai prisidirbo ir gavo į kaulus nuo kažkokio vaikino. Tada mes visi leidom vakarą klube, tačiau jis pasibaigė nekaip.
- Man įdomu, ar ji apsimeta, ar ji tikrai neprisimena mūsų,- pasakė mūsų pokalbį nugirdęs Hwiyoung.
- Man taip pat keista, - sumurmėjau.
Kartais likimas prikrečia išdaigų. Neaišku ką jis mums dar paruošęs. Tikiuosi Rowoon nekartos tų pačių klaidų ir neseks tėvo pėdomis. Manau, kad jis jau pasimokė ir pasikeitė. Tikiuosiu, jog taip ir bus, nors gyvenimas nenuspėjamas ir nežinai kas gali atsitikti, ir niekada nežinai kada gali išlįsti praeities šešėliai, kurie nevisada yra labai malonus ir nevisada gali jais didžiuotis.
*Jungkook pov. *
Kodėl aš turiu blogą nuojautą dėl Lisos ir Momo? Manes vis neramina mano mintys. Atrodo, kad tuoj nutiks kažkas blogo ir tada mūsų visų gyvenimai vėl apsivers aukštyn kojom.*********************************
Jei ko neprisiminate ar nesuprantate, parašykit ir stengsiuosi atsakyti :-)
*********************************Hwiyoung (gal geriau žinomas, kaip guminukų maniakas iš pirmo sezono)
Taeyang (Taip pat atėjo iš pirmo sezono)
Jaeyoon ( pirmame sezone buvo su rožiniais plaukais)
YOU ARE READING
Tai Ji | Likimo 2 sezonas | Baigta
FanfictionPraėjus metams po tragiško įvykio pasikeitė kai kurių žmonių gyvenimas. Tarp jų ir Jungkook. Išgyvenęs, bet praradęs mylimąją, jis kiekviena diena kaltina savę vis labiau. Tačiau ateis diena, kai viskas pasikeis. Bet ar jis galės vėl būti laimingas...