24. kapitola - Pánská jízda

2.5K 118 3
                                    

Odcházela jsem z práce sama, protože Jamie na mě byl naštvaný. Mluvil ke mně jen když něco vážně potřeboval a jen pracovní věci. Nesnažila jsem se ho provokovat a chodit za ním. Omluvila jsem se mu a nevěděla jsem, co ještě chtěl. Vlastně jsem nechápala vůbec takovou reakci. Jakou spojitost má moje fotka s narkomanem a bílým práškem?

Byla jsem ráda, že jsem přišla domů a Lexi nebyla doma. Udělala jsem večeři a pro zlepšení nálady jsem volala Brucovi, aby přišel na večeři. Lexi bych tím udělala radost a jeho vtípky jsem potřebovala jako sůl. Možná by mi i jako chlap dokázal vysvětlit co jsem provedla tak hrozného s tou fotkou.

Bohužel jsem volala neúspěšně a když mi po půl hodině volal zpátky, trochu mě zklamal.

,,Omlouvám se, ale dneska už mám něco. Volal mi před chvílí Jamie a chtěl jít na panáka. Ještě prý tam budou nějací jeho kámoši." ztuhla jsem.

,,Jako bez nás s Lexi?"

,,Hele pánská jízda. Ty na to stejně nejsi."

,,Jo díky. Tak si to užijte."

Vůbec jsem nechtěla, aby si to užili. Ale jedno jsem věděla jistě. Jamie na mě byl fakt naštvaný. Tuhle historku jsem snad ani nemohla Lexie vyprávět.

Večeři jsem sice udělala, ale ztratila na ní chuť. Dokonce ani příchod Lexie mě nijak nezlepšil náladu.

,,Co je?"

,,Ale nic."

,,Co se stalo? Kde je Jamie?" rozhlížela se.

,,S Brucem na pivu."

,,Cože? A nám jako neřekli?" popadla mobil.

,,Mají pánskou jízdu."

,,Co je to za kravinu? Bruce vždycky chtěl, abychom chodili s ním."

,,Tak dneska na nás kašlou." zamručela jsem.

,,A proto jsi naštvaná?"

,,Ne. Dneska jsem něco podělala." vzhlédla jsem k Lexie.

,,Jako s Jamiem?"

,,Hmm..." přikývla jsem.

,,Co jsi mu řekla?"

,,Spíš jsem něco provedla."

,,Tak se omluvíš a bude to dobrý, ne?"

,,Asi to nebude stačit." provinile jsem se na ní podívala.

,,Cos provedla?"

,,Co je špatného na to někomu poslat sexy fotku?"

,,Jakou fotku, pro Boha?"

,,Svojí."

,,Ty jsi poslala Jamiemu svojí sexy fotku? Co tím myslíš?"

,,V podprsence."

,,Co že jsi?" civěla na mě s otevřenou pusou.

,,A on je kvůli tomu na mě naštvaný."

,,Proč jsi to udělala?"

,,Kvůli Cameronovi. Jako plán vyšel, ale nečekala jsem, že mu Anthony vynadá a Jamie pak na mě bude naštvaný."

,,Co s tím má Anthony?"

,,Viděl tu fotku taky. Stejně tak jako dalších patnáct lidí z firmy během prezentace."

,,Ty jsi poslala svojí fotku ve spodním prádle Jamiemu a viděla jí půlka firmy?" nechápala.

,,Hmm..."

,,A on je naštvaný, že tě viděli i jiní chlapi?"

,,Já nevím, Lexie, nerozumím tomu, proč je naštvaný. Musím pak mluvit s Brucem. Třeba mu něco řekl."

Pustili jsme si s Lexie nějaký romantický film na její příkaz, abych věděla, jak to chodilo, ale v reálném životě nikdy nic nebylo takové.

Mohlo být okolo půlnoci, když se rozezvonil zvonek. S Lexie jsme se na sebe podívaly a šly jsme ke dveřím. Respektive já jsem otevřela a Lexi jen kontrolovala.

,,Čau, ty budeš Bonnie. Hele tady je máš. Bruce už dvakrát zvracel po cestě a Jamie mi usíná i za chůze." otočila jsem se na Lexi, která ke mně hned přiběhla.

,,To snad ne." pobaveně se ušklíbla, když popadla Bruce okolo ramen.

Hned šli okupovat záchod a Lexie se jen přejícně usmívala.

,,A hele nazdar, kotě." křivě se na mě usmál Jamie a zakopl o práh dveří.

Sotva jsem ho zachytila a dalo mi velkou práci to ustát.

,,No ty vypadáš."

,,Ještě, že jsi mě dneska naštvala. Jinak bych totiž nešel do toho baru znova a nepotkal bych tam tu pěknou blondýnu." culil se.

,,Hmm." zašklebila jsem se na něho a táhla ho do koupelny.

Pomsta bude sladká. Já ti dám blondýnu.

Zavedla jsem ho do sprchového koutu a pustila na něho sprchu. Ledovou. Jen ať si to vyžere.

,,Co to děláš? To je ledový a jsem v oblečení." vztekal se.

,,,Nepovídej. Já jen abych ti zmrazila ten tvůj blažený výraz z tý bloncky." naklonila jsem se, abych seřídila hlavici přímo na jeho obličej, ale ten parchant mě vtáhl dovnitř.

Voda mi okamžitě zmáčela celé tričko a vlasy.

,,Co to děláš?"

,,To, co děláš ty." smál se.

,,Já se necourám po nocích s nějakýma kurvama."

,,Ale, ale...to jsou mi ale silná slova. Čím tě ta pěkná slečna naštvala?" smál se mi.

,,Zavři zobák. Proč se o tebe nepostarala ona? Jsem snad nějaká tvoje chůva?" zamračila jsem se.

,,Hned jsem jí řekl o nějaký pěkný fotky ve spodním prádle jako jsi mi poslala ty."

Začala jsem zuřit.

,,Co si to o sobě myslíš? Ještě mi vysvětlíš, co jsi tím myslel, protože já si nejsem vědoma, že jsem udělala něco tak strašnýho, aby ses takhle urazil. Nebo snad utrpělo tvoje ego, když tě tatík přede..."

Stalo se pro mě něco nečekaného. Studená sprcha nám tekla po ramenech, když si mě k sobě Jamie přitáhl a přisál se mi ke rtům. Rozbušilo se mi srdce a nervy začaly pracovat. Bylo zvláštní, že se mi nechtělo zvracet z nervů nebo jsem nechytala amok jako pokaždé, když se mě někdo mužského pohlaví dotkl.

Jemně jsem ho odstrčila a vrazila mu facku.

,,Já nejsem ta tvoje blondýna, tak mi dej laskavě pokoj." celá rozechvělá jsem vystoupila ze sprchového koutu a snažila se vzpamatovat.

Zabalila jsem se do županu a vyběhla s pláčem na krajíčku z koupelny. Srazila jsem se s rozesmátou Lexie, která okamžitě ztuhla.

,,Co se stalo? Pohádali jste se?"

,,Hmm..." obešla jsem jí a zabouchla se v pokoji.

Okamžitě jsem sjela po dveřích do kleku a začala plakat. Proč, zatraceně, já?

Osudná nocKde žijí příběhy. Začni objevovat