Ahojky,
Tak jsem se dokopala k napsání charakter asku.
Můžete mi psát jakékoli otázky a já je budu do téhle kapitoly průběžně přidávat.
První sada otázek je od Katherine_Zet:
1) Jak by postavy reagovaly na to, že bych se v příběhu objevila jako Chloenino dvojče s opačnými schopnostmi?
Tony: "Pokud bude pro každou srandu jako Chloé, tak budu jedině rád.,,
Chloé: "O sestřičce jsem snila už dlouho, než jsem poznala Avengers tak většina mých přátel měla sourozence.,,
Nat: ,,Je to zajímavý nápad.,,
spuntika: "Aspoň někdo normální. Dalších se radši ptát nebudu (to by zase dopadlo. Můžeme se domluvit v soukromých zprávách.,,
2)Jak by Loki reagoval, kdyby za ním došla ta planeta jeho fanynek?
Loki: ,,Řeknu ti to asi takhle midgarďanko, chystám plán a armáda navíc by se mi hodila. Sice teď nemám své schopnosti, ale zase mám svou dokonalost."
spuntika: ,,Zas to tvoje ego, chlape kroť se."
3)Kolik Kapitol tohle bude mít?
spuntika: ,,Sama nevím, ani nevím, jak to bude pokračovat ale nějaké plány už mám, ale neřeknu."
Tony: ,,Mrcha toto."
spuntika: ,,Klidni hormon, Toníku."
Tony: ,,Já nejsem žádný Toník, já jsem Antony Edvard Stark."
spuntika: ,,Tak se nechlub."
Tony: ,,Budu."
spuntika: ,,Nebudeš ti říkám."
Tony: ,,Ale budu."
Nat: *facepalm* ,,Nemá někdo dvě, možná čtyři izolepy? Nejlépe kobercovky nebo oboustrané?"
4) Červená, modrá nebo černá?
Wanda: *má překřížené prsty* ,,Červená, červená, červená."
Loki: *má překřížené prsty* ,,Černá, černá, černá."
Steve: *má překřížené prsty* ,,Modrá, modrá, modrá."
spuntika: ,,Přikloním se na stranu Lokiho, protože..."
Loki: ,,Všichni ví ,že jsem dokonalý."
spuntika: ,,To jsem říct nechtěla, ale černá se mi prostě líbí, a stejně jako u Lokiho, miluju černou v kombinaci se zelenou a zlatou.''
Loki: ,,Moje spřízněná duše toto."
spuntika; ,,Já vím Loki, já vím." *obejme ho*
Loki: *nečekal to a vytřeští oči, načež se mu na obličeji objeví mega kawai úsměv a obejme ji nazpět*
Otázka od syginlaufeyson:
Co kdyby se v knize objevila nová postava, která by se uměla proměnit na obrovského vlka?
spuntika: ,,Sice tu už jednu podobnou potvůrku máme..."
Pietro: ,,Ale čím víc, tím líp a ano, ještě pořád žiju."
spuntika: ,,Nebyl jsi tu tak dlouho, že jsem myslela, že jsi s tím tvým superrychlým během naboural do stromu a zbyl z tebe jen mastnej flek. Mimochodem mohl by jsi si umýt vlasy. A ty Loki taky."
Loki: ,,Moje vlasy jsou jako vždy dokonalé."
spuntika: ,,Právě že ne. Máš je tak mastné, že se divím, že tu mastnotu neprodáváš do McDonaldu. To by jsi si vydělal."
Pietro: *nenápadně se vypaří, protože ví jak takové hádky se spuntikou dopadají*
Loki: ,,To ranilo."
spuntika: ,,Sorry ale jinak tě nejde donutit si je umýt.
Loki: ,,Stačilo poprosit."
spuntika: ,,Pane Bože, mazej do té sprchy jinak ti ty vlasy ostříhám."
Loki: ,,To bys neudělala."
spuntika: *bere nůžky* ,, Právě že ano."
Nat: ,,Hej lidi? Neví někdo, proč kolem mého pokoje právě proběhl Loki a za ním spuntika s nůžkami v ruce a křičící něco jako ,Šmiky šmik' ?"
Můžete psát i další otázky, budu se těšit 💚💚💚
ČTEŠ
Monster [Loki FF] ✓
Fanfiction16ti letá dívka jménem Chloé nezná svůj původ a má schopnosti, co ostatní nemají. Jinak je to obyčejná holka, která chodí na školu, má ráda svého otce, má nejlepší kamarádku... Ale jednou se vše zvrtne. ,,Nikdy jsem si nepomyslela, že mi jediný výl...