Lidičky, teď budu dělat kapitoly jemno 500 slovech, protože chci, aby to dostalo takovou tu atmosféru. Vy víte nebo určitě aspoň tušíte jakou myslím.
Nakonec jsem zjistila, že to nebyl toaleťák, ale nějaká látka, která se používala na mumifikování.
Z písku všude okolo nás se začaly hrabat mumie. Měly polorozpadlá těla a žluté oči. A ještě žlutější zuby. Byly hnusné.
Začali jsme tedy zase bojovat.
Chtěla jsem skočit na jednu mumii co chtěla sejmout Kate, když se ozval řev šelmy. Kočkovité šelmy.
Rozhlédla jsem se. Řev se ozval znovu. Zpora nedalekého rohu vyběhlo něco mezi člověkem a irbisem horským. Byla to holka.
Běžela k nám a začala mumie cupovat na kousky.
Jako bych získala novou energii. My všichni. Začali jsme bojovat co nám síly stačily. Kate dokonce vyvolala Rádce. Ten nám taky značně pomohl.
,Schválně, funguje obr i ve vílí podobě?' řekla jsem si. Udělala jsem okolo sebe ledovou vlnu, která smetla a rozdrtila několik mumii, a přitom zmodrala. Oči mi zčervenaly a já se cítila, jako bych tohle byla opravdová já.
Loki taky zmodral a usmáli jsme se na sebe. Kate přišla k nám a rozpálila si ruce. Celkově celá nabrala červenější odstín a její oči zezlátly. Buď máma tátu podváděla a nebo byl chudáček táta hybrid jako jsme my. Heh. To zní divně. Ale nic proti Kate, mám ji ráda.
Vytvořili jsme takovej trojúhelník.
Já metala po mumiích magii černé barvy, led a černý ultrakluzký led. Jak krásně je ten černý led zdržel. Heh. Hezký si nabili huby, dementi.
Kate používala všechny možné druhy ohňů, dýky z Blat a svojí magii červené barvy.
A Loki? Ten dělal své hmotné kopie, které nám pomáhaly, používal led, dýky a svojí magii zelené barvy.
Společně jsme jim rozflákaly dršky.Používala jsem snad nejvíce magii ze všech, a to byla chyba. Magie totiž bere více energie, než používání dýk a jiných zbraní.
Nat už byla mimo, Clintovi docházely šípy, číča měla už pár ran, Thalia byla taky vyčerpaná, Peterovi docházely pavučiny, Tony už měl jen 15% šťávy, Hulka už asi bolely pěsti a Pietro sotva popadal dech. Byli jsme na tom už špatně a mě už se dělat mžitky před očima. Zabila jsem ještě pár mumií a pak omdlela.
Pohled Kate
,,Hej! Loki! Kde je ségra?" zakřičela jsem na Obříka. Áno ano, vymyslela jsem mu krásnou přezdívku.
,,Nevím." odpověděl mi mezitím co zabíjel mumie.
Začala jsem vyšilovat a rozhlížela se všude možně i nemožně. Nakonec jsem jí uviděla ležet v písku.
,,Musíme vypadnout lidi! Nat a Chloé jsou mimo a ta kočka na tom taky není moc dobře!" zařvala jsem na ně a vytvořila portál na Blata.
,,Tudy!"Všichni přišli portálem. I Loki držící Chloé v náručí a Hulk držící Tashu.
Objevili jsme se uprostřed náměstí. Lidé hned brali raněné a nešli je ošetřit.
Po čekání a uklidňování Hulka jsem zjistila, že ségra je jen v bezvědomí z vyčerpání z až moc velkého používání magie, Nat byla postřelená a číča, jejíž původ neznám byla až na pár modřin a ran v pohodě.
502 slov
ČTEŠ
Monster [Loki FF] ✓
Fanfiction16ti letá dívka jménem Chloé nezná svůj původ a má schopnosti, co ostatní nemají. Jinak je to obyčejná holka, která chodí na školu, má ráda svého otce, má nejlepší kamarádku... Ale jednou se vše zvrtne. ,,Nikdy jsem si nepomyslela, že mi jediný výl...