,,Ahoj, krasavče, půjdeme se projet?" zeptala jsem se Sleipa, když už byl vyhrebelcovaný, učesaný, napojený, nažraný a měl čistá kopyta. Zatlemil se.
,,Beru to jako ano."
Osedlala jsem ho a pomocí plotu nasedla.,,Tak, teď je na tobě kam pojedeme, kamaráde." řekla jsem a uvolnila mu otěže. Hned se rozcválal do lesa. Přeskakovali jsme spadlé stromy, velké kameny i pařezy.
Dorazili jsme na louku. Uprostřed ní byly dva stromy tvarem růstu tvořící nějakou jakousi bránu. Seskočila jsem ze Sleipnira a vzala ho za otěže. Přišli jsme víc ke stromům.
,,Magii." řekl mi Sleipnir v mysli. Pustila jsem tedy otěže a vyslala magii proti stromům. Mezi nimi se objevil portál. Sleipnir mě dotlačil až k němu a oba nás vcucnul.
Objevili jsme se na obrovské louce s nějakými budovami. Byly hodně zarostlé a rozpadané. I po cestě se šlo špatně. Někde jsem viděla i kostry.
Bylo to město. V centru byl velký hrad ze stříbra, smaragdů a rubínů. Cítila jsem se tu.... Doma?
Vyšli jsme ven před hrad zpět na cestu a já si teprve teď všimla sochy uprostřed náměstí před hradem. Byla že zlata a byl to kůň. Ne! Jednorožec!
,,Sedni." řekl znova ten kůň za mnou.
,,Tam nevylezu." odpověděla jsem mu. Nastavil hřbet.
,,To ti mám jako vylézt na záda a pak vyšplhat na toho koně?" Jen přikývl.
,,Si ze mě děláš preclík, ne?"Hodil na mě vražedný pohled a já na něj pomocí opření se o jeho zvednuté kopyto nějakým zázrakem vyšplhala. Stoupla jsem si mu na hřbet a pak se opřela o zvednuté kopyto jednorožčí sochy. Dosedla jsem do sedla na jeho hřbetě a chytla mu otěže, jako by měl čirou náhodou ožít.
Vše začalo zářit, šlahouny porostlé domy se začaly stavět do původní podoby a z dostavěnýcho domů vycházeli víly, vílové a děti.
Slezla jsem že sochy do Sleipnirova sedla a z něj na zem. Lid okolo mě vytvořil kruh. Byla jsem nervózní, nevěděla jsem co dělat, co říct. A tak jsem do davu zakřičela
,,Jmenuji se Chloé Johnsonová, pravým jménem Luonnatar Dragon! Jsem dcera vaší bývalé královny Meridy Dragon a jsem právoplatná následnice trůnu! Přišla jsem usednout na trůn a vrátit Blatům jejich dávnou, právoplatnou slávu!"Lidé se na sebe pochybovačně podívali. Vše však změnila jedna malá holčička, která mi donesla květinu. Dala jsem si jí do vlasů.
,,Jakpak se jmenuješ?" zeptala jsem se jí.
,,Milen, paní."
,,Žádná paní, jen Chloé nebo Luonnatar. A moc ti děkuji, Milen. Taky pro tebe něco mám." Vyčarovala jsem bílý kožený náramek s krystalky tvořící jméno Milen. Připnula jsem ho dívence na ruku. Holčička mě objala. Když se odtáhla, uklonila se. Celý dav se poklonil.
,, Ježíšmarjá, to nemusíte, vstaňte." řekla jsem jim se smíchem.
,,Ještě si něco potřebuji zařídit, tak se radujte ze života, klidně i slavte. Hned jsem zpět." řekla jsem jim, s pomocí jednoho víla jsem se vyhoupla do Sleipnirova sedla a uháněla směr portál.Projeli jsme jim bez obtíží s v Asgardu jsem ho zase zavřela. Uháněli jsme směr hrad.
Thor a parta zrovna vycházeli z paláce.
,,Thore! Thore! Potřebuju s tebou mluvit! Jde o Blata!" křičela jsem na něj už z dálky.
,,Myslíš ten bájný svět který neexistuje?" měla poznámku Sif.
,,Ty," ukázala jsem na ni ,,drž hubu. Thore, našla jsem Blata! Potřebuju za Lokim!"
