Po snídani jsme si s Kate domluvily, že s Lokim budeme trénovat boj. No jo, dlouho jsme netrénovaly, nesmíme vyjít ze cviku. Už jen kvůli HYDŘE.
Seděly jsme na plotě a čekaly. Byly jsme ve svých lidských formách, protože promenádovat se tady s rohy a křídly by bylo moc nápadné. A při boji nevýhodné. A ještě k tomu si zase musím zvykat na to, že mám křídla. Měly jsme na sobě kraťasy a tílka, protože v Asgardu je teplo. Divím se, že se tu ještě v těch brněních vážících snad tunu neupekli.
Koukaly jsme na pastvinu v údolíčku. Sledovala jsem, jak si hříbata a Sleipnir hrají. On je vlastně jedno velké hříbě s tělem dospělého koně a myslí zaseklou v 1 roce. Nic proti tobě Sleipe!
,,Čekáte na mě?" uslyšeli jsme mezi našimi hlavami hlas, který nepatřil Lokimu. Trhly jsme sebou a já se lekla tak, že jsem málem spadla z plotu.
,,Fandrale? Co ty tady?" zeptala jsem se s úsměvem. Včera jsme ho na chodbě cestou do pokoje potkaly a trošku jsme si pokecali.
,,Ale, viděl jsem vás tu a tak jsem zašel popovídat." usmál je nevině Fandral.
,,To je sice hezký, ale nevíš, kde je Loki?" zeptala se Kate.
,,Loki? Pfffff, tak to nevím. Naposledy jsem ho viděl u snídaně. A co tu děláte vy dvě?"
,,Čekáme na Lokiho, jsme domluvení na trénink. Znáš to, musíme se držet ve formě." odpověděla jsem mu.
,,Co si dát cvičný souboj? Meče mám dva, tak bych některé mohl půjčit."
,,Ne, díky. Máme dýky." řekly jsme s Kate zároveň. Podívaly jsme se na sebe a vybuchly smíchy. Musely jsme vypadat jak prvotřídní volové.
,,Tyjo, vy jste vážně dvojčata." promluvil Fandral a my se přitom dusily smíchy. Ani nevím proč, upřímně. Ale sranda je, tak co.
Když jsme se dosmály, tak jsme si upravily pocuchané vlasy a oblečení.
,,Dobře, takže meč versus dýky?" zeptal se Fandral.
,,Okej. Jaká z nás jde první?" optala jsem se Kate. Jen mi ukázala gesto ,Ty první' .
Z opasku jsem vytáhla své milované dýky. Včera mi jako dar byly na Blatech dány 4 dýky ze stříbra s rubíny a smaragdy. Já měla dýky s velkým rubínem na rukojeti a čepel byla vysázená smaragdy. Kate měla zase na dýkach na čepeli rubíny a na rukojeti safír. Ty dýky byly sakra ostré.
Dýky jsem vyhodila a protočila ve vzduchu jak to rád dělá Loki (nahoře).
Seskočila jsem z plotu a odešla asi 2 metry na louku. Fandral přelezl plot, došel za mnou a postavil se do bojové pozice. Já taky.
,,Budu vás točit." uslyšela jsem hlas Kate v mysli.
,,Chci to pak vidět."
,,Rozkaz kapitáne. 3..... 2..... 1..... Můžete."
Zaútočila jsem. Jelikož se bojovalo ostrými zbraněmi bez očarování proti zranění, tak jsem musela být opatrná.
Skčení, kop, výskok, úder, skrčení, rána, skrčení, a na zem Fandrale. V tomhle duchu byl první boj. Další ale byly obtížnější. Musela jsem použít veškerou sílu a snahu a pozornost věnovat jen čepeli Fandralova meče.
Několikrát jsem skončila na zemi, ale to Fan taky. Měla jsem energie na rozdávání, zatímco Fandral byl už unavený. Nakonec jsem vyhrála.
,,Končíme?" zeptal se vyčerpaně opřený o plot.
,,8:5 pro mě! Yes!" vykřikla jsem a dala ruce nad hlavu a pak si schovala dýky.
