Kapitola 32. - Nové pokoje

880 71 31
                                    

Zbytek času, co jsem byla na Asgardu a částečně i na Blatech, uběhl strašně rychle.

O mé ledové podobě nikdo z Asgardu  mimo Kate, Friggy, která ví snad všechno, Thora a Lokiho nikdo neví.

S Odinem jsme podepsali mírovou smlouvu, která obsahovala pomoc jednoho světa c době, kdy bude ohrožený svět druhý. Něco jako před první světovou válkou Thojspolek nebo Trojdohoda. Až na to, že my byly dva světy.

Kate se dokonce seznámila s Friggou. Vychází spolu úžasně. Byla jsem za to ráda.

Zjistila jsem, že na Blatech plyne čas stejně jako na Asgardu a na Midgardu.

Thor se tři dny hrabal t kocoviny. Nebýt bůh, asi by měl otravu alkoholem.

S Lokim jsme trávili všechen čas spolu. Byl pravý gentleman.Dokonce jsem i služebnictvo zaslechla, jak si šušká něco typu
,,Proč se tu ta víla neobjevila dřív?"
,,Je až nemožné, jak prince Lokiho ta dívka změnila."
Ale i nepříjemné a závistivé, třeba
,,Proč ta nána?"
,,Je snad královna nebo co?"
,,Její druh je dávno tuhej, proč nemůže být i ona?"
,,Princ měl být můj!"
No jo, závistivé služky, co si o sobě myslí ani bůh neví co všechno.

To, že já a Kate jsme královny světa, který je, pardon, BYL mrtvý, jsme na veřejnost ještě nepustily.

Dokonce se stal zázrak! Naše dvě party se spojily a DOKONCE SE LOKI NECHAL OBEJMOUT OD THORA!!! Když jsem to tehdy viděla, myslela jsem, že se na místě rozbrečím štěstím. Protože víme jak to bylo mezi těma dvěma. Asi ho vážně měním.

Kate tu se mnou zůstala. Navštěvovaly jsme spolu Blata, kde se lidu až neskutečně dařilo. Matka byla skvělá královna. Dokonce s námi šla na louku, kde byl portál a naučila nás ho vytvořit. Začaly jsme jí říkat Portálová louka.

Loki mě přemisťování sice učil, ale na jinou planetu to ještě neumím. A navíc se umím přemístit maximálně 10 kilometrů. Kate je na tom lépe.

Jednou, když jsem byla na misi v západní Asii, tak jsem si zapomněla zbraně. Ano, jsem blbá, já vím. Ale Kate se za mnou přemístila a dala mi je. Chtěla tam se mnou zůstat, ale já jí donutila se přemístit zpět na základnu. Co já bych si bez ní počala.

Teď mě tak napadá. Když jsem se probudila po těch 3 měsících, tak mi řekli, že s námi byl ještě jeden. Prý byl v cele. Zajímalo by mě, kdo to je a..... Vlastně všechno! Ani si nepamatuju, že bych ho viděla.

Mám to ale divné myšlení. Začlo to Asgardem, šlo přez Kate, Blata, matku, portály, mise a skočnilo u něj. U týpka, kterýho neznám, ale byl s námi u HYDRY. Který mě zajímá. Sakra hodně zajímá.

Z přemýšlení mě vytrhla Kate.
,,Můžeme jít?" zeptala se mě. S Thorem jsme se měli sejít u Bifrostu.

Podívala jsem se na ní a kývla hlavou. S taškou na zádech jsem ve vílí formě skočila z balkonu. Kate mě následovala. Během chvíle jsme ladně přistály u zlaté kopule. Loki a Thor už čekali. Teda, Loki čekal. Thor se zakecal s Heimdalem takže si nás nevšiml.

,,Ehm ehm." odkašlal jsem bi aby si nás někdo všiml.
,,Brej den Heimdale!" pozdravila jsem ho.

,,Dobrý den pane Heimdale." pozdravila, narozdíl ode mě normálně, Kate. Aspoň někdo musí být jakž takž normální. Ale já to nebudu! Varuju předem!

,,Dobrý den dámy."

,,Eeeeeej čus!"zamával nám oběma rukama Thor. Tohle odkoukal ode mě. Heh, jsem dobrá.

Loki provedl profesionálně nacvičený facepalm a pak došel ke mě a chytil mě kolem pasu. Já mu dala ruce za krk. I když s obtížemi. No jo, žirafa.
,,Ahoj lásko." promluvil a čelo si opřel o to mé. Musel se trošku skrčit.

Monster [Loki FF] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat