Kapitola 17. - Láska?

1.5K 120 51
                                    

Vzbudilo mě třesení. Otevřela jsem oči a stál tam Loki.

,,Vstávej vílo, je oběd." uculil se. Má strašně krásný úsměv. Sakra nad čím to přemýšlím, jsme spojení, může mě slyšet.

S nechutí jsem vstala a máchnutím ruky na sobě vyčarovala civilní oblečení. Ještě jsem se protáhla, přičemž ve mě párkrát zapraskalo. S Lokim jsme se tomu jen zasmali a šli do obýváku.

,, Dobré ráno všichni!" zavýskla jsem.

,, Dobré ospalče!" ozval se Clint.

,,Jaké ráno? Poledne! K obědu bude pizza!" No to neke!

,,Nat, že si že mě děláš srandu? Já pizzu neměla už kurňa dlouho! Mňam! Kdy tu bude?"

,,Za půl hoďky."

,,Tak já se půjdu zkulturnit. Zatím čus!"

Mířila jsem k sobě do pokoje, když jsem za sebou uslyšela někoho běžet. Otočila jsem se a v tu chvíli mě Kate doběhla.

,,Ahoj, potřebuju se tě na něco zeptat. Je mi to trapné, ale...víš...já...já neumím létat. Přeměnila jsem se teprve nedávno a ostatní mi vyprávěli, jak jsi uletěla z helicarieru a tak bych tě chtěla poprosit. Naučila bys mě prosííím létat?"

,,Jasně že jo, jsi moje sestřička." s tím jsem ji obejmula. Až teď jsem si uvědomila, že je o půl hlavy menší než já.

,,Děkuju." řekla a odtáhla se.

,,V jednu na střeše." usmála jsem se a vydala se vstříc té krásné, úžasné koupeli.

Bylo 13:21 a my s Kate trénovaly let.

Stály jsme na kraji střechy a měly roztažená křídla.

,,Tak a teď je takhle natoč." řekla jsem Kate a natočila křídla. Díky větru jsem se vznesla asi půl metru nad zem.

Kate se pokusila taky a podařilo se jí to. Vznesla se vedle mě a radostí zaječela.

,,Chceš to zkusit mimo střechu?" zeptala jsem se jí.

,,No nevím, je to dost vysoko."

,,Já se naučila létat, když jsem padala z helicarieru. Horší to být nemůže."

,,No dobře."

,,Skokem nebo pomalu sletět?"

,,Radši pomalu a až to budu líp umět tak zkusím ten skok."

,,Dobře, jak chceš, vyrovnej se takhle a párkrát silně máchni křídly, tím se ocitneš kousek od kraje." řekla jsem jí a ukázala. Předvedla to po mě perfektně.

,,To by asi stačilo, můžu zpátky?"

,,Jo, natoč křídla takhle a to tě zatlačí dozadu, když už tak tě chytám."

,,Dobře." natočila křídla trochu moc a odhodilo jí to na mě. Chytla jsem jí ale skončila jsem jak široká, tak dlouhá rozvalená na střeše.

,,No to je super polštářek, viď Kate?" ozval se od prosklených dveří Stark.

,,V klidu, ty když jsi se učil létat, tak jsi se rozmázl na zdi, a ještě k tomu hlavou dolů!" okrikla jsem ho.

,,Jak jsi to zjistila?!"

,,Ale, jen jsem poprosila JARVISe, aby mi ukázal záběry z pokusů o let. Mimochodem to první přistání bylo super!"

Kate se už nemohla udržet a vybouchla smíchy a já hned po ní. Tony se na mě uraženě podíval.

O chvíli později jsme seděli v obýváku a s Kate jsme povídaly ostatním, jak šel první let.

,,...no a pak jsme se rozmázly na střeše."

Všichni jsme se společně zasmáli a zbytek dne si povídali naše nejtrapnější zážitky.

S Kate a Thálii už jsme si šly lehnout. Dnešek byl náročný a zítřek bude možná ještě víc.

Ráno jsem se vzbudila v 4:13 a už jsem nemohla usnout. Kate ještě spala a tak jsem se zkulturnila a šla na střechu.

Sedla jsem si na okraj a spustila nohy dolů. Po chvíli jsem za sebou uslyšela kroky a známý hlas.

,,Dobré ráno, taky nemůžeš spát?" pozdravil mě a sedl si vedle mě. Měl na sobě kupodivu lidské oblečení. Zelené triko s krátkým rukávem a černé kalhoty. Dlouhé havraní vlasy mu spadaly přez ramena a na obličej.

,,Ne, přemýšlela jsem nad tím a dospěla jsem k názoru, že se hodně nudím." Jen se tomu zasmál. Má dokonalý smích. On je vlastně dokonalost sama.

Když se dosmál podíval se na mě a pak zpět na New York, za kterým pomalu vycházelo Slunce. Pořád se usmíval. Nemohla jsem z něj spustit pohled.

Seděli jsme tam a povídali si o všem možném. Svěřil se mi i s tím, kolikrát se pokusil Thora zrnit nebo přímo zabít.

Už jsem se zvedla, že půjdu udělat snídani ale chytil mě za loket a otočil tak rychle, že jsem to ani nepostřehla. V tu chvíli jsem si i uvědomila, že se s Lokim líbáme. Zavřela jsem oči a začala spolupracovat. Křídla jsem z šoku měla pořád svěšené, že mi visely.

Když jsme se odtáhli opřeli jsme se o čela. Muselo to vypadat komicky protože se Loki musel hoooooodně krčit. No co...mám jen 160 cm pokud se nepočítají rohy a on asi tak 2 metry.

,,Už dlouho jsem ti chtěl říct, že tě miluju." zašeptal a koukal se mi do očí.

,,Já tebe taky." zašeptala jsem nazpátek. Najednou se kolem něj objevila záře vypadající jako ta, kterou si měnil oblečení tehdy ve Stuttgartu.

Loki měl na tváři vyjevený výraz. A já stopro taky.

Když záře přestala měl na sobě své asgardské oblečení. Podíval se na mě a usmál se od ucha k uchu. Byl roztomilý. Úsměv jsem mu oplatila.

,,Jen pro zjištěnou, to ti Odin vrátil magii?" zeptala jsem se.

,,Zkus hádat, možná to uhodneš."

,,Beru to jako jo."

,,Správně" řekl a opět mě políbil.

Ruku v ruce jsme se vrátili do kuchyně. Když jsme procházeli obývákem, uviděla jsem nějakého kluka, typuju tak ani ne 20 let, který si zapáleně povídal s Kate.

Došli jsme do kuchyně a já se rozhodla, že udělám palačinky.

Vzala jsem suroviny a potřeby na udělání palačinek. Loki mě při tom bedlivě pozoroval.

Time skip

Měly jsme další hodinu létání s Kate. Už se odvážila přibližně 10 metrů od Stark Tower. Ještě musíme odstranit strach z výšek a pak, jestli by chtěla, by mohla dostat prvotřídní výcvik a stát se agentem SHIELDu, později možná i Avengerem.

Létala krásně, už umělá krásně stoupat i klesat, přistávání jí už taky šlo. Až se přestane bát tak vyzkoušíme ten skok. Už se těším.

Za dopoledne jsem zjistila, že kluk, kterého jsem viděla není kluk, ale dospělý 22letý kamarád Kate. Včera dojel a prý je jeden z Avengers.

Monster [Loki FF] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat