Večeři jsem tentokrát zvládla bez újmy na psychice. Cameron byl nezvykle tichý a zamyšlený a veškerou konverzaci převzala Tamara s Mallory. Než jsme si objednali kávu, přišla do haly partička několika lidí.
Přesně jak říkal Jamie, Hope jsem poznala okamžitě podle jejího pohledu na mě a jeho. Sjela mě dost nemilým pohledem, hned jak mě Jamie představil ostatním jako jeho přítelkyni.
Byla spíš světlejší typ. Světle modré oči, světle hnědé vlnité vlasy, plné rty a i slepý by si všiml, že na Jamieho koukala jako na Boha.
Spolu s ní přišla i nějaká její kamarádka Allie a tři kamarádi. Dva byli v podobném věku jako Jamie a ten třetí byl spíš do věku Camerona.
,,Já jsem Leo." podal mi ruku sebevědomý hubeňour s rozevlátými plavými vlasy ke krku v kožené bundě.
Chvíli jsem na tu ruku zoufale civěla a nevěděla co dělat. Nakonec jsem nechala svou ledovou a roztřesenou ruku stisknout.
,,Já jsem Will a tohle je Jackson." zazubil se na mě brunet s patkou a jizvami po akné a ukázal mi na kluka, co mi byl povědomý.
,,Jacksone, nazdar!" zastavilo se mi srdce, když se s Cameronem poplácali po zádech.
Proto mi byl povědomý. Vyschlo mi v ústech, když si mě prohlédl.
,,Neznáme se odněkud?" podívala jsem se zoufale na Jaimeho a ten nejspíš pochopil.
,,Určitě jí znáš ze střední." ušklíbl se Cam a podíval se na mě.
,,Bonnie a Andrea. No jasně." polilo mě horko.
,,Vy jste spolu chodili do školy?" divila se Hope.
,,Jo, ale Cam si jí pamatuje určitě víc." dloubl do něho loktem s debilním výrazem.
To už jsem nevydržela a musela stisknout Jamiemu ruku, aby něco udělal. Překvapeně se mi podíval do očí a snažil se bleskově změnit téma.
,,Nedáte si něco k pití? Kafe, víno nebo pivo?"
,,Já si dám a pak půjdeme do Arms. Jdete taky, Jamie?" rozvalil se Leo v křesle a hulákal po celém pokoji.
,,Ne. Díky."
,,Ale no tak. Vždycky jsi tam chodil rád." dobírala si ho Hope.
,,Aspoň na chvíli." kňoural Will a Jamie se na mě nešťastně podíval.
,,Jen jdi." pošeptala jsem mu.
,,Bez tebe nejdu."
,,Já na taková místa nechodím."
,,Ani nevíš co je to za místo." vložila se do toho Hope protivně.
,,Jděte sami."
,,Super. Jdeme?" div nenadskočila radostí Hope.
,,Řekl jsem, že bez Bonnie nejdu." střetli jsme se pohledy.
,,Fajn. Dobrá." nakonec jsem kývla a Jamie se usmál.
To poslední na co jsem měla náladu byla nějaká společná akce. Jackson a Cameron šli taky, takže jsem to jen stěží vydýchávala.
Rychle jsem se převlékla do džín a tílka, abych byla na stejné vlně jako byly holky a mohli jsme vyrazit. Bylo to pár bloků pěšky a já byla ráda za čerstvý vzduch do svých plic.
Byli jsme nakonec velká parta. Přidala se i Mallory s kamarádkou, Cameron, s Jacksonem, Will, Allie, Jamie a pár neznámých lidí se připojilo až před klubem.
Z útrob hrál nějaká hard rocková hudba, která zrovna nelahodila mým uším, ale tvářila jsem se jako by nic.
Ve velkém se na baru objednaly panáky a dokonce i jeden pro mě. Za tohle jsem si to zasloužila, ale neustálé pohledy Jacksona a Camerona mě dostávaly do úzkostných stavů.
,,Tak ty jsi Jamieho nová, hm...?" přisedla si ke mně Hope.
,,A ty jsi jeho ex, hmm...?" hrála jsem její hru.
Napětí mezi námi panovalo, takže jsem jen čekala kdy mě srazí z té barové stoličky.
,,Něco ti o mně říkal?"
,,Nezajímají mě jeho bezvýznamný vztahy z minulosti."
,,Hmm...rozhodně nebyl bezvýznamný."
,,Nezajímá mě to, nenamáhej se."
Podívala jsem se znuděně na barmana a koutkem oka si všimla jak do sebe kopla dvojitou vodku.
,,Podívej se na ní? Jak mohla sbalit Jamieho?" zaslechla jsem, když si stěžovala Leovi.
,,Uklidni se, jo? Nedělej zlo."
,,Já? Ona mě tu poslala do háje a já nemám dělat zlo?"
,,Tak si jí nevšímej. Proč za ní lezeš?"
,,Jen aby věděla, že se ke mně Jamie vrátí." naklonila se ke mně, abych to zřetelně slyšela, ale já jsem protočila očima a s povzdechem se ušklíbla.
,,Připadá ti na tom něco vtipného?"
Nereagovala jsem a vstala, abych šla za Mallory na parket. Ta byla asi jediná, se kterou jsem si tady měla co říct.
,,Čau kotě, můžu tě pozvat na skleničku?" přitiskl si mě k sobě nějaký fousatý upocený tlusťoch.
Zmocnila se mě šílená panika a začala jsem prostě dovádět. Odstrčila jsem ho od sebe a třásla se. Můj výraz musel vypadat jako by na mě mířil bouchačkou.
,,Nesahej na mě, odporný prase! Co si to dovoluješ?" ječela jsem.
,,Jen jsem se zeptal, co vyšiluješ?"
,,Kreténe!"
,,A se mnou si zatancuješ?" popadl mě nějaký druhý zezadu.
Prudce jsem se otočila a už ho švihala kabelkou. Až později jsem si uvědomila, že to byl Jackson. To mě ale nezastavilo.
,,Nedotýkej se mě. Debile!"
,,To jsem já."
,,Je mi to u prdele, kdo jsi. Nikdy už se mě nedotýkej!"
Zoufale jsem se točila mezi roztančenými lidmi a připadala jsem si jako bych měla zešílet.