Merhaba arkadaşlar :) Oncelikle bu bir bölüm değil. Bunun için özür dilerim. Başka bir not yayınlayacağımı zannetmiyorum. Ama bazı şeyleri açıklamam gerek. O yüzden lütfen sonuna kadar okuyun.
Öncelikle 9. Bölümün beklentilerimizi karşılayamadığının farkındayım. Beklentilerimizi diyorum çünkü benim de içime pek sinmedi. Fakat bundan sonra ki bölümlerde de böyle olmaması için ugraşacağım.
Bu bölümde pek fazla Anderson yoktu. Holt hiç yoktu. Ama Cemre için maçların ne demek olduğunu anlamanızı istedim. Umarım amacıma ulasabilmişimdir.
Anderson ve Holt bende alışkanlık yaptığı için Cemre de böyle söylüyor. Zaman içinde bu değişecektir.
Kitap 2015'te geçiyor ve günümüzdekinden biraz değişik şeyler var. Mesela Hüseyin Koç artık milli takımda oynamıyor sanırım. Neslihan da oynamıyormuş galiba. 2015 Temmuz'a kadar daha bir çok şey değişir ama yapacak bir şey yok. Buna ayak uydurmaya çalışıyorum.
Cemre için Lindsay Allingson karakteri seçildi. Ceren için Nina Dobrev. Bu seçimler ve kitap kapağı için bana yardımcı olan hatta tüm işi kendisi yapan Demet Alabuğa'ya tekrardan sevgiler ve teşekkürler!
Kitabımız belli bir zaman dilimi içinde geçiyor. Bu turnuva eninde sonunda bitecek. Turnuvanın bitimi final olacak. Final hakkında bazı ipuçları veriyorum fark etmemiş olabilirsiniz. Eğer iyi bir kitleye ulaşabilirsek kitabın devamı gelir. Çünkü aklımdaki bu finalle kitap yarım kalmış gibi olacak.
Bir kaç bölüm sonra Ceren'in ağzından bölüm yazmayı planlıyorum. Bir kaç bölüm onun ağzından gelir. Bu soylediklerim Anderson'in ağzından olmaz mı? Sorusunu doğurabilir. Henüz çok erken. Hatta bu kitapta onun ağzından hiç yazmayabilirim. Çünkü diğer kitap -eğer yayınlanır ise- adı 1 Numara olacak. Ve Anderson dan olur.
Kurguda sevmeyeceğiniz şeyler olacak. Sabırla okuyacak olursaniz muradınıza ereceksiniz.
30 bölümlük gibi bi kurgu var daha elimde. 40-50 gibi bölümlerde biter kitap.
Bölümlerin uzunluğu ve Yayınlanma tarihine gelirsek bölümleri telefondan derste yazıyorum. Buna rağmen uzun yazmaya çalışıyorum. Çok uzun olmuyor farkındayım ama tek bir hikaye yazmıyorum ki! Hangi birini yetiştireyim? Acıyın bana.
Bölümler Çarşamba'dan Çarşamba'ya gelir. Çarşamba olmazsa bir sonraki Çarşamba'yı beklersiniz. Çarşamba önemli sonuçta. Ama bu Çarşamba'ya yetiştiremem. Hafta sonu yemek var, dershane var. Hafta içi ilk yazılılar başlıyor maalesef. Üstelik seçmeli matematik ve matematik diye devam eden bir şekilde. Benim için dua edin.
Yine de bu Çarşamba'ya çok da uzun olmasa da belki bir şeyler yetistirebilirim. Part 1 part 2 yaparız bu bölümü. Bu konuyu size bırakıyorum. Lütfen görüş bildirin.
Çok konuştum farkındayım. Gideceğim ama önce teşekkürlerimi sunacağım ve bir kaç isteğimi dile getireceğim.
Demet Alabuğa'ya ve kullanmadığım diğer kapakları hazırlayan tüm insanlara sonsuz teşekkürler! Iyi ki varlar! Sevgili okuyucum @busbus97 iyi ki varsın! Oyların ve yorumların için teşekkür ederim. Diğer tüm okuyucularım için de aynı şey geçerli. Sizi cok ama cok seviyorum. Bu kitaba ilk yorum yapıldığını gördüğüm zaman ki heyecanımı asla unutamam. Nasıl nefes alamadığım hep aklımda. Ki hala benim için her oy her yorum aynı etkiyi yaratıyor.
Beni her zaman olmasa da çoğu zaman dinleyen, en yakın arkadaşım olmuş ama oy vermeyen/veremeyen Şermin'e de teşekürler! O olmasa aklıma gelen şeyleri hemen yazardım ve boktan bir hikayeye boktan bir finali çoktan yapmış olurdum. Çünkü kurgu detaylarını içimde Tutamıyorum.
Bölümleri sizlerle buluşmasını sağlamak için benimle internet paketlerini paylaşan sevgili arkadaşlarıma da sonsuz teşekkürler!
Yazdıklarımı okutmadığım arkadaşlarımdan Özür dilerim. Yazdığımı bildiği halde okumayan ya da kütüphanesinde ekli olduğu halde okumayan tüm sevimli (!) arkadaşlarıma teşekkür ederim. En azından onlardan utanmamı engelliyorlar.
Yorumlar oldukça iyi ama oy sayısı artarsa müthiş olur.
Ve diğer kitaplarıma bir göz atarsanız çok iyi olur. Dış bağlantıda yok tabii ki! Telefondan giriyorum. Bir zahmet profilimden bulun :)
Bedelli Mutluluklar
Iste Öyle Sözler
Sebastian
Ve Eylül Geldi Sonra
Bir Kaşık Sevda'ya bakmasanız da olur, onu kaldıracağım.
Ve GencKalemler hesabından yayınlanan 5 Kasım.
Hepinizi çok seviyorum. Okulda ölmemeniz dileğiyle.
- explorer7
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Numara (Matthew Anderson Fanfiction)
FanfictionGörme engelliler yardım amaçlı düzenlenen bu turnuvada hayatımın en büyük korkusuyla 5. kez karşılaşacağımı kim tahmin edebilirdi ki? Bir karar vermem gerekiyordu ve ortada iki büyük seçenek vardı. Ve ben neyi seçeceğimi bilmiyordum. Seçimimin bana...