CHARAKTER ASK

727 45 44
                                    

Tááákže zlatíčka moje,

slíbila jsem charakter ASK, tak tady ho máte!

Kdyby jste měli ještě nějaké otázky, tak neváhejte psát a já je sem klidně přihodím 🖤

Otázky od Katherine_Zet:

Na Autorku:

1) Kolik že to má mít kapitol?

spuntika: ,,Sama nevím, stejně jako u Dračí Dívky počet kapitol zůstává záhadou."

2) Jsi spokojená s příběhem?

spuntika: ,,Si piš že jo! Je jako moje dítě! (Svým způsobem je 😂)"

3) Jaké je tvé pouto s Chloé?

spuntika: ,, Chloé je vlastně osoba, kterou bych chtěla být (jako duševně). Fyzicky by mi stačily jen ty křídla.
Jinak pokud to myslíš tak, jako že by například umřela a já brečela, tak jo, pouto s ní mám silné."

4) Kdyby jsi si měla vybrat mezi kýmkoliv mimo Lokiho, Buckyho a Petera, kdo by to byl?

spuntika: ,,To je záludná otázka. Každý má něco do sebe, ale asi bych brala Tonyho nebo Thora, ale Steve taky není špatnej."

Steve: ,,Ehm...Díky?" *zrudne až nevím kde*

Thor: *radši nereaguje a nenápadně odletí na Asgard*

Tony: ,,Právě jsi mi zvýšila ego."

spuntika: ,,A sakra." *udělá prvotřídní facepalm*

5) A poslední: Fuck, marry, kill - Arnim Zola, Baron Zemo a Red Skills

spuntika: ,,Popravdě? Neznám ani jednoho ze jmenovaných 😂😂😂"

Na Chloé:

1) Jsi spokojená se svou minulostí?

Chloé: ,,Celkem jsem, ale co si budem nalhávat, mohlo to být lepší."

2) Kdyby jsi mohla cokoliv v minulosti změnit, co by jsi udělala jako první?

Chloé: ,,No... Asi by v mé minulosti nemusel být ten šikanátor, žena, co si hrála na mou matku a pořád chlastala a muž, co mi dělal otce.
Rozhodně bych změnila ten moment, když jsem se s Lokim dozvěděla, že můj "otec" " *ukáže uvozovky* ,,je člen HYDRY a dobu, kdy jsem byla u HYDRY."

3) Víš o Thanosovi?

Chloé: ,,A to je zas kdo?"

4) Nebojíš se, že by někdo posbíral Kameny Nekonečna?

Chloé: ,,Možná budu znít zase jako nevzdělanec, ale co je to za šutry? Někde jsem o nich slyšela myslím."

5) Jak reaguješ na Lokiho porážku u boje s Chitaurama?

Chloé: ,,Jsem jedině ráda, že Loki neovladnul Midgard, jinak by nebyl takový, jaký teď je. A jinak jsem ráda, že všichni Avengers přežili. Neříkám, že mi není těch civilistů líto."

6) Jsi ráda, že máš sestru?

Chloé: ,,Jasně! Už od malička jsem chtěla brášku nebo sestřičku (víc tu sestřičku). Když jsem tehdy zjistila, že Kate je moje sestra, myslela jsem, že vybouchnu radostí. Představ si, že by se ti zčista jasna splnil největší sen tvého života. Určitě by jsi šílela štěstím, nebo se pletu?"

Monster [Loki FF] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat