Kapitola 10. - Thalia

2.2K 156 20
                                    

Loki mi včera řekl, že pro mě má překvapení. Jsem zvědavá.

Před chvílí jsem se probudila. Mají tu kurňa pohodlný postele. Až se mi z ní nechce.

Dostala jsem pokoj naproti Lokiho a hned vedle Thora. Jeho chrápání jde slyšet i přez tu zeď. Ale usnula jsem takže úspěch.

Oblékla jsem se a udělala si ranní hygienu.

Teď mi dochází, že mi Loki ještě nic nevysvětlil.

Došla jsem ke dveřím, když v tom na ně někdo zaklepal. Otevřela jsem a před dveřmi stála služka. Malá roztomilá brunetka.

,,Paní, královská rodina vás již očekává u stolu." špitla.

,,Dobře, zavedeš mě tam, prosím?" usmála jsem se.

,,Bude mi ctí paní." úsměv mi oplatila.

,,Prosím, jen Chloé."

,,Omlouvám se"

,,V pohodě"

Šly jsme asi 5 minut. Došly jsme před obrovské dveře, které se otevřely.

,,Dobré ráno, moc se omlouvám za pozdní příchod." omluvila jsem se.

,,Ale v klidu drahá, přisedni si k nám." mile se usmála Frigga.

Najedli jsme se a Loki mě odvedl z jídelny. Došli jsme ke stájím a Loki řekl, ať zavřu oči. Poslechla jsem. Loki odešel a po chvíli jsem uslyšela kroky jedné osoby a koně.

,,Můžeš je otevřít."

Otevřela jsem tedy oči a uviděla něco, co jsem vážně nečekala.

Přede mnou stál Loki, v rukou měl otěže od, mě velice známého stvoření.

Thalia. Moje Thalinka. Můj čtyřnohý miláček doprovázející mě životem od 12ti let. V tu chvíli jsem se štěstím rozbrečela.

,,Loki! Děkuju!" vykřikla jsem a objala ho jak nejvíc to šlo.

,,Ale za nic."objetí mi opětoval.

Ještě v objetí jsem se na něj podívala. Musela jsem zvednout hlavu protože on má tak 2 metry a já jen 159 cm. Taky se na mě podíval. Já si stoupla na špičky a dala mu pusu na tvář. Tohle asi nečekal.

Odtáhla jsem se a šla obejmout Thálii. Ta mi téměř vrazila čumák do náruče.

,,A zjistil jsem o Thálii věc, kterou asi čekat nebudeš." Usmál se.

Já na něj hodila pohled alá jakým jazykem mluvíš.

,,Thalio, můžeš." Podíval se na Thálii, ta jen přikývla.

Po těle se jí začly "roztékat" modré žíly a ze zad ji rostla křídla. Velká, mocná, modročerná a nádherná křídla.

Já jen koukala s otevřenou pusou. Thalia si toho všimla a začla se tlemit. Loki dostal záchvat smíchu.

Po vytlemené chvilce, ve které jsem si párkrát myslela, že se Loki udusí smíchy, jsme se šli projít. Loki vyvedl i Huricana.

,,Asi bych ti mohl o pegasech něco říct, že ano."

,,Dobrý nápad, povídej."

,,Dělí se na dva druhy. Magique - magičtí a classique - obyčejní. Pegasové Magique mají schopnost měnit se na obyčejné koně a ovládat živly. Například Hurican nebo Thalia. Měla jsi ji doma nevím kolik let a nevěděla jsi, že je to Pegas. Pak Pegasové Classique. Ti se nedokáží změnit ani neovládají živly. Jsou to jen okřídlení koně. A ještě jedna věc, Pegasové Magique dokáží změnit podobu na jinou, například orel nebo drak. Budou to umět už instinktivně, nikdo je to nemusí učit. Poprvé se mohou přeměnit přesně v 5ti letech. A dobrá zpráva. Thálii bude zítra přesně 5." koukala jsem s otevřenou pusou.

,,Co tak koukáš, základní informace, Pegasy jsem nikdy moc nestudoval."

Taková kratší kapitola, snad nevadí.

Monster [Loki FF] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat