*Lisa pov.*
- Kurgi mano princesė? O štai ir ji,- Jin išplėšė mane iš Rose glėbio ir įtraukė į savo.- Ji mano,- pasakė Jungkook ir jaučiau, kaip jis patempė man už rankos.
- Ne ji mano,- Hoseok patraukė mane už kitos rankos.
- Atsiprašau vaikinai, bet ji mano,- Jin stipriau mane suspaudė.
Jie mane nori suspausti ir suplėšyti. Tą jau supratau.- Prašau baigit mane tampyti.
- JUS PALEISKIT MANO DRAUGE ARBA NURAUSIU VISKĄ KAS KABA,- Jennie įėjusi į koridorių pradėjo tikrąją to žodžio prasmę staugti.
Trys vaikinai iškart pasitraukė nuo manęs. Mergina švelniai nusišypsojo ir švelniai mane apsikabino.
- Džiaugames, kad sugrįžai,- rudaplaukė tarė. - Jisoo, Yoongi ir Namjoon su Jimin tavęs laukia virtuvėje
Greitai nubėgau į virtuvę.
- Cukriuk!- suspygau ir užšokau ant Yoongi ant kupros.
- Kas čia dabar?- nepatenkintas sumurmėjo. - Nukabinkite tą beždžionę nuo manęs.
- Kaip smagu tave matyti,- Namjoon nusišypsojo ir nukėlė mane nuo Yoongi nugaros.
- Man taip pat,- nusišypsojau.
Jisoo į mane pažiūrėjo, bet nieko nesakė tik šyptelėjo.
- Einu į savo kambarį,- Jisoo tarė ir nulipusi nuo kėdės paliko virtuvę.
- Tikraisiai ji pavargo,- nusijuokė Jimin.
Į virtuvę atėjo Jin ir pradėjo šluoti grindis.
- Iš kur gavai šluotą? Tae, gi šiandien sulaužė?- nustebo Rose ir žiūrėjo į Jin su šluota.
- Visada turiu atsargine šluota. Niekada nežinai, kada jos prireiks,- jis rimtai pasakė ir toliau šlavė.
Gerai, tai keista. Nenustebčiau jei jis turi kokį atsarginį puodą ar šaukštą.
***
Visa diena Jisoo tūnojo savo kambaryje. Negalėjau su ja pasikalbėti, o aš norėjau paklausti ar jai viskas gerai. Ji elgiasi keistai. Gal tiesiog ji pyksta ant manęs?
- Nori kartu pažiūrėti filmą?- prie manęs priėjo Jungkook. Jis šypsojosi ir atrodė mielai. Jo rankos apsivijo aplink mano juosmenį, o jo galvą ilsėjosi ant mano peties.
- Gerai,- šiek tiek išraudau. Prisiminiau, kaip jis mane pavadino, kai grįžom namo. Aš jo mergaitė.
Nuėjus į jo kambarį, jis pasiėmė kompiuterį ir pasidėjo jį ant kelių.
- Ką nori žiūrėti?- paklausė ir atsisuko į mane.
- Nesvarbu, tik, kad nebūtų siaubo filmas. Nemėgstu siaubo filmų,- pasakiau ir prisiminiau, kaip žiurėjau siaubo filmą su Chittaphon. Visą naktį drebėjau apsikabinusi savo pliušinį meškiuką.
- Tau nereikia nieko bijoti, nes aš šalia. Aš visąlaika tave apginsiu,- rudaplaukis nusijuokė ir pakštelėjo man į žandą. Jei jis ir toliau taip elgsis, tai tada atrodysiu, kaip pomidoras.
Jungkook pajungė kažkokį filmą. Nežinau apie ką jis, nes visąlaika galvojau apie Jungkook.
- Lisa.
- Lisa.
- Lisa,- pajaučiau žnybtelėjimą ir atsisukau į vaikiną.
- Kas? Ką? Ahmmm...
- Klausiau ar norėsi rytoj nueiti su manim į pasimatymą? - rudaplaukis pasakė pilnai atsisukęs į mane. Mano širdys pradėjo plakti nenormaliu greičiu.
Gerai, Lisa nusiramink, nereikia man kokio infarkto. Jungkook vis dar mane stebėjo, kaip ir aš jį. Negalėjau nieko ištarti, nes atrodo, jog visi žodžiai dingo arba, kad pamiršau kaip kalbėti.
Kambaryje buvo taip tylu, jog tikriausiai Jungkook girdėjo, mano širdies plakimą. O kad jis žinotų ką jis man daro.- Nenori? - jo veidas pasikeitė iš linksmo į liūdna.
Atrodo atsipeikėjau ir supratau, kad reikia jam duoti atsakymą.- Ne ne ne aš noriu, labai noriu,- vos nešaukdama pasakiau ir apsikabinau Jungkook. - Aš mielai su tavim nueisiu į pasimatymą Jeon Jungkook,- pasakiau ir prisiglaudžiau prie jo.
- Aš džiaugiuosi, kad Lalisa Manoban sutiko eiti su manim į pasimatymą. O gal aš tik sapnuoju?- vaikino nuotaika iškart pasitaisė ir atrodė, kad jo šypsena nušvies visą pasaulį.
YOU ARE READING
Tai Ji | Likimo 2 sezonas | Baigta
FanfictionPraėjus metams po tragiško įvykio pasikeitė kai kurių žmonių gyvenimas. Tarp jų ir Jungkook. Išgyvenęs, bet praradęs mylimąją, jis kiekviena diena kaltina savę vis labiau. Tačiau ateis diena, kai viskas pasikeis. Bet ar jis galės vėl būti laimingas...