Kapitola 29. - Mamka a hezky prožitý večer

888 77 48
                                    

Dav jásal, všichni byli šťastní. Nedovolá jsem se jim.

V tom jsem daleko v davu uviděla ženu celou v bílém, i křídla a rohy měla bílé. Jen její vlasy byly hnědé. Zamávala jsem jí. Zamávání mi opětovala. Pokynula jsem hlavou, ať jde za mnou stanou. Kývla nazpět. Ještě jsem představila Lokiho a Thora a nechala lid slavit.

Odešla jsem bokem a čekala na tu ženu. Zaujala mě, byla mi neskutečně povědomá. Jako by jsme se už někdy potkaly. Během čtvrt minuty došla.

,,Kdo jsi? Jsi mi neskutečně povědomá."

,,Říká ti něco jméno Merida Dragon?" řekla a její oči se smály.

,,Mami! To jsi vážně ty?! Já myslela, že jsi navždy mrtvá a... a že tě nikdy nepoznám osobně." Byla jsem štěstím bez sebe.
,, Pojď, představím tě sestřičce." řekla jsem a táhla jí za ruku do davu. Lidé nám ochotně dělali cestičku.

Kate jsem našla tancovat s tou holčičkou, co mi dala květinu, kterou jsem doteď měla ve vlasech. Matku jsem nechala za sebou a došla k nim.

,, Ahojky, můžu si půjčit sestřičku? Jen na chvilku." zeptala jsem se malé Milen.

,,Jistě paní."

,,Pro tebe jen Chloé nebo Luonnatar."

Chytla jsem aktuálně nic nechápající Kate za ruku a rychle táhla k matce. Ta se jenom tlemila.

,,Tákže milá Kate, víš, kdo je tohle?" řekla jsem a ukázala na matku.

,,Ehm... Ne?" odpověděla mi nervózně.

,,Tohle, je, milá Kate, naše matka Merida Dragon. Mami, tvoje druhá dcera Katherine Samantha Moon alá Kate Dragon." představila jsem je.

,,Ahoj mami." usmála se Kate.

,,Ahoj dítě." objala ji matka. Kate hrály jiskřičky štěstí v očích. Radost z ní jen sršela.

,,Můžu prosit?" ozval se za mnou sametový hlas Lokiho. Lekla jsem se a tak jsem se bleskurychle otočila.

,,Loki, ty mě pořád tak lekáš."

,,Ale baví mě to. Smím tedy?"

,,Ale jasně. Pamatuješ si kroky?"

,,Jak bych mohl zapomenout něco takového?"

,,To je dobře, tak let's go!" Ano, já vím co si určitě říkáte. ,Bože, ta se chová jak debil.' . Možná to bude tím, že JSEM debil. Áno ano, krutá realita.

Došli jsme doprostřed parketu (náměstí). Spustila se hudba přímo dělaná na bachatu.

Tančili jsme jako jeden. Muselo to být úžasné. Všichni nás sledovali.

Hudba dohrála a já se zastavila před Lokim. Usmíval se tím jeho dokonalým, nefalšovaným úsměvem. Já mu úsměv opětovala.

V tu chvíli se stalo něco, co jsem nečekala. Loki mě chytil za pas a políbil. Ruce jsem mu dala za krk. Spustil se obrovský potlesk.

Už se stmívalo a Thor byl nalitej jak snad ještě nikdy. Kde se tu vzal alkohol! No nic, řešit to nebudu.

Koukla jsem se na noční oblohu a napadla mě skvělá věc. Vzlétla jsem a zamířila do mraků. Ty jsem odstranila a na obloze tedy byl jen měsíc a miliardy hvězd. Ta nejjasnější byla Asgard. To jsem poznala díky tomu, že se blyštilo zlato a tím okolo světa vytvářel široký zlatý obal. Použila jsem kouzlo a vytvořila mou oblíbenou polární záři. Pak jsem zase slétla dolů.

Zbytek večera jsem tančila na pomalou hudbu s různými lidmi. Nejvíce teda s žárlícím Lokim. Byl roztomilý.

Zrovna jsem popíjela u jednoho stolku, když za mnou došla Kate.

,,Půjdeme? Už jsem utahaná." zeptala se mě. Šlo vidět, že je vyčerpaná.

,,Chceš?" Jen přikývla na souhlas.
,,Tak já seženu Thora a ty Lokiho a půjdeme, dobře?" S tím jsem se rozešla hledat našeho opilečka. Musela jsem ho nést ve vzduchu kouzlem, protože zkuste si táhnout takového nalitého hromotluka, kterej váží tak typuju 130 kilo + ještě kladivo.

Když jsme se všichni sešli, oznámila jsem lidu, že už půjdeme, ale mezitím co tu nebudu, se tu o chod světa bude starat matka. Rozloučila jsem se a odešli jsme.

Prošli jsme portálem do Asgardu a já nás přemístila do stájí. Koně si hned zašli do svých boxů a já s Kate jsme je odsedlaly mezitím co chudák Loki táhl nalitého Thora do jeho pokoje.

,,Jestli chceš, tak můžeš spát dneska u mě." nabídla jsem Kate, když jsem odsedlávala Sleipnira.

,,Vážně? Díky moc." usmála se na mě z vedlejšího boxu od Star.

,,Jasně, jsi přece moje sestřička." usmála jsem se nazpět.

Večer jsme už zalehaly do postele vysprchované a ve vycarovaném pižamu, protože hádejte kdo si ho zapomněl zabalit!

,,Dobrou noc, sestři." uslyšela jsem Kate.

,,Dobrou noc, Kate." popřála jsem jí a propadla se do světa snů.

Ráno

Ráno jsem se probudila na zemi zamotaná v dece.

,,Zavolej mi." řekla jsem a ze země se zvedla. Musela jsem se protáhnout, protože jsem po té úžasné noci na zemi byla rozlámaná.

Zívla jsem si zrovna když z koupelny vycházela Kate.

,, Dobré ráno, já jsi se vyspala na zemi?"

,,No přímo dokonale, už jsme se domluvily, že mi zavolá." odpověděla jsem. Kate se na mě chvíli dívala jako na debila (což jsem), ale pak propukla ve strašný záchvat smíchu. Já se k ní po chvíli přidala.

Na snídani jsme šly obě zkulturněné a převlečené. Já měla své oblíbené černé šaty, zatímco Kate měla růžové. Dokonce se nám povedlo i urovnat si peří na křídlech.

Vypadaly jsme přímo úžasně.

,,Kate, budeme snídat s královskou rodinou. Lokiho znáš, Thora taky. Ale bude tam ještě král a královna.
Král je muž se zlatou páskou přez oko a plnovousem. Možná bude nevrlý, ale z toho si nic nedělej.
Královna je Frigga. Vypadá mile a mateřsky. Té můžeš věřit až za hrob. Je jako máma všech.
Budou tam možná i Thorovi přátelé Sif, která mívá poznámky, Fandral, to je blondýn, Volstag a Hogun. Sif je drsná, tak ji hlavně nenaštvi, okej? Můžeme jít?"

,,Jo." řekla jen a dveře se před námi otevřely.

,, Dobré ráno." pozdravila jsem všechny s Kate v patách.

,,Dobré ráno, kohopak to vedeš?" zeptala se Frigga, jako vždy se zářivým úsměvem.

,,Friggo, Odine, toto je má sestra Kate. Doufám že nevadí, že tu přestala, protože jsme se vrátili až v noci." omluvila jsem se.

,,Ale nevadí, Kate, sedni si k nám." vybídla jí Frigga. Sif a trojka jí propalovali pohledem, teda, hlavně ta Sif.

,,Děkuji, paní." řekla Kate a sedla si vedle mě.

,,A znáte se od malička? Protože když tu byla Chloé naposledy, tak o žádné sestře nemluvila." promluvila Frigga. A tak se, dámy a pánové, rozjela dloooooooooouhá debata na téma Jak jsem poznala svou sestru.



1030 slov

Monster [Loki FF] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat