Čekala nás večeře v rodinném kruhu a málem jsem omdlela, když jsem spatřila za stolem i Brooke. Byla jsem na práškách, takže jsem se dokázala posadit naproti tomu bastardovi, který právě objímal mojí sestru.
,,Nějak jsme se rozrostli." začal se Anthony usmívat.
Byla pořád stejně naivní a poznávala jsem se v ní. Měla své sny o dobré práci a o princi na bílém koni tak jako já. Nemohla jsem jí říct, že jsem její sestra. Tenkrát si přála, abych za ní přišla a odvedla jí z domova. Jenže beze mě jí bylo líp.
Po večeři jí poslal taxíkem domů a zůstali jsme s Jamiem v obývacím pokoji jen s Cameronem, Anthonym a Tamarou.
,,Tak co říkáte na mojí přítelkyni?" začal se hned culit Cameron.
,,Je to milá dívka." dodala Tamara.
,,Je mladá, ale sympatická." přidal se i Anthony.
,,Co tomu říkáš ty? Nedostal jsem tebe, ale jí jsem do postele dostal dobrovolně po druhé večeři." prudce jsem se na něho otočila, když mi začal šeptat ten hnus.
,,Zavři hubu." pošeptala jsem mu, ale Anthony s Jamiem se po nás podívali.
,,Chceš, abych jí dal pokoj?"
,,Nerozumím."
,,Uděláme dohodu."
,,Jakou dohodu?"
,,Necháš mýho bratra, vyspíš se s mnou dobrovolně a já nechám tvojí sestru."
,,Co ty jsi za člověka?" vyjela jsem po něm až Jamie vstal.
,,Uděláme za tím tlustou čáru."
,,Chybím ti na seznamu a proto tohle děláš?"
,,Začala sis, kotě. Ty víš, že už od střední tě chci."
,,Nech si zajít chuť."
,,Co se děje?" přišel Jamie a všiml si mé nervozity.
,,Nic. Jen si povídáme o Brooke." usmál se Cameron.
,,Jestli jí ublížíš, zabiju tě."
,,Budu čekat na odpověď." zamrkal a popošel k otci.
,,Jakou odpověď?" nechápal Jamie.
Musela jsem odejít do koupelny, abych se trochu srovnala a Jamie mě následoval.
,,Jakou odpověď?"
,,Zase jedna z jeho her. Nic co by stálo za zmínku."
,,Co po tobě chce?"
,,Vážně nic důležitého." podívala jsem se mu do očí a odešla z koupelny.
Nedokázala jsem usnout. Jamie už spal a já seděla v křesle a třásla se. Potřebovala jsem mluvit s tím bastardem a tak jsem tiše vyšla z pokoje a zaklepala na dveře Camerona.
,,Jdeš na to rychle, ale pojď dál, kotě."
,,Zavři zobák. Já už nemám co ztratit, ale mojí sestru z toho vynech."
,,Víš dobře co chci, pokud jsi mi přišla dělat přes noc společnost, dohodneme se ohledně tvojí sestry."
,,Jsi takovej hajzl."
,,Vždycky dostanu co chci. Vidíš...stojíš u mých dveří a prosíš mě, abych tě pustil do svojí postele sama. Přesně takhle jsem to vždycky chtěl. Neboj se, Jamie se nedozví, že jsi hodinu strávila u mě."
,,Přísaháš, že necháš Brooke na pokoji?"
,,Máš moje slovo. Pojď dovnitř a s Brooke se rozejdu."
Celé tělo jsem měla jako v ohni. Nedokázala jsem se k němu ani přiblížit a teď jsem měla jít až k němu do postele, aby se to stalo znovu. Aby znovu dostal co chtěl.
,,Moc hezká dohoda, škoda, že jsem tu ještě já." otočila jsem se za hlasem naštvaného Jamieho.
,,Jamie!" ztratil se úsměv na Cameronově tváři.
,,Takže tobě to nestačilo. Tohle už jsi přehnal, ty parchante!" začal na něho křičet a rovnou se na něho i vrhl.
Moje prosby, aby toho nechali byly zbytečné. Slzy a beznaděj zaplnila celou chodby, když Jamie mlátil Camerona hlava nehlava dokud nepřiběhl Anthony. Tamara tam stála a házela na mě dost nevraživé pohledy.
,,Dost, přestaň. Už jsi ho zřídil dost."
,,Zabiju ho." řval na něho ještě Jamie, když se Cameron snažil vstát a utíral si krev z roztrženého rtu.
Jeho obličej připomínal omalovánky, ale zasloužil si to.
,,Co se tu stalo?" nechápal Anthony.
,,Hádka kvůli téhle děvce, Anthony. Jamie je vážně úplně slepý. Klepala tady na dveře Camerona, zatímco Jamie spal. Nestyda!" přidala se Tamara.
,,Zavři hubu!" vztyčil Jamie ukazováček na Tamaru.
,,Jak to s ní mluvíš?" okřikl ho Anthony.
,,Tak jak ona mluví o mojí přítelkyní."
,,Co tady dělá uprostřed noci před pokojem Camerona, hmm? Jsi vážně slepý?" postavil se Jamiemu čelem otec.
,,Jste úplně mimo."
,,Ty jsi mimo. Měla bys odejít." otočil se na mě Anthony.
,,Dost. Camerone, vysvětli otci, co jste tu řešili. Nemám zrovna teď náladu mu vyprávět o Halloweenským večírku."
Cameron se šokovaně podíval na svého bratra a dala se do něho pořádná nervozita.
,,Jaký večírek?" nechápal Anthony.
,,Vím všechno, Came. Myslel sis, že mi to nepoví?"
,,A tys jí to věřil?" začal se smát.
,,Jí věřím, ale tobě už ne."
,,Povíte mi, co se tu, zatraceně, děje?" vyváděl Anthony.
,,Spletl ses v Bonnie, není žádná děvka. To on je bastard."
,,Jak to mluvíš se svým bratrem?"
,,Tak mu to řekni? Na to už koule nemáš, co? Ničit život druhým umíš, ale postavit se otci a říct mu, co jsi Bonnie provedl, to ne...?"
Nastalo ticho a všechny pohledy čekaly až něco Cameron řekne.