,,Žádný problém. Omluvte mě přátelé. Musím pomoci královně Blat." omluvil se, vzal mě kolem pasu a už jsme letěli ke kopuli a Bifrostem. Přistáli jsme na přistávací ploše Stark Tower. Já hned běžela do podlaží s celami.
Natuksla jsem kód od dveří a vstoupila. V čele byl Loki. Zrovna mě pozoroval. Stékaly že mě kapičky potu.
,, Našla.... jsem.... Blata." vydechovala jsem jednotlivá slova opírajíc se o rám dveří.
Když jsem se vydýchala, došla jsem k cele a otevřela jí. Loki mě hned objal. Já jeho taky.
Najednou jsem ucítila záchvěv magie z mého pokoje. Mě magie.
,,Pojď se mnou." řekla jsem mu a vedla ho chodbami. Cestou jsem mlčela a jelikož jsme naráželi na ostatní, kteří byli dost zvědaví, utvořili jsme takový průvod.
Otevřela jsem dveře do pokoje a to, co jsem uviděla mi vyrazilo dech. Má křídla se hýbala, sama od sebe. Snažila se dostat ven.
Proběhla jsem k vitríně a otevřela jí. Křídla se hned vznesla a narazila mi do zad. Ucítila jsem bolest, ale zároveň to bylo příjemné.
Křídla mi srůstala s tělem.
Nakonec jsem úlevně vydechla a křídla si protáhla. Byl to božský pocit.
,,Okej, už nám řekneš, proč si najednou zpátky?" zeptal se zase Tony.
,,Objevila jsem Blata." vydechla jsem.
,,A je čas, abychom se s Kate staly právoplatnými královnami. Kate, bez tebe to nezvládnu. Prosím." hodila jsem na ní prosebný pohled. Chvíli uvažovala.,,Ale pak nebudu moct být s Peterem."
,,Ale budeš, říká ti něco zahraničí politika? Tak ty by jsi mohla být tady, ale kdykoli navštívit Blata, kde by tě brali jako královnu. Co ty na to?"
,,Ehm.... Proč ne?" nakonec pohodila rameny a souhlasila.
,,Teď musíme zpátky na Asgard." vydechla jsem znuděně.
,,Tak hurá do akce."Znova jsem se rozloučila se všemi mimo Thora, Lokiho a Kate a Bifrost nás přenesl na Asgard.
,,Dnes hodně cestování, viďte královno." promluvil Heimdal.
,,Jojo. A zase zpátky na Blata. Zatím nashledanou!" S Kate Jamese vznesly, Thor se přemístil pomocí Mjolniru a Loki se portnul.
Po dloooooooooooooouhém cestování, kdy jsme se s Kate domluvily jak to teda bude s tím vládnutím, jsme se čtyřmi koňmi (Star, Sleipnirem, Huricanem a Thorovo koněm) dorazili k portálu. Pomocí magie jsem ho otevřela.
Ocitli jsme se na kraji města. Zamířili jsme na náměstí. Lidé zrovna slavili nějakou obrovskou oslavu.
Jakmile mě lid uviděl, začal vykřikovat, pískat a tleskat. Lidé začínali skandovat ,,Královna! Královna! Královna!"
Pomocí gesta ,ššš' jsem je utišila.
,,Toto je Kate. Má sestra a vaše další královna. Může se to zdát zmatené, ale vysvětlím vám to. Já se budu starat o prosperitu a celkovou kvalitu této země a budu sídlit zde. Kate bude mimo zem uzavírat spojenectví a starat se o transport surovin, aby se nestalo, že této zemi něco dojde. A nezkoušejte jí naštvat." ukončila jsem svůj monolog.
,,Sláva královně Kate!" zařval jednohlasně dav. Byla jsem šťastná. Tak moc šťastná.
1015 slov
ČTEŠ
Monster [Loki FF] ✓
Fanfiction16ti letá dívka jménem Chloé nezná svůj původ a má schopnosti, co ostatní nemají. Jinak je to obyčejná holka, která chodí na školu, má ráda svého otce, má nejlepší kamarádku... Ale jednou se vše zvrtne. ,,Nikdy jsem si nepomyslela, že mi jediný výl...