40. kapitola - Kouzlo lásky

2.8K 120 1
                                    

S Brucem a Lexi jsme se dobře bavili až do dlouho. Bruce se trochu střihnul po pivu a na Lexi hned začal mít sexuální narážky, které bych mu netolerovala, ale Lexi byla jiná než já. Ona z toho měla radost. Kdyby někdo řešil moje prsa takhle veřejně, asi bych ho poslala do háje.

Bruce to nemyslel zle, ale narážel na to, že by ho zajímalo, zda by se mu její prsa vešla do dlaní. Samozřejmě, že humoru tohoto druhu jsem nikdy nerozuměla, protože jsem sex brala jako vážnou věc a vyhýbala jsem se tomu.

Jamie se bavil s nimi a pobízel narovinu Brucovi, aby to šel vyzkoušet a neplácal kraviny. Oba se na něho podívali a zrudli. Jenže Jamie měl pravdu. Panovalo mezi nimi sexuální napětí a bylo mi jasné, že to oba chtěli.

Potřebovala jsem tedy Jamieho dostat pryč, protože Bruce se před ním neodhodlá a Lexie ho jen tak nevezme za ruku a neodtáhne do své ložnice.

Vzala jsem si kabelku s pár věcmi a dohodla se s Jamiem, že přespíme u něho, aby měli klid.

,,To jsou tragédi." Smál se Jamie.

,,Ráda bych s tebou souhlasila, ale nemám o tomhle představu."

,,Tohle bych čekal tak v šestnácti, ale v jejich věku fakt ne." Smál se dál.

,,Já na tom nejsem o moc líp."

,,Ale Bonnie, nemůžeš se s nimi vůbec srovnávat."

,,Ani nevíš jak ráda bych byla jako oni." Vzal mě za ruku a procházkou došli na stanoviště taxi, aby nás odvezlo k Jamiemu.

Automaticky jsem si zalezla k němu do pokoje a pospíchala okupovat koupelnu. Celou dobu jsem myslela na Lexie a na Bruce. Pak mi hlavou probíhala ta scéna v kuchyni s Jamiem. Chtěla bych být jako oni. Chtěla bych si užívat a mít z toho potěšení. Smát se u toho a těšit se na vzájemné dotyky.

S odhodláním jsem vyšla z koupelny a nenechala Jamieho ani nic říct nebo udělat. Rovnou jsem se mu přilepila na rty a on značně překvapeně začal spolupracovat.

,,Chci být tvoje." Pošeptala jsem mu a jeho oči zajiskřily ve světlech malé lampičky v koutě.

,,Bonnie, myslíš to vážně?"

Vzala jsem jeho ruku a na důkaz toho, že jsem to myslela vážně, jsem si jí dala přes tričko na prso. Jakoby ztuhl, protože tohle nečekal. Jemně ho stiskl a dlaň přesunul výš k mému krku, aby mě uchopil za krk, po kterém mě hladil. Druhou ruku mi položil na bok a zatlačil, abych pár kroky popošla k posteli. Nechala jsem se položit a on mě celou dobu hypnotizoval.

Sledoval mě z boku a příjemně kroužil ve všech končinách mého těla. Neodvážil se jen mezi má stehna. Možná se bál nebo to nechtěl uspěchat. I já jsem se toho bála. Neměla jsem tušení, jak na to zareaguji.

Triko odhodil vedle postele a stejně tak i to svoje. Já zůstala jen v titěrných kalhotkách a on měl džíny. Sebrala jsem proto veškerou odvahu a pustila se do rozepínání jeho kalhot.

Nechápala jsem proč, ale zastavil mě. Donutil mě, abych si lehla na záda a pak se dotkl látky mých kalhotek. Celé tělo jsem měla jako v ohni. Srdce mi bušilo jako ještě nikdy. Ale bylo ti takovým jiným způsobem než doposud.

Musela jsem zhluboka vydechnout, když jsem se jeho prsty ucítila nebezpečně blízko. Panika se mě snažila ovládnout, ale nedala jsem se. Jen jsem do sebe musela dostat trojnásobnou porci kyslíku než obvykle.

Než jsem si uvědomila, co se stalo, jeho prsty mě hladily přes kalhotky. Zavřela jsem prudce oči a mezi prsty tiskla srolované prostěradlo.

Chtěla jsem přestat. Chtěla jsem uškubnout, ale jeho dotyky byly tak mocné a hřejivé, že jsem se propnula v zádech.

Ani jsem si nevšimla, kdy se jeho prsty dostaly pod tenkou látku. K tomu jeho rty klouzaly po rozpáleném těle a občas se zastavily u prsou. Nečekala jsem, že by to mohlo vypadat takhle. Jakto, že on se věnoval jen mně a vůbec ho nezajímalo vlastní potěšení jako Camerona?

V tom bylo to kouzlo, když se někdo miloval?

V klíně jsem cítila nepopsatelné horko a to se mě téměř ani nedotkl. Nemyslela jsem v tu chvíli na nic jiného než na jeho prsty.

V ten okamžik jsem pochopila, co na tom všichni mají. Popadla jsem nekontrolovatelně Jamieho za ruku a zaryla do ní nehty.

,,Jsi tak nádherná, lásko moje." Otevřela jsem oči, abych se mu podívala do očí.

Tenhle pohled jsem u něho neznala. Tak vážný a zároveň hravý. Tak propalující a něžný. Pousmála jsem se na něho a položila se na bok, abych se na podruhé zkusila dostat do jeho kalhot.

Zatímco jsem udržovala oční kontakt a mírně se usmívala, všechno ze mě spadlo.

,,Děkuju za všechno, Jamie." Políbila jsem ho a on se konečně dostal z kalhot.

,,Ani nevíš kolikrát jsem si tě takhle představoval. Na ty tvoje fotky jsem musel pořád zírat." Zaškubaly mu rozverně koutky úst.

,,Já se ale pořád bojím, že ti nebudu dost dobrá."

,,Blbost. Jsi ta nejlepší. Nechtěl bych už žádnou jinou."

Doteď jsem si myslela, že jsem všechno zvládala naprosto normálně, ale došlo k tomu nejhoršímu, když mě uvěznil pod svým tělem. Na jednu stranu se mi líbilo, že se mě dotýká celým hrudníkem, ale já si připadala jako bych nemohla dýchat.

Položila jsem mu ruce na ramena a zatlačila.

,,Ne, takhle ne." Projela jsem si prsty vlasy a snažila se uklidnit.

,,Nic se neděje, Bonnie. Nechám toho."

,,Ne. Chci víc." Zarazila jsem ho rázným ,,ano" na pokračování.

Zazdila jsem ho polibky a položila ho pod sebe. Mé vlasy mu spadly do obličeje a vzápětí jsem se na něho posadila obkročmo. Letmo jsem se otřela o jeho chloubu a on mi přehodil vlasy na jednu stranu.

Nemohla jsem ho tam nechat jen tak. Pokud jsem došla až tak daleko, zvládnu i to nejdůležitější. Nikomu jinému bych to nedovolila, ale jemu ano.

Nasedla jsem si na něho a snažila se vydržet ten zvláštní pocit. Nechtěla jsem si to za žádnou cenu spojovat s Cameronem, ale samozřejmě, že tu byl sice velmi vzdálený, ale podobný pocit. To jak mě vyplňoval a ten tlak. Jenže tohle bylo jiné. Měla jsem to sama pod kontrolou a mohla jsem volně dýchat.

Ten špatný pocit a tlak zmizel a celým mým tělem se šířil jen příjemný pocit. Jamie se mě snad bál i dotknout, ale jakmile jsem mu dala signál, že je všechno v nejlepším pořádku, přidal ruce a nebál se mi pevně stisknout dlaně na prsou, které přikryly mé dlouhé vlasy.

Nejen, že zmizela ta panika a strach, ale navíc se mi to i líbilo. Jamieho úsměv mluvil za všechno a já se cítila, že konečně žiju. Bylo to pro mě něco nového a nepopsatelného.

Osudná nocKde žijí příběhy. Začni objevovat