Kapitola 18. - Záchrana města

2K 96 180
                                    

Tak jako děláte si ze mě srandu?! Jste úžasní!!!
Společně jsme dosáhli 1k přečtení!!!
A jak jsem slíbila, tak ráda máte 5000ci slovnou kapitolu jako speciál za 1k přečtení
Dekuju moc😍😍😍 *brečí štestím a všechny objímá*
A také moooooc děkuji za sdílení AkaCrafterCZ a Katherine_Zet
Jste úžasní!
Ještě mám otázku, chtěli by jste několik faktů o mě? Předem díky za odpověď

O měsíc později

Už to je měsíc, co jsme s Lokim spolu. Nikdo z Avengers to neví. Upřímně se bojím jejich reakce. Lokiho dvakrát nemusí, vlastně ani jednou. A taky nikdo kromě mě neví, že Loki opět ovládá magii. Nevím sice jak se to stalo ale co nadělám, že jo.

S Avengers jsem byla už na pár misích. Píše se o mě všude a není to hezký pocit.

S Kate jsme hodně trénovaly a už létá přímo dokonale. Nebojí se výšek, už dokonce zkoušíme různé triky. Vyniká v boji na blízko pomocí nožů, ale jdou jí i kouzla, já jsem opak. Vyniká v kouzlech ale ohledně boje taky něco vydržím.

Náš sesterský vztah se hodně změnil - více si věříme, objímáme se a hodně si navzájem pomáháme.

S Peterem už jsem se taky spřátelila a je to fajn člověk a myslím, že se Kate líbí.

Thalia dostala k narozeninám od Tonyho nový mobil, takže spolu mužem komunikovat, když bude něco potřebovat.

Ostatní měli poslední dobou hodně misí. Ale Wanda je pořád jako moje sestřička. No co...zachránila mi život.

Ohledně kovů, Tony mi vynalezl speciální rukavice, které mi umožňují dotýkat se kovů a zároveň je necítím, splývají mi s kůží a jsou pohodlné. Prostě jako bych žádné neměla.

Za týden slavíme s Kate narozeniny. Je to moje dvojče a já už pro ni mám dárek - nádherný rudo - oranžový náramek se stříbrným nápisem SIS jako SISTER. Doufám, že se jí bude líbit.

Zrovna teď se flakam na gauči a posloucháme s Lokim naší, ano správně, naší, oblíbenou písničku Darkside. Včera jsem Lokho naučila používat mobil a tak máme spousy a spousty šílených selfie. Ano, zní to divně, ale je to pravda.

Odpoledne si prý musí Loki jít něco zařídit ale pak mi chce ukázat, jak vypadá Asardské nebe v noci pomocí iluze.

Na odpolko nemám žádné plány a tak se asi budu nudit. A nebo si půjčím Kapův štít a zkusím jak jezdí po schodech. A nebo zkusím vyvolat toho "rádce". A nebo se obarvím. Ještě jsem mezi lidi nešla v téhle podobě. To bude srandy. Možná si budou myslet, že je to cosplay, ale až vzlétnu...chichí. Možná s sebou vezmu i Kate, Wandu, Thálii, Miu a Nat. Babská jízda holky!

Založila jsem chat na Messengeru a přidala tam holky.

Chloé Johnsonová si změnila přezdívku na "Princezna🖤"

Princezna🖤: Zdar holky, vyrážíme někam?

Natasha Romanoff: Jasně, kde a v kolik?

Princezna🖤: Za hoďku před Stark Tower?

Kate Moon: Ok, budu tam

Wanda Maximoff: Očekávejte mě tam

Mia Pérez: Dobře, kam půjdeme? Ať vím co si vzít na sebe

Monster [Loki FF] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat