,,No ten tady ještě chyběl." zamračila jsem se na příchod Camerona k jejich stolu.
Pak už jsem toho moc neviděla a Bruce s Lexie do mě nalili asi pět panáků tequily.
,,Tak už máš v sobě základ dobré nálady, co kdybys mu něco aspoň naznačila?" spustila Lexi.
,,Tobě hrabe? Dej si radši panáka. Kolikrát mám říkat, že ho už nezajímám."
,,Ne? Tak počkej." Bruce se postavil a odešel.
Vyděšeně jsem koukala na Lexi a ta jen pokrčila rameny.
,,Já vás oba zastřelím!" postavila jsem se a odebrala k toaletám, kde jsem chtěla počkat na Bruce, abych mu oznámila, že odcházím a nebudu ze sebe dělat pitomce.
Jako první vyšel ze záchodů Cameron a pozastavil se u mě. Vzhlédla jsem k jeho obličeji a vzápětí hodila pohled na Bruce.
,,Jdu domů. Chtěla jsem se rozloučit."
,,Ještě ne. Kluci nás pozvali ke stolu." odvětil Bruce.
,,Tak pěkný večer."
,,Počkej." doběhl mě Bruce a chytil za zápěstí.
,,Nesahej na mě!" setřásla jsem ho a zamračila se.
,,Promiň, vždycky zapomenu na tu tvojí fobii na chlapy." vypadal spíš jako by se mi vysmíval.
,,To existuje?" přidal se s úsměvem Cam.
,,Ty se laskavě nevyjadřuj."
,,Pomůžeš mi připravit překvapení pro Lexi k narozkám?"
,,Kdy a kde?"
,,Mluvil jsem s provozním a přinesu si do salonku pár krabic, abych to na zítřek nachystal."
,,Co tě to zase přepadlo? Teď?"
,,Zapomněl jsem na to. Kluci mi to tam pomůžou nanosit a ty to zatím vyndej z těch krabic."
,,Ty máš fakt nápady. Naleješ do mě hromadu tequily a pak po mně chceš zdobit salónek?" začala jsem se tomu smát.
,,Zítra to doděláme. Jen přinesu pár krabic a ty vyndáš to zdobení na sůl, abych mohl v těch krabicích donést další věci." zazubil se na mě a já jsem kapitulovala.
Dveře salonku se otevřely a Bruce s Cameronem přinesly první krabice.
,,V kolik to má zítra začít?" promluvila jsem na přicházející osobu.
,,Nemám tušení." poznala jsem Jamieho hlas.
,,Co tady děláš?"
,,Pomáhám klukům s krabicemi, jak chtěli."
Nereagovala jsem na jeho odpověď a věnovala se dál vybalování.
,,Máš klíče?" otočila jsem se jeho směrem.
,,Jaký klíče?"
,,Dveře jsou zamčený." začal mi předvádět, že nejdou otevřít.
,,Co je to za blbý vtipy?"
,,Nevím, ale nakopu Bruce do zadku." zkusila jsem pohnout klikou.
,,Třeba to bylo omylem."
,,Omylem? Haló!" začal bušit na dveře.
,,Utíká ti zábava. Vlastně neboj se, za chvíli tě začne ta tvoje modrooká hledat."
,,Máš mobil?"