,,Gratuluji, sestřičko. Večer se koukneme na video." řekla šťastná Kate a objala mě. Já jí objala nazpět.
,,Počkat! Ty jsi to točila?" zeptal se Fandral s vražedným pohledem upřeným na Kate.
,,Jeje, asi je čas zdrhat." řekla a o dva kroky couvla. Já zase dostala záchvat smíchu. Když o tom tak přemýšlím, tak se tlemím snad pořád.
,,A buď rád, že jsi nebojoval s Kate. To bys neměl ani těch 5 bodů." usmála jsem se na něj.
,,Jéj, Fandral dostal na prdel od ženský?" uslyšela jsem za plotem Sif.
,,Jasný! Ženský jsou nejlepší!" řekla jsem.
,,Placák na to!"S holkama jsem si plácla. Do Sif bych takové chování neřekla. Je to spíš žena s chováním muže.
,,A vážně je to s Blaty pravda? Pořád se mi nechce uvěřit, že jste královny nejslavnějšího světa v historii."
,,Mě se tomu taky nechce věřit, ale je to tak. Jo a prosimtě, nevidělas Lokiho?"
,,Stojím přímo za tebou." ozval se Loki za mými zády.
,,Hej! Neděs mě tak!" řekla jsem a jemně ho bouchla do ramene.
,,Ale no tak." zasmál se, chytil mě kolem pasu a políbil mě. Dala jsem mu ruce za krk a polibky mu oplácela.
,,Ti dva jsou spolu?" zeptala se Sif.
,,Jop, stejně jako já a Peter." odpověděla Kate, ale hned si zakryla pusu oběma rukama.
,,Ty máš chlapa? Povídej! Budu jako hrob!"
,, Jo, jmenuje se Peter a je úplně dokonalej. Slyšela jsi někdy o Spidermanovi?"
,,Jo, Thor o té jeho partě mluví dost často. Už vím o všech skoro všechno. Thor je strašná drbna."
,,Přesně. Já zase vím hodně o tobě a trojce." To jí značně vykolejilo.
,,Kamarádky?" zeptala se Sif Kate a podala jí ruku. Kate jí přijala s úsměvem.
,,Jasně, kamarádky."Zbytek dne jsme strávili spolu. Fandral se vypařil bůhví kam, asi si šel lehnout.
Sif jsme s Kate vyprávěly vše o Midgardu a Blatech, o nás, o Avengers a o našich životech. Ona nám na oplátku vyprávěla její život, s Lokim tradice a zvyky na Asgardu a legendy a o bozích žijících tady. Všichni bohové byli jiní než jak je psáno na internetu, jsou hodnější, citlivější a většina i rodině založených.
Dokonce jsem zjistila, že Loki má jen dvě děti - Sleipnira a Fenrira. Narfi a Váli byli děti Sygin, se kterou jen chodil pár měsíců, pak už jim to neklapalo a že Jormungandr je adoptovaný. Ale prý to ví, takže se Loki nemusí bát sežrání obřím hadem ze vzteku a depresí, kdyby po ruce nebyl obří kýbl zmrzliny. (!!!Tohle je vymyšlené, pravda je na internetu!!!)
Sif byla sirotek a se sestrou se živily drobnými krádežemi jako bylo například ukradnutí bochníku chleba nebo otrhávání jabloní na cizím pozemku. Jednou, když ji při tom chytili, sestra jí zmizela a od té doby ji neviděla. Odin jí nabídl místo vojáka a dal jí trénink. S Thorem se seznámili zrovna na tréninku. To už Trojka byla. Přijali jí mezi sebe a ona jim je za to dodnes vděčná, i když to někdy nedává najevo. Má je všechny ráda jako vlastní bratry.
Teď jsme zase my měli Válečnou čtyřku.
1045 slov
ČTEŠ
Monster [Loki FF] ✓
Fanfiction16ti letá dívka jménem Chloé nezná svůj původ a má schopnosti, co ostatní nemají. Jinak je to obyčejná holka, která chodí na školu, má ráda svého otce, má nejlepší kamarádku... Ale jednou se vše zvrtne. ,,Nikdy jsem si nepomyslela, že mi jediný výl...