V průběhu dnešního dne vydám poslední tři kapitoly, prosím neukamenujte mě
Trvalo nám to několik dní, ale už jsme byli připraveni.
Thor, Loki, Wanda, Pietro, Thalia, já a Kate jsme upgrade nepotřebovali. Jen trenink.
Tony s pomocí vílích vědců vylepšil svůj oblek.
Bruce dostal oblek měnící tvar, kdyby se konal zelený poplach.
Steve dostal vylepšení na štítu, stejně tak Bucky a jeho ruka, Peter a oblek.
Nat vyfásla hustou zbraň, kterou jsem ještě ani neviděla.
Clint dostal super hustý šípy, které by měly Anubise paralyzovat.
A jestli se ptáte na čiči, tak to byla ve skutečnosti Mia. Ano ano, je kočkodlak. Takže ta dostala stejný oblek jako Bruce.Kate a Peterův vztah se ještě víc utvrdil, stejně jako můj a Lokiho.
Z myšlenek mě vyrušil zvuk Bifrostu. Počkat! Bifrostu? Jako jak?
Vyběhla jsem před palác a podívala se na náměstí. Byl tam znak Bifrostu. A na něm stála Sif a Bojová trojka.
Rozběhla jsem se k nim a silně Sif objala.
,,Lidi! Sakra! Co tu děláte?" zeptala jsem se šťastně. Nestihli mi odpovědět, jelikož Sif tentokrát objala Kate.
,,Přišli jsme pomoci. Přátelé se nenechávají ve štychu." odpověděl Fandral.
,,Děkuju, moc si toho vážíme." řekla Kate.
,,Pojďte, naši lidé vám dají zbroj, se kterou se Anubis dá porazit." Vešla jsem je až do zbrojovny.
O pár hodin později
Šli jsme po písku, který byl všude kolem. JARVIS objevil, že se Anubis musí zdržovat pořád někde v ulicích mrtvého New Yorku.
Bylo vedro a sucho.
Šli jsme srovnaně.
První řada - já, Kate a po její pravici Peter.
Druhá řada - Nat, Bucky, Loki, Mia a Clint.
Třetí řada - Bruce, Thalia, Pietro, Steve a Thor.
Nad námi - Tony a Wanda.Na druhém konci ulice se vytvořil písečný vír, ze kterého vystoupil Anubis.
Bruce se přeměnil na Hulka, Mia na kočkodlaka a Thalia na velkého, bílého draka, očividně sněžného. Já a Kate jsme přivolaly naše vílo - živelné podoby.
,, Připraveni?" zeptala se sestřička.
,,Hulk chtít rozmáznout divný pes!"
,,Jop."
,,Nakopeme tomu hajzlovi prdel." pronesl nečekaně Steve.
,,Hóu hóu, kroť se Cape." odpověděl mu na to Tony, který si dával masku.,,Jak můžete být tak naivní? To si vážně myslíte, že mě porazí dva Asgarďané, kočka, zelená obluda, dva Midgarďané a dvě....co to sakra jste?" zasmál se Anubis.
,,No, Anube, víš.... naše matka byla víla a otec ledový obr." pousmála se Kate.
,, Víla? To není možné! Ty už nežijí, hahahá!"
,,Tak jak vysvětlíš naše zbraně, původ a tohle." zasmála jsem se tentokrát já a vytvořila iluzi matky vycházející zpoza naší party.
,,Ahoj Anubisi. Nějak jsi se nám změnil." pousmála se iluze.
,,A-Ale j-jak?" zarazil se šakal.
,, Normálně."
,,Teď?" ozval se mi v hlavě hlas mé sestřičky.
,,Až překřížím prsty, vyrážíme. Pamatujete si to?" vyslala jsem ke všem z týmu telepatickou zprávu. Všichni kývli. Ano, i vzteklej Hulk.
Na ruce za zády jsem ukázala 3..... 2..... 1..... a překřížila prsty. Všichni jsme se rozběhli proti hajzlovi. Ten se nenechal zahanbit a vytvořil si mumie. Ach jo.
Pořád jsme drželi formaci.
Kate se najednou ocitla za Anubem. Pokusila se ho probodnout, ale on na tom místě vytvořil písek a tak mu dýka nic neudělala.
Kate vykulila oči. Anubis jejího šoku využil a odhodil jí tak silně, že málem prorazila zeď domu.
Hned jak jsem to uviděla jsem se rozběhla proti němu. Měla jsem v sobě tolik vzteku a bolesti.
555 slov
ČTEŠ
Monster [Loki FF] ✓
Fanfiction16ti letá dívka jménem Chloé nezná svůj původ a má schopnosti, co ostatní nemají. Jinak je to obyčejná holka, která chodí na školu, má ráda svého otce, má nejlepší kamarádku... Ale jednou se vše zvrtne. ,,Nikdy jsem si nepomyslela, že mi jediný výl...