Tatík se překvapivě rozjel a hádka byla na cestě. Řešila to celá společnost a ten bastard tvrdil otci do očí, že nikomu nevyhrožoval.
Naštvaně jsem vletěla do kanceláře hlavy společnosti a udělala ródeo.
,,Ta mrcha mě nařkla, že jsem jí vyhrožoval? To není pravda."
,,A co to pěstí, který jsi jí chtěl dát?"
,,Co to plácá? To není pravda. Ona lže."
Rozrazila jsem dveře a přímo v rodinném kruhu mezi Anthonym, Cameronem a Jamiem jsem udělala dusno.
,,Já jsem ti nevyhrožoval a žádné pěstí jsem ti nechtěl dát." zacouvala jsem v obranném manévru.
,,Takže já jsem lhářka? Co nějaké kamerové záznamy?" zoufale jsem se posadila do křesla.
,,Prověřím to." vystřelil Jamie z kanceláře a Cameron na mě hodil nenávistný pohled.
Bitva pokračuje, bastarde!
Netrvalo to ani pět minut a už byl Jamie zpět s malým flashdiskem, který zapojil do notebooku. Opřela jsem se ublíženě v křesle a užívala si Cameronův vztek.
,,Tady!" zbystřila jsem a zkontrolovala pohledy jak Anthonyho, tak Jamieho.
,,Nepraštil jsem jí." bránil se, ale ve skutečnosti to muselo vypadat, jako by po mně vystartoval.
,,Nepraštil, ale ten vztyčený ukazováček mluví za vše. Pak že jsi jí nevyhrožoval. Mám toho dost." zuřil Anthony.
,,A je mi jasné, že tohle všechno tu řešíme jen proto, že jsem nešla na tu podělanou večeři?"
,,Jakou večeři zase?" praštil Cameron do stolu.
,,Jamie, byl jsi u toho, když mě Cameron zval a já jsem odmítla."
Jamie nejistě přikývl a Anthony prudce vstal.
,,Sbal si věci a vypadni. Tohle ve své společnosti nesnesu. Lži, podvody, výhrůžky a harašení?To nemyslíš vážně, Came!"
Naše pohledy s Cameronem se střetly a já jsem se mírně usmála. Z mého pohledu musel vytušit, že jsem měla radost.
Když mě míjel, vrazil do mě ramenem se slovy: ,,Svině!"
Jen se rozehřívám, Camerone.
,,Děkuju vám. Vážím si toho. Ráda bych se teď vrátila ke své práci."
,,Samozřejmě a ještě jednou se moc omlouvám, slečno Silverstoneová."
,,Pokud se ke mně nepřiblíží, tak už budu v klidu."
Při odchodu jsem si všimla, jak se na mě Jamie díval. Neměla jsem pocit, že by mi úplně sežral, co tu proběhlo.
Dělala jsem svojí práci a hlídala pečlivě čas. Od jistého zdroje, kterým byl Bruce, jsem věděla, že chodil hrát hokej. Trénink měl začínat v sedm a tak jsem si musela pospíšit.
Před šestou jsem se sešla s Brucem a už na dálku na mě ukázal vztyčený palec. Vzala jsem mobil do ruky a přišla mi očekávaná MMSka.
Brucově sestřenici bylo třináct a na tenhle snímek se oblékla tak, aby vypadala na víc. Měla za Cameronem běžet jako šílená fanynka, že se s ním chce vyfotit. Cameron se zachoval jako správný sportovec a dělalo mu dobře, že o něho mají zájem mladé holky. Nafotili si spolu selfíčka, kde dávala pusu samotnému Cameronovi Slightovi a dalších pár slušných úchylných fotek, které nebyly zrovna pro Camerona žádostivé.
Vcházela jsem na zimní stadion a kontrolovala si obdržené fotky. Hráči se začínali scházet ve velkém a byl ten správný okamžik.
Nepozorovaně jsem se protáhla do pánských šaten, kde na mě pískalo několik mužských. Chtělo si mi zvracet. Hnusili se mi všichni do jednoho.
Vletěla jsem tam jako tajfun.
,,Kde najdu Slighta?"
,,Ten už bude na střídačce, ale tam nemůžete."
,,Tak mi ho okamžitě zavolej, protože jinak to tady rozsekám. Ty hajzle! Ty hnusný prase! Perverzáku! Zkoušet to na mojí třináctiletou sestru?" hulákala jsem po celých šatnách a upoutala pozornost všech.
Nakonec se podařilo a někdo ho přivolal.
,,Ty? Co tady, kurva, děláš?"
,,Nestydíš se? Vyzvedáváš mojí třináctiletou sestru ze školy? Líbačky, večeře...co ty jsi za perverzáka. Pedofile!"
,,Co to plácáš?" vysmál se mi.
,,Tohle mi chceš říct, že je přátelská pusa? A to, že sestru vyzvedáváš před školou mám tolik svědků." řvala jsem na něho s fotkou, která vypadala naprosto dokonale.
Oba se objímali a ta pusa vypadala tak věrohodně, že bych dotyčné dala cenu.
Pár chlapů okolo chtěli fotku taky vidět a tak jsem neváhala a ukázala. Znechuceně se na něho podívali a Cameron byl v koncích.
Čáru přes rozpočet mi udělal trenér.
,,Co tady, zatraceně, děláte?" vyběhl na mě.
,,Jaký pedofily tady berete do klubu? Kazí vám dobré jméno. Hnus tohle." spustila jsem i na něho a sotva jsem zobrazila pár fotek, trenér si vzal Camerona na kobereček.
,,To by mě zajímalo, co mu poví." zajímal se jeden ze spoluhráčů.
,,Že vypadala starší." tlemil se druhý.
,,Proč si nezačal radši se starší sestrou." podíval se na mě další.
Zhnuseně jsem se zatvářila a radši odešla.
Dneska jsem zaválela.