Kapitola 15. - Království a Sestra?

1.9K 122 16
                                    

Čus, tak jsem se k tomu opět dokopala a vydala jsem novou kapitolu.

Ráno jsem vstala a udělala ranní hygienu a převlékla se.

Dnes mám v plánu najít ztracené království Blat. Nevím kde začnu, nevím co mě čeká ale jedno vím jistě, a to, že se nevzdám. Ať jsem kde jsem, ať se děje co chce, já Blata najdu a vrátím jim dávnou slávu.

Došla jsem dolů do kuchyně a hned se ponořila do knih. Zjistila jsem, že je na každém světě Yggdrasilu portál, kterým se může osoba dostat na Blata. Ten na zemi by měl být, cituji "Na každém světě Yggdrasilu existuje portál, kterým se čistá duše či královská krev prostoupí do světa Blat. Nečistá duše či nekralovská krev tento portál nenajde. Portály se obvykle nacházejí v království stromů. Královská krev je schopná najít portál do jednoho týdne." Takže je to jasné, letí se do lesa. Království stromů...hmm...žádný les. Džungle! To bude dobrodružství.

Najednou jsem slyšela kroky a tak jsem se otočila. Ve dveřích stála Nat.

,,Zase knížky?"

,,Jo! Víš co jsem našla? Na Zemi je portál do světa Blat. Vyráží se do džungle. Zabal si tak na týden. Až se vzbudí ostatní řekni jim to. Já jdu zabalit sobě a učit se líp kouzlit." uznala jsem se a odhopkala do svého pokoje.

Byla jsem šťastná, že poznám svůj rod, ale měla jsem nervy, protože jsem nikdy s nikým takovým nemluvila. Kromě matky.

A ještě jsem měla vládnout. Takže sbohem nervy, měla jsem vás ráda. Ne dělám si prdel, neměla. Ale dám vám na hrob žluté růže...nebo červené? To si ještě rozmyslím.

O 4 hodiny později

Všichni měli zabaleno a mohli jsme vyrazit. Stali jsme před Stark Tower a čekali na Thora.

,,Kde je Thor?" optala jsem se.

,,Nevím, naposledy jsem ho viděl, když zařval na Heimdala ať spustí Bifrost." odpověděl mi Clint. Nato jsem dostala nápad.

Tak dobře, prosím, ať to vyjde.

,,Omluvte mě na chvíli." s tím jsem roztáhla křídla a vyletěla na střechu ST, kde byl vypálený kruh se znaky od toho, jak rád Thor cestuje Bifrostem.

Prosím, ať to vyjde, prosím, prosím, prosím!

,,Heimdale? Můžu na Asgard prosím? Jsem Chloé, mě znáš!" zavolala jsem k nebi a uviděla malou, ale rychle se zvětšující tečku. Poznala jsem Bifrost.

Ono to funguje! Waw!

O pár sekund později jsem již stála v půlkruhové zlaté místnosti. Uprostřed byl stupínek na kterém stál Heimdal.

,,Vítejte na Asgardu, slečno Chloé."

,,Dobrý den, jsem ráda, že vás konečně zase vidím." pozdravila jsem černocha s mírnou poklonou.

,,Před Bifrostem vás čeká stráž, která vás odvede za Thorem. Zatím sbohem, královno."

To mě zarazilo. JAK TO SAKRA MŮŽE VĚDĚT? Pak mi to došlo. Vidí vše.

Rozloučila jsem se a došla před kopulí, kde na mě čekali 2 strážní s koňmi. Poklonili se a o chvíli později jsme již padili tryskem k zámku.

Dojeli jsme ke stájím a šli do zámku. Stráže mě chvíli vedli chodbami, až jsme došli do velké síně. Tady jsem už byla.

Na trůně seděl Odin, vedle trůnu stala Frigga a pod výstupkem, na kterém stál trůn byl Thor. Nikdo si mě nevšiml.

Řešili něco o trůnu a....a vílách. MLUVILI O MĚ!

Odkašlala jsem si a tím na sebe strhla všechnu pozornost.

,,Zdravím veličenstva, mohu mluvit s Thorem?" Odin jen kývl na souhlas. Vyšli jsme před sál a já spustila.

,,No kde jsi? Vždyť jsme měli jet hledat ten portál!"

,,Promiň ale musel jsem otci vše vysvětlit. Hlavně tebe."

,,Aha, a jedeš s námi teda?"

,,Ano ale prvně budeš muset odpovědět na otázky otci."

,A sakra' pomyslela jsem si.

Vrátili jsme se zpět do sálu.

,,Matko, otče, můžete se jí ptát, před chvílí s tím souhlasila."

Time skip

Po asi půl hodině otázek typu jakto, že vypadám jinak, jestli už jsem objevila portál do Blat atd. jsme se s Thorem vydali zpět k Bifrostu. Rozhodli jsme se, že se projdeme.

Procházeli jsme městem, hned vedle jedné uličky, že které se ozvalo vzlykání.

,,Co to? Někdo brečí, Thore. Musíme tě osobě pomoct." A tak jsme se vydali do uličky.

Na konci v rohu sedela dívka. Ale nebyla obyčejná. Ona totiž VYPADALA JAKO JÁ! O můj bože, tak nejsem jediná!

Zaraženě jsem na dívku koukala a nemohla tomu uvěřit.

Měla rudá křídla, rohy a rudé rukavice. Na sobě měla červeno - oranžové tílko, černé kalhoty a byla bosá.

Obličej měla schovaný v dlaních, po kterých tekly slzy s červeným odleskem.

,,Ehm...ahoj." pozdravila jsem ji opatrně. Dívka sebou trhla a rychle vyskočila na nohy.

Obličej měla téměř stejný jako já, až na oči a pár rysů. Oči měla rudé, skoro bych řekla že stylem připomínaly hadí.

,,C - Co chcete?!" snažila se znít odvážně ale řeknu to narovinu, nešlo jí to.

Jakmile si mě prohlédla trochu pootevřela pusu, kterou hned zase zaklapla a ruce se jí rozpálily.

,,Nechceme ti ublížit, jen jsme tě zaslechli, když jsme šli kolem."

,,To říkají všichni!" vykřikla, lehce jsem sebou trhla a cítila jsem, že Thor, který stál kousek ode mě taky.

,,Ale my to myslíme vážně, jen, prosím, zhasni ty plameny." snažila jsem se znít klidně, nechtěla jsem ji zbytečně rozčilovat. Poslechla a plameny pomalu mizely a oči už byly lidské, ale pořád červené.

,,Můžeš nám říct něco o sobě?" zeptal se opatrně Thor.

,,Ale první vy." měřila si mě nepříjemným a podezřívavým pohledem.

,,Jmenuji se Chloé Johnsonová, ale říkej mi Chloe, nedávno jsem zjistila, že jsem napůl víla a napůl ledový obr, že mé pravé jméno je Luonnatar a že jsem dědička Blatského trůnu. Pocházím z Midgardu. Má matka se jmenovala Merida Dragon."

,,Já jsem Thor, jsem Asgardský princ a mám na Midgardu přátele a dívku."

Teď přišla řada na ní. Zdála se být uvolněnější.

,,Jmenuji se Kate, celým jménem Katherine Samantha Moon, jsem z Brooklynu a jak jsem se dostala sem si už nepamatuji. Ale...s Chloé máme...stejnojmennou matku. Možná dokonce stejnou. Jak vypadala tvá?"

Vše jsem ji o té divné události popsala.

,,...a ani bych se nedivila, kdybychom byly sestry, jsme si hodně podobné. Ale musím uznat, bylo by to divné."

,,Jo, to bylo." Pousmála se.
,,Ale suprové."

,,Nechceš letět s námi na Midgard? Seznámím tě s mými přáteli, můžeš bydlet se mnou a bude sranda, možná se i sblížíme."

Prosím ať letí, ať letí.

,,Zní to zajímavě, ale tady stejně nikoho nemám. Jdu s vámi."

A tak jsme se vydali k Bifrostu.

Za novou postavu musím poděkovat Katherine_Zet, která mi i pomohla.

Kapča má 1066 slov

Monster [Loki FF] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat