Obalená ručníkem jsem se chystala projít tiše okolo spícího Jamieho a Lexi mi to prostě udělala naschvál. Začala mlátit vařečkou o dveře.
,,Vstávat! Jde se do práce."
,,Jsi normální? Nemohla jsi počkat až si zalezu?" vykulila jsem na ní oči.
,,No měla jsi pravdu, je rozkošný i po ránu." zatvářila se jako by viděla malé mimino.
Jamie si promnul oči a snažil se rozkoukat, co se dělo. Stála jsem tam jako nějaký ťulpas a čekala polonahá na Lexi až uhne, abych mohla vejít do svého pokoje.
,,Lexi!" zpražila jsem jí pohledem až s úsměvem udělala úkrok stranou, abych mohla projít.
O co jí zatraceně šlo? Rozčilovala mě!
Stačilo mi vejít do kuchyně a nestačila jsem se divit. Lexi se k Jamiemu chovala vážně jako k malému dítěti.
,,Nechceš kafe, čaj nebo kakao?"
,,Jsi hodná, ale nemusíš mi podstrojovat, možná bych to zvládl sám."
,,Jo. Nerozmazluj ho!" vešla jsem k nim.
,,Ty si ho rozmazlíš sama?" zaculila se na mě.
,,A kdy si zavoláš Brucovi a rozmazlíš si ho, hmm?" vrátila jsem jí úder.
,,Brucovi?" ozvalo se za námi a já se ušklíbla.
,,Zabiju tě! To ti vrátím." pohrozila mi a já se musela smát.
,,A je to venku." zatvářila jsem se jako bych se omylem přeřekla, ale přitom to bylo záměrně.
,,Zavři zobák. Ehm...Jamie...když takhle hrajete zamilovaný páreček, už došlo na nějakou tu líbačku?"
Vyvalila jsem oči a dívala se na překvapený výraz Jamieho, který si zrovna nacpal plnou pusu jídla.
,,Co to je blbou otázku?" vrazila jsem jí obličej do jejího zorného úhlu.
,,Tebe jsem se neptala. Ptám se Jamieho, protože ty bys mi to neřekla ani kdybyste se vzali." položila mi ruku na rameno a snažila se mě otočit, abych odešla.
,,Proč je to takový tajemství?" divil se Jamie a zíral na mě.
Já jsem nasadila výhružný výraz a vrtěla hlavou, aby o té mojí malé puse pomlčel. Dobírala by si mě.
,,Tak počkat...co to na něho vrtíš hlavou? Takže něco bylo a já to nevím?"
,,Nebylo."
,,Jamie?" podívala se zpět na pobaveného Jamieho a zacpala mi pusu.
,,Lexi! Ještě padne podobná debilní otázka a Brucovi to vyklopím." sundala jsem si její dlaň z úst.
,,To bys mi neudělala."
,,Tak se přestaň ptát na blbosti."
,,Co je na tom?"
,,Přesně tak, co je na tom?"
,,Takže mi tvrdíš, že spolu hrajete páreček a nenecháš na sebe sáhnout? Pane Bože, ani se nedivím, že se ti Cameron směje do ksichtu."
,,Děláš si ze mě legraci?"
,,Ne jen ti říkám naprosto vážně, že pokud chceš, aby vás ten blbec Cameron bral vážně, tak musíte vypadat jako opravdový pár a ne jen pochodující dvojice kamarádů. Když se na vás podívám jste jako manželský pár po třiceti letech a ne zamilovaný hrdličky. Měli byste si pustit nějaký film, ať víte jak to vypadá. Nebo se zeptej Jamieho. Ten už se za ruku určitě s nějakou holkou tahal."
Třeba s tou blondýnou včera! Nasadila jsem jedovatý pohled.
,,Díky za radu. Ono je to strašně jednoduchý."
,,Jamie tě neukousne, že ne?"
,,Já vím, že ne, ale je to prostě ve mně."
,,Už buď zticha a dneska mu to natřete."
,,No dobře. Něco vymyslím." snažila jsem se ji umlčet.
,,Sakra, přijdu pozdě na tu prezentaci!" vystřelil jako blesk.
Cítila jsem se trapně. Proč to musela rozebírat Lexi zrovna před Jamiem to jsem nepochopila.
,,Co je to za prezentaci?"
,,Nový design produktů. Musím si dobít telefon, abych mohl odprezentovat všechny snímky."
,,Ty to pouštíš z mobilu?"
,,Jo, ale musím si to nejdřív nahrát z počítače."
,,Kdo tam všechno bude?"
,,Na té prezentaci bude otec, Tamara, Cameron, vedoucí výroby, projektant a tak. Proč?"
,,Mám nápad, ale nebudeš se na mě zlobit."
,,Jaký nápad?"
,,Kdybych ti to řekla, nesouhlasil bys. Pokud je tam Cameron, tak jen chci, abychom mu už zavřeli hubu těmi dotazy kam jsi dal oči, když jsme se dali dohromady."
,,Co chystáš?"
,,Nepovím ti nic. Nelíbilo by se ti to a netvářil by ses překvapeně."
,,Cože?"
Před výtahem nás čekalo nemilé překvapení. Cameron s Anthonym čekali na stejný výtah jako my. Pozdravili jsme se, ale nikdo nic neřekl. Zalezli jsme do výtahu jako poslední. Opřela jsem se o stěnu a nahodila tak trochu šibalský výraz a culila se na Jamieho.
,,Co to bude?" šeptal.
,,Uvidíš." zamrkala jsem na něho.
,,Bonnie!"
,,Nebuď nedočkavý."
Nenechala jsem si zkazit náladu tím, že jsme dýchali jeden vzduch ve výtahu. Dělala jsem jako by tam nebyl a naštěstí držel jazyk za zuby.
Z výtahu jsem zaplula na záchody a snažila se uskutečnit šílený nápad. Zamkla jsem se a sundala si halenku. Rozpustila jsem si vlasy a vzala si do ruky mobil. Nikdy jsem něco podobného neviděla, ale ve filmech často posílali holky svým klukům takové snímky. Tohle rozhodně nebyl můj styl, ale Jamie to pochopí. Selfíčko, kde špulím pusu i prsa v krajkové podprdě by se chlapovi mohlo líbit. Nebylo to nic přehnané a ani trapné. Jen černobílý snímek na úrovni, kde lákám svého ,,přítele" k nějaké čuňačince. Jen ať Cameron zavře hubu.
Z několika fotek jsem vybrala jednu a dala se do původního stavu. Vešla jsem do kanceláře za Jamiem a nahodila menší lež, abych měla dost času mu tu fotku nahrát do mobilu, aby se při prezentaci objevila na očích toho bastarda a ostatním. Konečně bych jim zavřela hubu.
,,Máš tu návštěvu. Nějaká blondýna." vešla jsem dovnitř.
,,Cože? Kdo? Nemůžu teď."
,,Dodělám to. Skoč si tam."
Celý naštvaný se vydal ke dveřím.
,,Dodělám si to sám. Příště takovým lidem říkej, ať si domluví schůzku. Od čeho mám sekretářku?" zasmál se na mě.
Sotva odešel z kanclu, už jsem zasedla k počítači a sledovala, jak se fotky z počítače nahrávaly do složky v mobilním telefonu. Během pár vteřin bylo hotovo a já jsem přidala ještě jednu mezi designové prvky dvířek. Už teď jsem z toho byla rudá až na zadku. Jamie mě zabije.
Vrátil se během chvíle a já jsem už byla zpět na svém místě a dělala jako by nic.
,,Nikdo tam nebyl. Děláš si ze mě legraci?"
,,Jen jsem připravovala překvapení a nedostala bych tě z kanclu."
,,Co?" opřel se o stůl a zíral mi do očí.
,,Jamie? Jdeme? Jsi připravený?" přerušil nás Anthony.
,,Jo. Jdu. Buď hodná."
,,To ti nemůžu slíbit." zazubila jsem se.