Kapitola 20 - Útok na Avengers

1.1K 88 35
                                    

O 3 měsíce později

Pohled 3. osoby

Dívka s černými vlasy stála mezi dvěma muži - brunetem a černovláskem, kterého milovala.

Na sobě nesla černou uniformu téměř stejnou, jaká je ta od SHIELDu. Jediný rozdíl byl, že na rameni měla znak Hydry - chobotnici.
Za pasem se jí leskla dýka, za páskem měla zásobník a pistole a v jedné ruce se jí leskl meč z vibrania - nejtvrdšího kovu na světě, jen rukojeť byla kožená, aby se dívka zbytečně neporanila. Okolo druhé se jí vlnila černá magie.

Černovlásek měl podobnou uniformu, ale v mužském podání. Okolo prstů se mu vlnila zelená magie. U pasu měl dvě dýky, jeho oblíbené.

Brunet měl uniformu stejnou jako měl černovlásek. U pasu měl pistole. Na obličeji měl šátek zakrývající polovinu obličeje.

Všichni stáli v řadě vedle sebe. V obličeji měli prázdný pohled. Neměli vlastní vůli a čekali na rozkazy. Nevěděli kde jsou, kdo jsou a co dělají.

,,Jste naší nejlepší agenti, tak vám dáme úkol, který jsme si šetřili pro ty nejlepší. Úkol je prostý. Máte za úkol zničit Avengers, jakkoliv. Teď jděte." dala jin Rachel instrukce a parta tvořící dívku a dva muže se vydala k ukradenému quinjetu.

Pohled Kate

Už jsou to 3 měsíce a Chloé pořád nikde. Před měsícem Tony lokalizoval NYAH na jedné základně SHIELDu.

Když jsme se tam dostali, všichni byli mrtví. Byli tam nejméně 3 lidé. Na zdi bylo krví jednoho z agentů napsáno VRÁTÍME SE PRO VÁS AVENGERS. Bylo to tam jako v hororu. I všechny data a záznamy SHIELDu byly pryč.

Koukala jsem se z velkého okna v mém pokoji a sledovala oblohu. Včera večer jsem zase brečela. Sice se s Chloé známe jen krátce, ale už teď mi chybí.

Na obloze se objevila prvně tečka, říkala jsem si, že to bude letadlo, jenže se to později ukázalo jako quinjet SHIELDu.

Pohled 3. osoby

Malá černovláska vyskočila potichu z quinjetu. Brunet a černovlásek jí následovali. Dívce se na zádech objevily křídla a na hlavě rohy.

,,NYAH, aktivuj kompletní brnění." poručila své umělé inteligenci. Po těle se jí vytvořilo brnění ze slitiny titanu a vibrania. Bylo speciálně upraveno Anthonym Edwardem Starkem tak, aby dívku nepálilo.

Dívka a černovlásek se znaviditelnili a navigovali bruneta, kudy má jít, protože oni to tam znali a nezapomněli.

Šli tiše, ani kamery je nezaznamenaly - každou zničili. Každý, kdo jim zkřížil vestu byl na místě mrtvý. Ale udělali chybu - nemysleli na skryté kamery. Taková chyba pro nic za nic.

Pohled Tonyho

,,Pane, moje kamery zaznamenaly cizí pohyb v budově." ohlásil mi JERVIS a ukázal záznamy kamer.

,,Řekni všem, ať se připraví a svolej je do obýváku, do baráku mi nikoho cizího lézt nenechám."

,,Jistě pane, za pět minut tam budou."

Vydal jsem se do obýváku, kde už všichni seděli nebo stáli.

Za dobu, co Chloé zmizela jsme Miu, Thálii a Kate přijali do týmu. Kate začala trávit hodně času s Peterem (ship jméno je Pete, nebo si vymyslete vlastní). Mia se zase dala dohromady se Stevem (Stia) a Nat s Brucem se taky posunuli ve vztahu. Už bylo načase. Já se dal dohromady s Pepper. Ostatní nás shipujou jako Peny (zní to divně, já vím).

