Stála jsem s Thorem a Kate před Stark Tower a přemýšlela, jak asi budou reagovat.
,,Jsi si jistá, že mě přijmou? Co když ne? Co budu dělat?" začínala pomalu, ale jistě vyšilovat Kate.
,,Neboj, Thor je jeden z nich, já jsem jejich kamarádka, i když jsem málem zabila jednu ze členů, a ty jsi určitě moje sestra, takže se neboj a uvolni se." Poradila jsem jí.
Vstoupili jsme do Stark Tower a vlezli do výtahu.
,,JARVISI, prosím, zavez nás do patra k Tonymu." Poprosila jsem ho. Mám JARVISe ráda, i když je to umělá inteligence.
,,Jistě slečno Chloé." Jakmile to JARVIS řekl, Kate se lekla. Musela jsem se pousmát.
,,Klídek Kate, to je JARVIS, umělá inteligence navržena Tonym Starkem a můj moc dobrý kamarád. Je po celé Stark Tower a ovládá většinu věcí. Bát se ho nemusíš, ale ohrožovat Tonyho ti radím nedělat. Ovládá i jeho obleky, ale jinak je moc milý."
,,Jsem rád že mé po považujete za přítele, slečno." ozval se hlas a přišlo cinknutí.
Otevřely se dveře. Kate se zhluboka nadechla a vydechla a vyšli jsme z výtahu.
,,Hej Tony, hádej kdo je tu!?" začala jsem do prostoru.
,,Á moje oblíbená obludka..." vyšel zpoza rohu, ale jakmile uviděl Kate, otevřel pusu tak, že jsem se bála, aby mu tam nevletěla moucha.
,,Tony, tohle je asi moje sestra Kate, Kate, tohle je Anthony Edvard Stark." Tony k ní došel a nabídl jí ruku k potřesení. Kate ji opatrně přijala.
,,Chloé, zítra dojedou ostatní. Jak jsi se vypařila, tak jsem je rozpustil. Čekat by byla nuda a navíc je večer. Promiň Kate, ale nevěděl jsem že přiletíš i ty a tak jsem nechystal pokoje."
,,To je v pohodě, bude spát u mě, já se vyspím i na zemi."
,,Jsi si jistá? Já se na zemi vyspím taky."
,,Ne, v pohodě, jen Tonymu ukradnu madračku, viď Tony!" andělsky jsem se na něj usmála a zmizela do svého pokoje.
Našla jsem tam Thálii jak spala v podobě malého vlčka tak, jak je zvyklá - zahrabaná pod peřinou tak, že jde videt jen hrbolek pod peřinou. Byla strašně roztomilá a tak jsem šla radši z pokoje pryč.
Došla jsem do kuchyně a viděla Kate, jak dělá palačinky. No mňam! Ty jsem neměla dlouho! Naposledy dneska ráno.
,,No neke! Palačinky!" vykřikla jsem, až se Kate lekla tak, že jedna palačinka skončila na bílém stropě.
Otočila se na mě s pobaveným úsměvem. Chvilku jsme se na sebe dívaly, až jsem dostala výbuch smíchu a Kate hned po mě.
,,Co se to tu...no ty vole! KDO. TO. JE?" vyjekl jak holka Clint.
,,Jé! Zdar Clinte, ráda tě zase vidím, ale tu vysokou frekvenci jsi si mohl odpustit."
,,Ahoj Chloé, ptám se znova. KDO TO JE?"
,,To je prosím moje sestřička Kate, Kate, tohle je Clint, a ta palačinka tam pořád je?" podívala jsem se ke stropu, na kterém pořát visela palačinka. Kate se tam podívala taky a pak obrátila svůj pohled na mě. Já se na ní taky koukala a dostaly jsme záchvat smíchu nanovo.
,,V obýváku už jsou všichni. A myslím, že je načase jim Kate představit." s tím se Clint otočil a odešel k už jmenované místnosti.
,,Kate, teď je čas se uvolnit. Když se tě budou ptát na otázky, tak jim v klidu odpověz a kdyby přišel velkej pirát Fury a chtěl tě odvléct, tak se nemáš čeho bát, jasný? Já tě ochráním. Jsi přece moje sestřička." řekla jsem jí s úsměvem na konci. Jen kývla na souhlas.
