Byla jsem bez práce a ještě ke všemu na mě byl Jamie naštvaný a já neměla potuchy proč. Jak ho mohlo naštvat, že uviděl Camerona vycházet z našich vchodových dveří? Zrovna on, ten kdo všechno věděl.
Pytel to odskákal za Brooke, Jamieho, Camerona, Hope a všechno dohromady. Občas jsem přestala, utřela si slzy a pak zase pokračovala, abych si tam představila hlavu Hope nebo Camerona.
Tentokrát jsem se ozbrojila odvahou a počkala si na Brooke před barákem, abych jí všechno objasnila.
Jakmile přijelo Cameronovo auto a oba vystoupili, radši jsem se schovala za keř.
,,Díky za odvoz."
,,Takže se na mě už nezlobíš?"
,,Nezlobím, ale nevěřím ti úplně to, co jsi mi řekl."
,,Já a Bonnie nejsme zrovna kamarádi a nikdy nic mezi námi nebylo. Znělo to blbě to chápu, ale ona ti vysvětlí víc proč jí vadí, že spolu chodíme. Chci, abys to slyšela od ní. Já nemám právo ti to říkat."
,,Nemá právo nám kecat do našeho vztahu."
,,Já chápu proč se jí to nelíbí, ale nemusíš se bát, Brooke. Mně o tebe vážně jde. Přísahám, že jsem to nikdy nikomu neřekl a poprvý v životě to myslím vážně, ale zamiloval jsem se do tebe a nechci o tebe přijít."
To už jsem vystartovala. Jak mohl Brooke napovídat takové nesmysly? Jaká láska? Cameron nebyl schopný milovat. Dělal mi to naschvál.
,,Co to tady plácáš za nesmysly?" vyběhla jsem na něho a on vypadal jako by se snad styděl.
,,Bonnie, promluvíme si o tom někdy jindy a v klidu."
,,Slíbil jsi mi, že to ukončíš. Nechci, abys jí ublížil, slyšíš? Dej jí pokoj."
,,Neublížím jí."
,,Jsi hajzl a ti se nemění."
,,Je to už dávno, Bonnie. Řekl jsem, že ani nechci, abys mi to odpouštěla, ale myslím to vážně. Říkal jsem ti, že se mi ten pohled a úsměv vryl pod kůži."
,,Jak to můžeš říct? Nestydíš se dívat mojí sestře do očí a představovat si jak jsi mi ublížil?"
,,Sestře?" zaskočeně jsem otočila hlavu na Brooke a ta na mě šokovaně hleděla.
,,Takhle jsem to nechtěla." ukončila jsem hádku s Camem a popošla k Brooke.
,,Vy jste spolu něco měli? On tě poslal k vodě a teď si myslíš, že mi udělá to samé? Proč jsi vůbec přišla? Proč mi chceš zničit život?"
,,Brooke, nechci ti zničit život. Chci tě jen chránit. Ty vůbec nevíš, kdo je tenhle zač."
,,Ani to nechci vědět. Ke mně se chová úžasně a já ho taky miluju. Naši mu dokonce nabídli, aby u nás nějakou dobu bydlel než si něco najde a ty? Neozvala ses mi celé ty roky a teď chceš, abych ti snad byla vděčná, že mě bráníš před nějakým sukničkářem?"
,,Camerone, co mi ještě vezmeš? Hmm? Jsi teď spokojený?" začala jsem si utírat slzy a Cam se tvářil jako by mu to bylo líto, ale přesně takhle mě chtěl.
,,Bonnie, nejsem spokojený. Nechci, abyste byly rozhádané kvůli mně."
,,Nenávidím tě a vždycky budu." adresovala jsem mu to přímo do očí a mířila pryč.
,,Dobře Bonnie. Zastav se..." doběhl mě. ,,...jestli chceš svojí sestře zničit sny a povědět jí, že jsem hajzl, co si nezaslouží její lásku ba dokonce ani dýchat, tak stačí říct a sám jí to povím."
Stačilo se podívat na mojí sestřičku s tím utrápeným výrazem a už jsem šla do kolen. To poslední, co jsem chtěla, bylo jí ublížit. Neměla jsem právo jí ničit sny a život jen proto, že mi tenhle chlap zbortil celý svět.
,,Já ale vím, že ty jsi jí nezasloužíš a vím, že jí ublížíš."
,,Nikdy, Bonnie, přísahám, že to se nikdy nestane. Jestli bude kvůli mně někdy plakat, přines mi revolver s náboji a před tvýma očima si vystřelím mozek z hlavy."
,,Ty neumíš nic jiného než lidem ubližovat."
,,Chci to napravit, Bonnie."
,,Tím, že jí zničíš život?"
,,Řekni mi jedno, Bonnie, jsi zamilovaná do mého bratra? Jde ti o Jamieho?"
,,Co je ti, zatraceně, po tom?"
,,Řekl jsem, že to napravím a všechno objasním."
,,Do Jamieho a mě se nepleť."
,,Je to moje vina, že ti dal košem takže..."
,,Nech ho být. Jestli chce být s Hope, tak ať si je. Skončila jsem."
Co to bylo sakra za otázky? Jsi zamilovaná do Jamieho? Co je mu po tom? Oba jsou stejní. Hope mu jistě dala co chtěl. Roztáhla mu nohy a už si na mě ani nevzpomněl. Proč taky? Nemohl se mě ani dotknout.
Z mého těžkého uvažování nad životem mě vyrušilo vyzvánění telefonu.
,,Bruci?"
,,Jsme s Lexie v baru, je tu ten tvůj princ tak co kdybys přišla?"
,,Jaký princ?" odsekla jsem.
,,Jamie. Měla bys přijít."
,,Je tam s Hope?"
,,Je tu nějaká holka, ale co? Já jsem si jistý, že by tu byl radši s tebou."
,,Smůla, Bruci, dneska mi dal kopačky, takže jsi vedle."
,,Co?"
,,Vyrazil mě z práce i ze svého života, takže já tam nepříjdu." zavěsila jsem.
Ačkoliv se mi tam nechtělo, moje zvědavost zvítězila. Jak se asi choval k Hope? Objímali se?Líbali?
,,Neříkala jsi, že nepříjdeš?" usmívala se na mě Lexie.
,,Zavři zobák. Nechci být doma." naklonila jsem se dozadu, abych víc viděla ke stolu, kde byl Jamie, Hope, Mallory a další kamarádi.
,,Šmíruješ?" smála se mi Lexie.
,,Má se k sobě?"
,,Bonnie, proč mu to nepovíš?"
,,Co jako? Že ho šmíruju?"
,,Ne, že jsi do něho až po uši." ani jsem si neuvědomila, co Bruce řekl a šmírovala jsem dál.
,,Bonnie? Slyšela jsi Bruce?"
,,Co?" podívala jsem se na ně.
,,To je beznadějný případ." obrátila Lexi oči v sloup.
,,Kotě, no tak mu řekni, že se ti fakt líbí."
,,Blázníš? K čemu by mu to bylo? S Hope mu nic nechybí. Dá mu všechno, co chce."
,,Má na mysli sex. Není jeden z těch, co by to potřeboval k životu."
,,Jak to můžeš vědět?"
,,Protože jsem s ním nějakou tu hodinu seděl nad pivem a nezmínil se ani jednou o procházející buchtě, kterou by svlíkal pohledem nebo by mluvil o sexu sám od sebe."
,,Ale Bonnie, vždyť ty jsi k sobě nikoho nepustila ani na půl metru a moc dobře víš, že Jamie ti byl hodně blízko. Jestli jsi mi nezatajila nějakou intimní podrobnost." vrhla jsem na ní umlčující pohled.
,,Hmm...teď mu dala pusu na tvář. Ta mrcha!"
Bylo mi jasné, co si Bruce s Lexi mysleli, ale bylo mi to svým způsobem jedno.