,,Někdo cizí se nám sem jaksi vloupal. Je to někdo z Hydry. Měl jejich uniformu. Pozor, je ozbrojený." dořekl jsem a přivolal si oblek. Je to divný pocit chodit po vlastním domě v obleku. A ještě k tomu hledat nějakého zločince z Hydry.

Vydali jsme se po skupinkách jiným směrem.

Kate, Peter, Mia a Steve. Wanda, Pietro, Thalia a já. Thor, Clint, Nat a Bruce.

Po asi 10 minutách hledání jsme Hydranta našli. Hned zaútočil. Čtyři Avengers vs jeden Hydrant. Máš to prohraný kámo.

Najednou se Wanda sesunula v bezvědomí k zemi a u Pietra se objevil mě známý černovlásek, který chtěl ovládnout New York. V ruce se mu objevila dýka, která byla během vteřiny v Pietrově břiše. Pietro se taky skácel k zemi, až na to, že on byl při vědomí a bolestně se kroutil.

,,JERVE, kontaktuj ostatní a dej jim naší přesnou polohu."

,,Chloé, objev se, prosím." křikla Thal. Uviděl jsem za ní černou magii a ona se sklonila. Vystřelil jsem. Zásah. Chloé narazila do zdi a omdlela. Brunet se mi snažil prostřelit oblek, ale jaksi mu to nešlo. Skončil v bezvědomí. Možná i nějaká ta zlomenina.

Pohled Thalii

Z rohu vyběhla skupinka 3. - Thor, Bruce, Nat a Clint. Bruce se hned snažil ošetřit Pietra.

Vytáhla jsem dýky a spolu s Nat jsme začali bojovat s Lokim, Thor se k nám po chvíli přidal. Tony odnesl Chloé a Wandu, Clint toho bruneta a Bruce Pietra.

Když jsme Lokiho porazili, spoutali jsme ji a odvedli do cely. Štěstí, že jich tu Tony má od SHIELDU asi čtyři.

Pohled 3. osoby

Černovlasá víla byla dána do cely. Ruce a nohy měla spoutané a na ruce antischopnostní náramek. Stejně dopadl i černovlasý polobůh. Byl po boji se dvěma skvělé vycvičenými ženami domlácený, jako kdyby s ním Thor a Hulk hráli pingpong na vibraniu vytvarovaném do ostnů. Brunet skončil ve třetí cele. Skončil jako černovláska, jen náramek neměl.

Pohled Chloé

Probrala jsem se v cele. Počkat! V cele?! Co tu sakra dělám?! A proč mám na sobě uniformu s hlavonožcem?!

Poslední, co si pamatuju je, že jsem byla připoutaná na křesle a nějaký týpek říkal nějaké ruské sračky. Nerozuměla jsem mu ani slovo. Ale bylo jich 10. To vím jistě.

Té uniformy jsem se lekla tak, že jsem spadla z postele. Sedla jsem si a všimla si, za mám svázané ruce a nohy. S obtížemi jsem si stoupla a proměnila si rameno, na které jsem spadla. Jsem to ale šikulka.

Vyhledala jsem kameru. Pravý roh u stropu ode dveří. Jsem dobrá.

,,Může jít někdo sem a vysvětlit mi, co tu sakra dělám? Prosím."

Během pár minut u celý stal sám velký černoch.

,,Fury, co se stalo? Proč mám pouta a co dělám v cele?"

,,Spolu s panem Laufeysonem a Bernesem jste jménem Hydry napadli Stark Tower a pokusili se zničit Avengers. Kde jste vlastně ty tři měsíce byla?"

,,Já nevím, nevím nic, nevím kde jsem teď, nevím, kde jsem byla, nevím jaké věci jsem dělala, nevím co se mnou ani s Lokim bude! Nevím nic!" zaječela jsem na něj.

Monster [Loki FF] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat