Kapitola 9. - Asgard

2.5K 163 30
                                    

Ráno jsem se vzbudila a vzala do ruky mobil. Bylo 9:57 a já se nudila.

,, Dobré ráno, ospalče" rozezněl se mi hlavou krásný smích.

,,Dobré ráno, jak jsi se vyspal?"

,,Nějak málo a špatně. Neřekl jsem ti jednu věc a to, že mě dnes čeká soud. Budu muset na Asgard. Předstoupit před Ódina. Ach jo, jak mě se tam nechce." To mě šokovalo a naštvalo, ale i potěšilo. Možná ukecám Thora a podívám se na Asgard. Já vím, je to sobecké ale co už.

Vyběhla jsem z pokoje rychlostí Thorova blesku a doběhla do kuchyně s dvěma agenty v závěsu. A zelené oči nechyběly.

V kuchyni byl Thor, Pietro a Mia.

,,Thore! Potřebuju si s tebou promluvit."

,,Ehm...no dobře a o čem?"

,,Uvidíš!" s tím už jsem ho táhla za paži do obýváku.

,,Takže, dostala se ke mě informace, že jedeš s Lokim na Asgard. Můžu jet s vámi? Z bájí a legend to nemůže být jako ve skutečnosti. Můžu? Prosiiiiiiiiiiiim!" Škemrala jsem jak pominutá.

,,Nejsem si jist že to otec dovolí." Zaváhal

,,Prosíiiiiiiiiiiiiiiiim!" Udělala jsem psí oči.

,,No dobře a teď mě tak napadá, proč máš zelené oči když jsi je měla modré?"

,,Výdrž chvíli" zavřela jsem oči.

,,Loki? Prosím."

,,No jo" zasmál se.

Otevřela jsem svoje, již modré oči. Thor jen nevěřícně koukal.

,,Co - co to?" Zeptal se.

,,Dlouhé vysvětlování." Uculila jsem se.

,,Dobře no, takže zítra v 10:30 buď nachystaná"

Vrátili jsme se do kuchyně, já se culila jak měsíček na hnoji a ostatní se na nás koukali jako na blázny.

,,Takže, dohodli jsme se s Chloé na něčem. Já ji zítra vezmu na Asgard na Lokiho soud a ona nebude vyvádět kraviny." Na ,nebude vyvádět kraviny' se na mě podíval.

,,Ale máš ji na svědomí Zlatovlásko, jestli se jí něco stane, jsi mrtvej, už je jako moje sestřička." Varoval ho Tony.

,,Děkuju Toníku! Já tě prostě zbožňuju!" S tím jsem ho objala. Mám ho ráda jako bratra.

Jelikož už bylo 21:50, šla jsem si lehnout. Ještě chvíli jsem si povídala s Lokim a pak vytuhla.

10:25
Avengers Tower

Už bylo 10:25 a já byla nachystaná. Měla jsem černé, má kolenou rozparané rifle, černé tílko, černou mikinu okolo pasu, černé lodičky a přez rameno černou kabelku. Nikdy jsem nebyla na výraznější barvy.

Vlasy jsem měla volně rozpuštěné.

Podívala jsem se na hodinky. 10:29. Už asi půjdu do obýváku.

V obýváku už stál Thor, vedle něj spoutaný Loki, Tony a Steve. Ten si mě jako vždy měřil nenavistnym pohledem. Nemusíme se.

,,Můžeme?"

,,Já jo!" řekla jsem.

,,Jdeme radši na střechu, bylo by možné totiž Tonymu zničit obývák." no jo, Thor je hodně opatrný.

Vyšli jsme na střechu. Thor obrátil hlavu k nebi. Já se rychle chytla Lokiho za ruku. Ten se tomu jen uculil.

,,Heimdale můžeme!" Zařval Thor směrem k nebi.

Pohltil nás Bifrost. Ucítila jsem tlak, ale příjemný. Letěli jsme vesmírem. Byla to nádhera. Všechny ty galaxie, hvězdy a planety! Prostě krása.

V tom najednou jsem ucítila mnohem větší tlak. Obklopilo nás světlo a my se ocitli v místnosti ze zlata. Neudržela jsem rovnováhu a podlomily se mi nohy. Ale Loki mě chytil.

