Sotva jsem dosedla, už jsem hledala prášky na uklidnění.
,,Bonnie, brzdi trochu s těmi léky." vyrval mi je z ruky.
,,Děláš si legraci?"
,,Já vím, že ti ten člověk drásá nervy, ale ubližuješ tím sama sobě. Nemůžeš to brát přece pořád."
,,To mám radši chlastat? Byla bych už alkoholička."
,,Po téhle večeři bych si dal taky něco tvrdšího."
,,Tak vezmeme Bruce s Lexi a můžeme jít. Za rohem je jeden menší bar."
,,Fajn nápad."
Vzhledem k tomu, že mi prášky na uklidnění tak trochu zabavil, musela jsem souhlasit alespoň s návštěvou baru. Lexi s Brucem šli rádi, protože mě na taková místa nedostali pokud někdo něco neslavil. Nikdy jsem na taková veřejná místa nebyla. Především ten zájem oplzlých chlapů mi vadil.
V takové menší partě to bylo jiné. Bruce s námi sdílel všechny svoje vtípky a když jsem seděla vedle Lexi namačkaná v rohu, cítila jsem se líp. Možná jsem byla trochu tišší, ale kluci to zvládli i beze mě. Bavili se jako by žádná hádka s Cameronem nebyla.
Před celou rodinou o mně řekl, že jsem byla holka na zavolání. On sám moc dobře věděl, že jsem taková nebyla. Naopak. Ač jsem se za to styděla a nikdo kromě mých blízkých nevěděl, že jsem žádného jiného muže neměla.
,,Chceš něco na baru?" culil se na mě Bruce s Jamiem.
,,Vezmi nám další rundu na mě." hodila jsem mu dvacku.
,,Co blázníš? Plátím já."
Sotva odešli na bar, Lexi se ke mně otočila.
,,Tak co ta večeře? Já vidím, že jsi z toho nějaká špatná." povzdychla jsem si.
,,Jo. Ani se neptej. Cameron a celá rodina už ví o té interrupci."
,,Vůbec to neřeš. Máme jedna druhou a máš Jamieho. To je konečně chlap. Už jsi nad ním přemýšlela?" zamračila jsem se.
,,Zbláznila ses? Tobě fakt přeskočilo."
,,Hele Bruce mi něco naznačoval, že si všiml Jamieho, jak se na tebe kouká."
,,Mele nesmysly."
Trochu jsem se cítila trapně a nevěděla kam s očima. Můj pohled zaplul na bar, kde se Bruce a Jamie vybavovali s nějakou blondýnou. Dloubla jsem do Lexi a ta zpozorněla.
,,Kdo to je?"
,,To nemám páru, ale podívej se, jak se na Bruce culí." ušklíbla se Lexi.
I slepý by si všiml, jak se jí Bruce líbil, ale nikdy si nevěřila, aby ho pozvala vyloženě na rande.
,,Mně spíš přijde, že se nakrucuje před Jamiem."
,,Jo, civí na něho, ale do obličeje mu nevidím."
,,Jak by se asi tak tvářil? Oba jsou z ní vycákaný." obrátila jsem oči v sloup.
,,Věř mi, že bych tam nejradši naběhla a vyprovodila jí ven."
,,Uklidni se. Bruce není tvůj přítel, co bys jim pak řekla?"
,,Máš pravdu, podívej, jsem v klidu." upřela jsem pohled na Jamieho a tu blondýnu, jak se mu pověsila okolo krku a líbla ho na tvář.
,,Nepůjdeme?"
,,Proč? Nežárlíš náhodou?" začala se Lexi culit.
,,Proč bych měla?"