Ráno jsem se vzbudila v tom samém, bílém pokoji. Slyšela jsem jen pípání přístrojů a chrápání. Počkat! Chrápání?
Rozhledna jsem se. Na vedlejší posteli si v klidu spal Thor. A chrápal jak nevím co.
Sedla jsem si, ale zapomněla jsem na drátky připojené k náplastem? Samolepkám? Nevím co to bylo. Ale drátky jsem radši moc nebatahovala a radši si zase lehla. Opět jsem padla do říše snů.
Když jsem se vzbudila, Thor už tu nebyl.
,, JERVISi? Slyšíš mě?" Zeptala jsem se doufajíc že jo.
,,Jistě slečno Chloé, pan Stark říkal, že kdyby jste cokoli potřebovala, mám být dostupný. A co by jste si přála?" zeptal se Starkův nehmatatelný přítel.
,,Stačí jen Chloé, kolik je prosím tebe hodin?"
,,Půl desáté slečno."
,,Prosím, jen Chloé."
,,Jistě, omlouvam se Chloe. Slečna Mia vám vzkazuje, cituji ,Chloé laskavě už zvedni tu svoji rozespalou zadnici a dojdi do 98. patra, je snídaně' " po tom, co mi to vzkázal jsem dostala výbuch smíchu trvající asi 10 minut.
,,Vyřiď ji že tam hned jsem, děkuju"
O 10 minut později
Došla jsem do 98. patra, svaté výtahy. Z 51. by to bylo únavné a na dlouho.
V jídelně jsem potkala Miu.
,,Zdar ospalče, v kuchyni na tebe už čekají, tak jdem!" řekla, popadla mě za paži a táhla asi směr jídelna.
Vešly jsme do kuchyně a ostatní se smáli asi nějakému Tonyho vtipů nebo historce. Ale Thor, Clint a Nať mezi nimi nebyli
,,Hej lidi!" zařvala a zatleskala. Všechna pozornost padla na ní.
,,Takže tohle je Chloé, ta co omdlela a moje kámoška."
,,Ahoj Chloé, já jsem Tony" řekl ještě pořád vysmátý Stark a podal mi s úsměvem ruku. Já ji přijala.
,,Bruce Banner neboli Hulk" taky mi podal ruku.
Seznámila jsem se i s ostatními. Rozpovídal i jsme se ale Stark mi položil otázku.
,,Máš nějaké schopnosti?" divná to otázka.
,,Jestli se to dá považovat za schopnost tak ano. Víte jak může Loki zmodrat? Já mám něco podobného. Ale slibte že se nevyděsíte." prozradila jsem jim.
,,Pokusíme se o to, ukaž" řekl Tony
Podívala jsem se na Miu, souhlasně přikývla. Zavřela jsem oči a soustředila jsem se. Když jsem slyšela zalapaní po dechu, oči jsem opět otevřela. Byla jsem se své modré podobě. Oči Avengers prozrazovaly, že se bojí.
Otevřely se dveře a já se otočila, protože byly za mnou. V nich stál Thor, Nat a Clint, mířili na mě. Zvedla jsem ruce v obraném gestu.
,,Stop! Nat, Thore a Clinte, klídek. To je Chloé." řekla a dala ruku přede mě.
Ti tři sklopili zbraně.
,,Promiň, mysleli jsme že jsi Loki co zdrhl z cely" on utekl?
,,On zdrhl? Jak?" Vystřelil Tony z gauče.
,,Ne ale báli jsme se toho" přiznal Clint.
,,Tony, bez jí ukázat její pokoj." rozkázala Pepper. Tony se zvedl a cestou ke mě si neodpustil ,Haf, směrem k Pepper. Musela jsem se držet abych nedostala další výbuch. Smíchu samozřejmě, nejsem TNTčko.
Tony mě dovedl do pokoje, no spíš do apartmánu. Luxus.
Když jsem uviděla postel, tak jsem se rozběhla a hodila do ní šipku. A očividně jsem usla.
507 slov
ČTEŠ
Monster [Loki FF] ✓
Hayran Kurgu16ti letá dívka jménem Chloé nezná svůj původ a má schopnosti, co ostatní nemají. Jinak je to obyčejná holka, která chodí na školu, má ráda svého otce, má nejlepší kamarádku... Ale jednou se vše zvrtne. ,,Nikdy jsem si nepomyslela, že mi jediný výl...