,,Děkuju." usmála jsem se.

,,Ale za nic" taky se usmál.

Uprostřed místnosti stál černoch ve zlaté zbroji. Vševidoucí Heimdal.

,,Zdravím vás pricnové, i vás, slečno Chloe."

,,Dobrý den pane" špitla jsem ještě v Lokiho náručí.

,,Loki pustíš mě už, prosím?"

,,Moc se mi do toho nechce ale dobře." zasmál se. Já taky. Opatrně mě postevil. Jako kdybych byla porcelánová panenka.

,,Děkuju" zasmál jsem se.

Thor a Heimdal na nás nechápavě koukali.

,,Hodíte se k sobě, dle mého názoru." usmál se Heimdal. Taková vytlemená chvilka no.

Tohle jsme více nekomentovali a došli k, již přichystaným, koním. Loki došel k velkému, mohutnému a zároveň elegantnímu frískému koni. Kůň mu strčil hlavu do dlaní a tím se mu natiskl čumákem k tělu. Loki si opřel čelo o to koňské.

,,Chyběl jsi mi Huricane." zašeptal koni. Ti dva spolu mají asi dobrý vztah.

,,Tak nasedněte a jedeme." popohnal nás Thor.

Loki nasedl na toho vraníka, zřejmě Huricana, a podal mi ruku. Pořád je měl spoutané, ale měl asi tak metr mezi nimi.

Já ruku s úsměvem přijala a vyhoupla se za Lokiho. Chytla jsem se ho kolem pasu. Cítila jsem jak se usmál. Ale ne škodolibě, panovačně nebo egoisticky. Byl to pravý nefalšovaný úsměv.

Loki pobídl koně a ten tryskem vyrazil za Thorovo běloušem. O pár minut později jsme byli v zámku a Thor nás vedl do hlavní síně.

Došli jsme před dveře a dva strážní nám je otevřeli. Vešli jsme. Šli jsme z našeho pohledu zleva Thor, uprostřed Loki a já na pravé straně.

Na trůně seděl Ódin Všeotec. Měl pohled, ze kterého nešlo nic vyčíst, jen vztek a nechuť. Vedle trůnu stála žena z Lokiho vzpomínek, Frigga.

Došli jsme před trůn. Já si klekla. Thor i Loki po mě hodili zprvu nechápavý, později chápavý výraz. Frigga se na mě mile usmívala.

Ódin jen kývnul hlavou abych se postavila. Poslechla jsem. Nenápadně jsem se přitiskla k Lokimu a chytla se ho za ruku. Otočil se na mě a usmál se. Já mu úsměv oplatila.

Odin začal mluvit s Thorem, Loki nevnímal. Frigga mi ukázala, abych šla s ní. Poslechla jsem. Podívala jsem se na Lokiho a ten kývnul. Pustila jsem jeho ruku a následovala Friggu.

Došly jsme do velké místnosti se stolkem, křesly a gaučem, a dvě zdi tvořila velká knihovna.

,,Takže, zdravím Chloé, myslím že nadešel čas se seznámit. Já jsem Frigga, nechci se chvástat ale jsem Ódinova žena a královna Asgardu." podala mi ruku a usmála se.

,,Dobrý den královno, jsem Chloé." ruku jsem s úsměvem přijala.

Bála jsem se o Lokiho. Cítila jsem jeho nechuť a dokonce nakonci i bolest.

Povídaly jsme si dlouho, do doby, než se otevřely dveře a v nich stál Thor a Loki.

Rychle jsem se zvedla a rozeběhla se směrem k Lokimu. Rychlostí blesku jsem ho objala. Bála jsem se o něj, sakra hodně. Objetí mi oplatil.

,,Bála jsem se o tebe." Zašeptala jsem mu do hrudi.

,,To jsem až tak úžasný?" zasmáli jsme se. Až pak jsme si uvědomili, že v pokoji nejsme sami. Nastala mírně trapná chvíle.

,, Myslím, že tu budete muset pár dní pobýt, vzhledem k tomu, co se Lokimu stalo." přerušila trapnou chvíli Frigga.

Otočila jsem se na Lokiho.

,,To mi vysvětlíš, všechno." ten se tomu jen zasmál.

Monster [Loki FF] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat