5

1.4K 47 2
                                    

"Cereen! Ne yaptın sen!"

"Ne yapmışım yaa. Canım çikolatalı süt istedi. Çikolatalı süt söyledim."

"İyi bok yedin!"

"Kızma bee!"

"Nasıl kızmayayım Ceren? Nasıl kızmayayım? İkimiz de çok utandık!"

"Utanmanızı gerektirecek ne oldu ki!" dedi kıkırdayarak. Allah'ım sen bu kızı öldürmemek için bana sabır ver Allah'ım!

"Ah, Ceren ah!"

"Hem siz neden öyle konuşuyordunuz ki?"

"Kavga ettik gibi."

"Nasıl yani?"

"Sana inat değil mi anlatmıcam. " dedim çikolatalı sütümün dibini pipet yardımıyla içime çekerken.

"Yaa özür dilerim, özür dilerim. Lütfen lütfen beni affet. Vallaha bir daha yapmıcam..." Ceren'i 5 dakka yalvarttıktan sonra olanları anlattım. Hiçbir teki vermedi. Bu iyiye mi işaret kötüye mi hiçbir fikrim yok. Gerçi iyinin kötünün de ne olduğuyla ilgili bir fikrim yok.O yüzden duş alıp yattım.

*******

"Cemree?"

"Hıı?"

"Korku filmi izleyelim mi?"

"Saat kaç Ceren?" dedim sinirle. "Bu saatte korku filmi mi izlenir."

"Saat daha 7!"

"Ne? Nasıl? Kaçta yattım ben yaa?"

"Saat daha 5'ti." O kadar erken mi yatmıştım cidden. Oysa kendimi çok halsiz hissetmiştim. Ahh, akşam yemeği de yemedim ki! 

"Yicek bir şeyler var mı?"

"Akşam yemeği bir saat sonra! Şapşal! Kaçırmana izin verir miyim?" 

"Peki 1 saate film sığar mı?" dedim tek kaşımı kaldırarak.

"Sığmaz değil mi?" diye sordu. Başımı hayır anlamında salladım. "O zamaaan..." dedi tatlı görünmeye çalışarak. "Karaoke yapalım mı?" Gözlerimi evet anlamında kapadım. 

"Ama ıslıklı şarkı seçmek yok?" dedi sorarcasına. Yataktan kalkarken "bakarız." diye yanıtladım onu.O gülerek bilgisyarı alıp geçerken ben banyoya gittim. Yüzümü yıkamadan önce aynaya baktım. Gözlerimin altı şişmişti ve gözümde biraz çapak vardı. Buğday renkli tenim solmuş, belli belirsiz bir şey olmuştu. Saçlarım kurutmadan yattığım için kabarmış ve karışık duruyordu. Buklelerimden bazıları alnıma düşmüştü. Siyah saçlarımı genelde severdim. Yiğit de severdi. Nerden aklıma gelmişti bilmiyorum ama en çok siyah saçlarımın bukleleriyle oynamayı severdi. Hemen soğuk suyu açıp defalarca yüzüme çarptım ta ki Ceren bana seslenene kadar.

"Hadi gelsene! Ben şarkıyı seçtim." Yüzümü kurulayıp aynada kendime bakmadan Ceren'in yanına gititm.

"Hangi şarkıyı seçtin?"

"Connor Maynard - Vegas Girl. Bu çocuk hala çok tatlıı." Gözlerimi devirirken şarkıyı başlatmasını söyledim. Ve beraber şarkıyı söylemeye başladık.

That there, let me break it off

All the pressure that you got, let me take it off

I swear, we're gonna make it hot

Put your hands in the air, don't stop

I'll knock you down like you're Keri

Forget your name like Rihanna

7 Numara (Matthew Anderson Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin