Zakručelo mi v břiše. Není divu. Měla jsem tolik práce s Blaty, že jsem od včerejší snídaně nejedla.
,,Hele, jdu vyčistit ledničku, zatím čau." rozloučila jsem se a odešla do kuchyně.
Pohled Lokiho
Když odešla, chvíli bylo trapný ticho, až najednou Stark vykřikl
,,Moje Nutela!!!" a rychlostí blesku odběhl za Chloé.,,Tak co teď, bratře?" zeptal jsem se opřený zády o Thorovo rameno.
,,Vážně jsi mě nazval bratrem?" zeptal se udiveně Thor. Vlastně, všichni přítomní na mě hodili pohled alá ,NO TO NENÍ MOŽNÉ' nebo se na mě koukali jako na zjevení. Asi takovou krásu ještě neviděli.
,,Něco špatně?" zeptal jsem se, když jsem od bratra poodstoupil.
Místo odpovědi mě sevřel v medvědím obětí. Začal jsem se dusit. Snažila jsem se ho odstrčit, ale houby platný. Už se mi dělaly mžitky před očima, když mě ten hromotluk pustil.
Hned jsem se doplahočil pár metrů od něj a opřel se jednou rukou o koleno a druhou na něj ukázal.
,,Ty, už .... mě .... nik ..... dy ....... ne ..... nedus." řekl jsem a přitom se s pohledem zabodlým v zemi snažil popadnout dech.
,,Omlouvám se."
,,V pohodě, jen mě prostě nedus." odpověděl jsem, když jsem už normálně dýchal. Narovnal jsem se a vydal se za ledničku uklizející Chloé.
Ještě jsem zaslechl Widow jak říká
,,To je neuvěřitelné jak ho změnila."Došel jsem do obýváku a našel tam Chloé s pizzou.
,,Héj! A svý lásce nedáš?" položil jsem jí hlavu na rameno.
,,Promiň, ale svou lásku mám v rukou." ukázala na pizzu, kde jí chyběly jen jeden dílek. Nejí moc rychle.
,,Ách jó. Ale stejně, čmajz!" řekl jsem a rychle jí vzal kousek.
,,Héj!"
,,Hóu!" odpověděl jsem jí.
,,Hej hóu! Trpaslíci jdou! A za něma jde Sněhurka a vrtí prdelkóu!" začala falešně zpívat, ale já jí radši umlčel pusou.
,,Ale pizza nepatří do ledničky."
,,Správně, patří do mrazáku. A proto jsem hledala prvně tam." uculila se jako neviňátko.
,,A jak jsi si jí ohřála tak rychle?"
,,Tony a jeho super moderní vymožená mikrovlnka." usmála se ještě víc.
,,A mě nedáš?" přisedla si vedle ní Kate.
,,Tobě vždycky." řekla a podala jí pizzu. Kate si s ,,Díkec." vzala a začala jíst.
,,Co to tu vo- PIZZA!!!" přiřítila se Thalia a vzala další kousek pizzy. A tak jsem, dámy a pánové, skončil mezi třema šílenýma holkama a výbornou sýrovou pizzou.
,,Jo a jinak ahoj!",,Už jsem se lekla, že si nás nevšimneš." zasmála se Kate.
,,Hele! Co zajít zítra do kina? Dávají Bumblebeeho." ukázala Chloé obrazovku mobilu se seznamem filmů na zítřek.
,,Bumblebeeho už jsem viděla a je super! Na konci mi i slzička ukápla." řekla Thal.
A půjdeme hezký všichni. Objednám místa, kolik nás je?" zeptala se.
Pohled Chloé
Už už jsem chtěla zarezervovat místa, ale země se otřásla. Pár věcí na stolních popadalo. A Loki taky hodil hubu. My holky jsme měly štěstí, protože jsme seděly na gauči.
ČTEŠ
Monster [Loki FF] ✓
Fanfiction16ti letá dívka jménem Chloé nezná svůj původ a má schopnosti, co ostatní nemají. Jinak je to obyčejná holka, která chodí na školu, má ráda svého otce, má nejlepší kamarádku... Ale jednou se vše zvrtne. ,,Nikdy jsem si nepomyslela, že mi jediný výl...