,,Slečno Johnsonová, prosím uklidněte se."
,,Jak se mam kurva uklidnit?! 3 měsíce! 3 měsíce jsem byla mimo!" zařvala jsem na Furyho. Cítila jsem led, jak se mi obmotavá po rukou a jak mi kůže modrá. Na stropě se začaly tvořit krápníky. Po chvilce jsem se jakž takž uklidnila
,,Omlouvám se za ten výbuch. Ale vemte si to, být 3 měsíce mimo, nevědět, co jste provedli a ještě se doslechnout, že jste byli u nějaké Hydry." vydechla jsem.,,Já to chápu, ale teď budete muset být zavřená v této cele, později se nedohodneme, co s vámi." Jen jsem kývla.
,,Loki? Loki, jsi v pořádku? Haló, slyšíš mě? Neignoruj mě!" volala jsem pomocí telepatie Lokiho. Neodpovídal, asi byl pořád mimo. Řekla jsem si, že vyzkouším Wandu.
,,Wando? Wandi, jsi tam? Prosím, odpověz."Pohled Wandy
V hlavě se mi ozval hlas. Lekla jsem se tak, že jsem spadla ze židle.
,,Wando? Wandi, jsi tam? Prosím, odpověz." řekl hlas Chloé. Nevím, jak dostala odvahu se mnou mluvit, když nás zradila, zaútočila na nás a její přítel mi málem zabil bratra.
,,Co chceš a jak se považuješ se mnou ještě mluvit?!" zařvala jsem na ni telepaticky.
,,Jsem tak ráda, že jsi se ozvala. Co se stalo?"
,,Víš to moc dobře, nedělej blbý neviňátko!"
,,Ale já to vážně nevím! Prosím, ať už jsem udělala cokoli, odpustíš mi? Prosiiiiiiiiiim!"
,,Slečno Maximoffová, co se děje?" vyrušil mě z otravné komunikace s Chloé ředitel Fury. Tak kde se tu ten vzal?
,,Jen chce slečna Johnsonová přesně vědět, co se stalo. Ani nevíte, jaký vztek v sobě dusím." odpověděla jsem mu s nasraným výrazem. Mě brášku jen tak někdo zabíjet nebude!
,,Neřešíte jí, teď je to zločinec a ne hrdina." To jsem od Furyho upřímně nečekala.
Pohled Lokiho
Probudil jsem se s bolestí hlavy, musel jsem zaskučet. Pomalu jsem si sedl. Až teď jsem si všiml, že jsem svázaný. Chtěl jsem si přičarovat skleničku s vodou, ale místo toho jsem dostal šok.
,,Jauu" zaskučel jsem znova a radši si lehnul. Bolelo mě všechno.
Jestli se ptáte, proč neřeším že jsem v cele? Důvod je jasný, určitě jsem vyvedl zas nějakou hovadinu jako znova udělat pokus ovládnout Midgard.
Cítil jsem se, jako poté, co jsem se s Thorem poprvé a naposled opil. Dám vám radu - NIKDY NEPIJTE S THOREM ASGARDSKOU WISKY, SLIVOVICI NABO CO TO SAKRA BYLO. Upřímně měl jsem chuť umřít.
Připomíná mi to, jak jsem jednou omylem naštval Bruce a ten se mnou pak roztřískal podlahu v obýváku ve Stark Tower.
Pohled Tonyho
,,Vězeň číslo 2 se pokusil kouzlit, dostal šok. Takže je vzhuru, můžete jít vyslýchat." oznámila Hillová a všichni Avengers se zvedli a šli jsme za sklo výslechové místnosti.
Po chvíli přivedli Chloé. Posadili jí a připoutali nohy k zemi. Později dovedli i Laufeysona.
Pohled Chloé
Došli si pro mě do cely. Snažila jsem se vzpírat ale nebylo to efektivní.
Dotáhli mě do nějaké místnosti. Výslechové místnosti. Po chvíli se otevřely dveře a v nich stali agenti s Lokim. Chtěla jsem se rozběhnout a Lokiho obejmout, ale připoutání k zemi mi to nedovolilo. Rozplácla jsem se na zemi jak palačinka. Ale hned jsem zase vstala a čekala, až Loki dojde ke mě. Byl celý dodraný, ale to mi v tu chvíli bylo jedno.