,,Připravená?"
,,Nikdy, ale chci to mít za sebou." pousmála se.
Tak jsme vyšly do obýváku. Všichni si tam povídali.
,,Hej!" křikla jsem, ale nic.
,,Hej bando!" křikla jsem ještě jednou, tentokrát víc nahlas. Ale zase nic.
,,Kurva můžete být už laskavě zticha?!" začala jsem na ně jak nejvíc to šlo. A kupodivu to bylo vysoce efektivní. Všechny pohledy padly na mě.
,,Chci vám představit Katherine Samanthu Moon, mojí sestru. Ovládá oheň a našli jsme jí s Thorem na Asgardu. Je z Brooklynu. Je hodná ale radši bych jí neděsila." No jo, rada do života.
,,Ehm...ahoj?" zamávala jim opatrně.
Najednou kolem nás prosvištěla stříbrná šmouha. Pietro je tady!
,,Pietro Maximoff, k vašim službám madam." představil se s elegantní úklonou.
,,To stačí Pietro. Takže Kate, tohle je Natasha Romanoff alá Blach Window..." ukázala jsem na ni.
,,Ahojky" pozdravila Nat.
,,Clinton Barton alá Hawkay, Steve Rogers alá Kapitan Amerika, ..." a takhle jsem je představila všechny.
Začali ji pokládat otázky typu ,Kolik ti je? Jak jsi přišla k těm křídlům a rohům? Jak jsi se ocitla na Asgardu?' atd.
Time skip
Byl večer a my už usínaly.
Nakonec jsme se dohodly, že když mám manželskou postel, tak že se na ní vyspime všechny tři. Thalia v podobě malého vlčka samozřejmě.
Už se mi zavíraly oči, když jsem uslyšela Kate jak řekla
,,Děkuju" a pak už jsem se propadla do říše snů.,,Ahoj Chloé, ráda tě zase vidím." usmála se na mě matka. Za dobu, co se mi zjevila poprvé jsme se hodně sblížily. Mám ji ráda.
,,Já tebe taky, povíš mi něco? Třeba o sobě, Blatech, povídej o čemkoli, prosím. Ráda bych se toho dozvěděla tolik!" rozhodla jsem štěstím ruce.
,,Povím ti, jak vyvolat svého ducha, chceš?"
,,Jasně! Jak to probíhá? A jaký je můj duch?"
,,Mach mnoho otázek dítě. Ukážu ti rituál. Každý vládce, nebo spíše vládkyně, má svého ducha. Já měla páva, o tom už jsi určitě četla. Ale ty jsi výjimečná, z tebe a tvé sestry cítím obrovskou sílu."
Už jsme nestály v nekonečném bílu ale stály jsme uprostřed kruhové arény. Uprostřed byl rudě nabarvený kruh.
Otevřely se jedny dveře a vešla malá brunetka v bílé, řekla bych, tóze (to co nosili staří Řekové).
,,Můj rituál, při kterém jsem poprvé vyvolala svého ducha." šeptla matka.
Dívka si stoupla doprostřed kruhu a okolo ní se zjevili tři duchové. Tygr, drak a laň. Zajímavá kombinace.
Všichni se podívali na dívku a začali jim bíle zářit oči. V kruhu se vytvořila rudá mlha a dívku pohltila. Najednou jsem uslyšela strašný křik patřící dívce. Z mlhy vyletěl paprsek mířící do nebe a z paprsku se začal tvořit gigantický páv, který se smenšolal až nabral výšku normálního páva. Mlha se rozplynula a já uviděla dívku klečící v prachu arény. Duchové se rozplynuli a páv přistál po dívčině boku.
Až teď jsem si všimla, že brunetka má už bílé vlasy a na sobě bílé šaty na zem se stejnobarevným pláštěm. Hnědá křídla a rohy se jí změnily na bílé.
,,Waw." vypadlo že mě. Matka se jen uchechtla.
ČTEŠ
Monster [Loki FF] ✓
Fanfiction16ti letá dívka jménem Chloé nezná svůj původ a má schopnosti, co ostatní nemají. Jinak je to obyčejná holka, která chodí na školu, má ráda svého otce, má nejlepší kamarádku... Ale jednou se vše zvrtne. ,,Nikdy jsem si nepomyslela, že mi jediný výl...