Hned jsem ho objímala jak jen mi to kožená pouta dovolila. Objetí mi hned oplatil. Sedli jsme si vedle sebe a já se natiskla na Lokiho.
,,Jsem ráda že tě vidím." zase ptala jsem mu.
,,Já taky." odpověděl s úsměvem a spojil naše rty v jedny.
,,Tak dost romantiky, Maximoffová, pojďte prosím sem a kontrolujte, jestli nelžou." promluvil černý pirát(!!!Nejsem rasistka!!!). Do místnosti vešla Wanda s kamenným výrazem.
,,Kde jste byli?"
(první Loki, druhá Chloé)
,,Nevím." ,, Nemám šajna",,Jak jste se tam dostali?"
(první Chloé, druhý Loki)
,,Přišli jsme k nám domů a hledali otce. Byl spoutaný v koupelně, ale jak se později ukázalo, pracuje pro Hydru. Uspali nás a převezli na základnu, kde mě mučili, nevím jak Lokiho. Pak temno a nakonec cela, dál už to znáte." ,,Mám to stejně.",,Pamatujete si mimo mučení něco?"
,,Před temnem mi vždycky říkali nějakých deset ruských slov, začala jsem tomu říkat, že melou ruský sračky." Loki jen přikývnul.
Následovalo ještě pár dalších otázek. Když nás měli odvézt do cel, nechtěla jsem se Lokiho pustit. Cha, rozené klíště na scéně.
,,Pane, nejdou rozdělit."
,,Tak je dejte do cely číslo 2." Fury vypadal už na prášky.
Ha, výhra! Celou cestu do cely jsem si hopkala a Loki se usmíval.
Pohled Lokiho
Bolelo to jako čert. Chtěl jsem dostat výbuchy smíchu při Chloeniném hopkání, ale pak zaútočila bolest v oblasti žeber. Asi jich mám pár zlomených. Tak jsem se alespoň usmíval jak, jak říkají Midgarďané, měsíček na hnoji.
Chloé vypadala veselá a jako temný andílek. Když se to tak vezme, tak k tomu moc nezbývalo.
Pohled 3. osoby
Dívka si hopkala uličkou vedle polomrtvého poloboha. Agenti okolo nich byli na prášky a když je od nich zachránil objekt zvaný cela, měli chuť uspořádat tu nejlepší pařbu na světě. Ale, co si budeme povídat, věděli, že na párty Tonyho Starka mít nikdy nebudou.
Pohled Thálii
Podle toho, co jsem za sklem slyšela, Chloé moc o napadení ani ničem jiném neví. Rozhodla jsem se ji navštívit. Když je odváděli, proměnila jsem se na mouchu a následovala je. Celou cestu si Chloé poskakovala jako to, co je - magor.
Zavřeli je do cely a já čekala než všichni agenti odejdou a pak jsem se proměnila do lidské podoby.
Pohled Chloé
Zavřeli nás do cely. Chvíli nic, ale pak se nám zjevila Thal. Jak ta mi chyběla.
Rozběhla jsem se ke sklu, div moje pusa ladně nenavštívila zem (v překladu: div jsem nespadla).
,,Thal, proboha, tak ráda tě vidím, nejradši bych tě objala!"
,,Já tě taky ráda vidím. Je mi líto, co se stalo."
,,V pohodě, to se časem vsákne." odpověděla jsem a položila ruku na sklo.
,,Snad máš pravdu, nezbývá než doufat, že vás pustí." řekla se smutným úsměvem a položila ruku na místo, kde jsem ji měla z druhé strany skla i já. Usmála jsem se na ní.
Ani jsme se nenadály a otevřely se dveře.
Stál/a v nich
1021 slov
ČTEŠ
Monster [Loki FF] ✓
Fanfiction16ti letá dívka jménem Chloé nezná svůj původ a má schopnosti, co ostatní nemají. Jinak je to obyčejná holka, která chodí na školu, má ráda svého otce, má nejlepší kamarádku... Ale jednou se vše zvrtne. ,,Nikdy jsem si nepomyslela, že mi jediný výl...